Hvorfor tiltrekkes vi mennesker som vi e

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper du har det nydelig i dag, å har det godt dette med å ha det bra er ikke for oss alle en selvfølge men , jeg er i den forfatningen at vi alle har en mulighet for å kunne endre uansett utfallet vårt er så kan vi nå våre drømmer å lykkes med de. Ved at vi tar kontroll også gjør en del endringer til det bedre. Det er ikke mørkt alt selv om det kan se slik ut. Det å ha truen på at våre liv også livskvalitet det er noe vi jeg også du kan endre mellom å være sammen med de som gir meg også deg en nydelig god energi. Jeg tenker litt mer ut i fra boksen ofte. Jeg vet at jeg kan virke vel dramatisk for enkelte men jeg liker å være meg selv også bare dette med å gi min tid for andre er nydelig men får jeg en dårlig vibbe så gjennomfører jeg aldri det jeg hadde som plan . Dette med å tiltrekke seg energier å det en skal være i er noe vi alle gjør. Det er ikke alltid like lett å tolke alt om vi ikke lytter mer. Dette med at enkelte mennesker plutselig som en ikke har hatt kontakt med på over tid så kjenner vi en energi mot de så er det noe universet gjør ett forsøk å fortelle oss eller at vi skal være obs på noe. Jeg merket i går jeg ble tiltrukket av en energi som jeg ikke har sett eller snakket med å herregud på over lang lang tid men i går måtte jeg snakke med denne energien å i etterkant så tenke jeg hva var dette igjen ? er det noe jeg ville selv eller er det universet bare hjelper oss med å få oss sammen ? jeg er jo veldig åndelig å jeg ser energier også merker jeg de. Dette er nok ett tegn som jeg tolker det å jeg merket at jeg måtte dit en tur uansett om jeg var stup trøtt å bare være . Dette med å gjennomføre det som en kan føle er rart så do it vi blir veiledet frem til målet er mitt råd for alt . Så lenge en ikke går ut av det som er normalen så er rådet mitt å kjør på leve livet ditt å være for andre å ikke mist lytte til deg selv mer enn du faktisk har gjort til nå . Dette med å lytte er nå en ting men dette med å erkjenne at en trenger hjelp så er det å være ærlig vi trenger å være sosial også ha noen å åpne opp ditt indre til – Dette med å ha noen som skjønner deg å igjen der du selv kan få være helt avkledd med dine følelser å likevel nydelig selv om ikke alltid motparten liker det en hører. Så er dette med å ha troen å være seg selv også bare dette med å være ekte følt er noe jeg oppriktig ser frem til å få mer tid til å være i.

 

 

 

Hvorfor tiltrekkes vi mennesker som vi

 

Dette med å tiltrekke oss energier mennesker er akkurat det samme. Det vi tenker er det vi ser også det vi tenker er det vi tiltrekker oss. Det er så nydelig også merke at ting er mer i den arenaen som en selv ønsker deg . Jeg er i en alder der jeg er nærmere 50 en jeg er i 40 årene jeg har ikke så lenge igjen av livet men jeg ser på livet som en reise der jeg skal utvikle meg mer også dette med å lære meg mye mer . Dette med å være venninne med mine barn er helt uaktuelt , jeg er den rare også små prikkete mammaen som sier i fra men det er kjærlighet i  mine ord selv om de kan være røffe også harde der og da. Jeg er meg selv om du liker det eller ikke jeg gir fan om du liker meg eller ikke . Det er en epoke som jeg er over å jeg tenker det er nydelig om du vet hvem du liker så er det helt innenfor . Selv om jeg ikke liker deg, så kommer jeg ikke til å si det ordrett til deg. Jeg vil vise deg den respekten for ditt liv som om du har den verdien uansett hvem du er. Det som er forskjellen har du gjort meg noe så kommer du til å merke at jeg ikke like deg , men om jeg ikke må kommer jeg ikke til å si noe men må jeg si noe så hjelp stakkars deg sier bare jeg . Det hadde jeg ikke ønsket å være i hadde jeg vært deg. Det å være litt mer tilbake er mer meg nå i dag enn før. Det er faktisk mye deiligere enn om jeg skal være i alt hele tiden . Jeg har fått så mange gode ting jeg nå skal få endret mer her hjemme å ikke minst få det mye bedre så min datter kan være her uten at snørr også tårer renner uavbrutt. Det har vært en reise i det siste så jeg kan ikke noe for at en av mine barn er så allergisk mot dyr så jeg gleder meg til å få byttet ut sofaen her nå om bare litt så jeg kan se om det blir litt bedre når hun kommer til meg neste gang . Dette med å gjøre alt for kidsa jeg gjør faktisk det. Jeg reflektere i natt da jeg kjørte hjem , jeg gjør alt for de så om jeg må i døden for de så gjør jeg gjerne det slik at de kan ha det nydelig . De er mitt alt selv om jeg er uendelig takknemlig fordi jeg har fått barn som er nydelige også har så gode meninger . De er flotte alle på ulike måter, men jeg ser en liten meg i de alle tre – Så mammaen deres kan ikke skjules her jeg er ett i de alle tre , en venninne av meg sa er det bare du som har laget dine barn … de er jo bare deg alle sammen . Det er ikke noe likhet med deres pappa. Hun kjenner meg på godt og vont å vet at jeg er ord kjapp også kreativ men jeg er så uendelig takknemlig for det en faktisk får til . Dette med å se energien mellom oss så er dette å lytte mer å sanse for her ligger mer av svarene våre enn av vi kaster de bort så er dette med å fordype oss mer i våre følelser å våge å se de for akkurat det som er. Da finner vi også mer ro også den indre roen som ikke alle har, bare en hører en lyd så blir en redd det er bare å jobbe med å være i likevekt så har vi alle sammen det så mye bedre selv jeg som er den mest selvsikker kan kjenne på frykt selv om jeg vet at det kan høres rart ut , men ikke la frykten vinne over deg . Jobbe ut det som er vanskelig også våge å tru på dine følelser å ikke la de ligge under huden la de være mer deg så er du faktisk mye mer hel enn du noen gang har vært .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg