Hvorfor ikke kos Oss sammen mens vi enda husker ❤️

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det. Jeg har jobbet lenge i natt.. Til jeg ikke klart mer. Så ble det kvelden. Å våknet opp tidlig i dag med dette nydelig været. Sol og varme herlig å få kjenn dette været i dag meget takknemlig for å si det sånn ❤️

Jeg har litt planer i dag også for huset mitt siste innspurt på maling og huset. Er så fantastisk nydelig når vi får ting mer ferdige. Yngst sønnen min skal hjelpe meg så det blir bra. Å så jeg gleder meg til å få det unnagjort. Ellers så er det bare som vanlig egentlig her jobb 24/7 jeg digger å jobbe målrettet fremover. Kan du skjønne hvorfor 🙈

Når jeg i tillegg nå får hjelp til å få ting unnagjort så er det faktisk perfekt å lage mer planer.

Metrologene sier at vi her nord ikke får bedre vær nå. Så merker jo at høsten er kommet. Men vi er jo veldig snar med å tru godt om været fremover vi som bor her nord . Håper i alle fall at vi får mye oppholds vær. Alltid lov å håpe.

Vi har kommet til Torsdag å snart weekend igjen dagene de går fort unna her. Har du planer for helgen din? Jeg har litt planer jobb og gjøre litt mer her hjemme i helgen. Samtidig som jeg skal gjøre gode ting kun for meg selv. Mulig en cafe tur og litt mat sammen med kidsa mine 🥰

Været i dag er upåklagelig så skal nyte denne dagen godt helt sikkert.
Eldste sønn skal på konsert i Oslo i helga så regner med at det blir bra 🥰 de er ofte på turer disse ungdommene men det er jo livet å leve mens vi er her.

Hvorfor ikke kos Oss sammen mens vi fortsatt husker? Livet vårt er nå å brutalt så er ikke verden vår plattform lenger da vi er historie . Derfor mens vi er her så gjør livet ditt og andre til en bedre plass å være.

Jeg gleder meg veldig til å våkne at jeg nesten ikke vil legge meg 🙈🤣🥰 har laken skrekk å gjør alt annet enn å ta kvelden.

Jeg er så takknemlig for at jeg har veileder telefon samtale. Der jeg får hjelp mange mennesker.
Jeg merke så godt selv at jeg får økt livskvalitet ved å ha det så mye bedre enn jeg hadde det i vinter.

Når vi setter opp mål så fokusere på hva som er mest sannsynlig at du blir å Gjennomføre. Jeg har satt meg store mål som jeg gløder for å på veien til lykke så skal jeg nyte livet mitt mellom alt.

Livskvalitet er å ha det bra med deg selv og de rundt deg som bidrar til at du blir fornøyd å er i balanse. Jeg vet så inderlig godt at jeg har et høyere nivå å tempo enn de rundt meg. Som oftest når jeg er stille så tenker jeg ut en ny ide for utviklingen fremover. Vet mamma og pappa også var slik. Alle som ser meg da trur nok jeg slapper av men det gjør jeg ikke.

Jeg har arvet det genet i fra de å i tillegg har jeg motet oppe å ser ikke begrensninger da har jeg tapt.

Ønsker deg en nydelig dag 🌞♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg