Hvorfor begrense livet ditt ved å leve …

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har det bra å nyter helga.

Jeg må si at denne weekend har gått sykt fort må jeg si meget takknemlig for at jeg har så mange nydelig mennesker rundt meg.

Jeg har fått gjort mye her hjemme nå vasket i huset, å fikset er så genialt å få det unnagjort. Liker å ha huset på topp er ikke noe som er bedre enn akkurat det.

Jeg øvelse kjørt med jentungen min i går i over 6 timer. Ble en lang flott dag sammen.

I idag igjen skal vi til pers igjen. Blir koselig å kan være for de når de trenger det.

I går fikk vi samlet oss alle for å spise middag sammen, nydelig tid er ikke noe som er bedre enn det.
Jeg setter pris på at jeg har så mange flotte stunder med de.

Fikk ordet å hjelp ifra minst sønnen å alt blir bedre og bedre.

Jeg gleder meg masse til alt nå fremover. Målet mitt er å få renovert mye her hjemme. Skal ta det i rett retning.
Det å starte en plass så utvikler det seg mer enn en sikkert så for seg.

For meg er det mest viktig at vi har det samholdet sammen en å leve i noe som ikke er bra.

Jobbet lenge i natt med veileder samtaler, blitt en besetelse å igjen gledelig. Å kunne hjelpe andre mennesker.

Målene vi setter oss er hva vi ønsker å realisere. Jeg ser at når jeg deler opp det jeg ønsker å gjøre så blir det overkommelig.

Jeg har som mål å realisere å lage egene produkter, for å selge.
Det må selvsagt testes ut litt. Å det er det som jeg ønsker å få gjort noe med i år.

Tenker at det er noe som jeg oppriktig klarer å få til å alltid spennende å bevege seg litt ut av komfort sona.

Jeg har mange nye muligheter fremover å. Igjen hvorfor begrense livet ditt? Ved å ikke leve ut drømmer?
– hvordan klarer du å ikke gjøre noe med livet ditt for å enten utvikle deg eller leve etter hva som driver deg?

Mange mennesker levere ikke det livet som de egentlig vil. Men jeg fikk disse barna da må jeg følge opp eller jeg kan ikke forlate fordi den jeg er sammen med er psykisk syk.

Hvordan klarer du å leve sammen uten kjærlighet?

Her er greia her egentlig? Vil du redusere din egen livskvalitet ved å tvi holde på noe som ikke gir næring eller energi?

Om du gjør det så har du ikke vekst i livet ditt å samtidig så lever du ikke i pakt med livsgleden som gir deg mer glede.

Veileder samtaler er blitt en del av livet mitt er meget spennende å gøy å kunne hjelpe andre mennesker.

Nå ønsker jeg deg en nydelig dag, ta å kos deg masse for det skal jeg gjøre 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg