Hvordan vi var som ung å nå i dag ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Jeg er så engasjert hva med deg hvordan er det i livet ditt for tiden ?

 

Jeg merker nå etter at det verste trykket har gjort seg så jeg gleder meg veldig til fremtiden jeg hører nå tydelig at våren er kommet. Da jeg ser ut av vinduet mitt så er det mengder med snø men jeg må si det er bare dager igjen før altanen er fri før snø da gleder meg veldig . Selv om det snør mellom alt nå der er jo bare siste krampe taket så jeg bryr meg ikke noe om dette . Vi skal nyte livet med alt som vi vil også føler jeg nå at jeg er så klar for endringer i livet . Jeg fikk så lyst til å kunne skape mer i livet mitt. Vi sitter jo selv på våre begrensinger , jeg vet jeg er en sjel som går 100 % inn i alt jeg drømmer om å noen ting har ikke gitt meg en krone ut men jeg har lært av denne erfaringen som jeg gikk inn i med åpne armer . Dette kommer til å bli en suksess bare en velger å ta rett vei . Dette med å velge livet vårt jeg også du kan velge hvem vi ønsker å være sammen med , hvordan vi er er jo nettopp et produkt av vårt miljø . De vi henger aller mest med er de som er like oss selv. De vi er sjelden med er vi mindre like å ja det er jo derfor sikkert en har mindre tid med de en kan oppleve som mer krevende jeg skjønner den. Jeg trives aller best med de jeg har god kjemi med det er ikke tvil i mi sjel at jeg er nok veldig direkte men jeg er 100 % ærlig å tørr også være meg selv . Ikke slik at om jeg liker mannen din så må jeg ikke teste ut å suge pikken Hannes … jeg hadde en venninne som gjorde dette rett foran øyene mine på en jeg likte veldig godt. Så etter hun hadde sugd han ferdig .. han må du satse på…  jeg erindrer dette som om det skulle vært i dag, jeg var i tidlig 20 årene å ble ikke så blid akkurat men ja hva skal en gjøre i dette øyeblikket. Jeg tok ikke henne på ordet jeg valgte denne mannen bort. Det ble ikke min drømme mann for å si det slik å hun er heller ikke i dag min venninne men jeg turte å være meg selv , si i fra til henne uansett om det var bra eller dårlig jeg er i dag lykkelig for å vite at jeg valgte bort dette vennskapet.

Våren er her det snør jo ser du ikkje det ?

 

Vi er avslutningen på mars mekrer egentlig at jeg er mer ferdig med denne mnd enn jeg trodde først . Det å se at tiden går så fort jeg gleder meg veldig til å få slutt resultatet på denne mnd for å si det slik. Jeg gleder meg veldig må si det. Jeg har i år også funnet ut at jeg ikke kan bære nag for hva som skjer noe må vi bare gå igjennom jeg blir i blant lett irritert, men dette er noe jeg kan gjøre noe med . Det å øke min tålmodighet, jeg kunne i blant ønske at jeg hadde hode til min eldste sønn i blant han er roligheten selv .Det er en nydelig måte å være på også bare gå videre uten reaksjoner , det er litt uvanlig at jeg gjør nettopp dette. men jeg forsøker å gjøre det å jeg lærer mer og mer merker jeg selv om jeg i bandt kan  kjenne på irritasjonen tar meg litt mer en jeg egentlig ønsker. Jeg har litt vel mye ild i meg , siden jeg er løve så er jeg lett antennelig å det kan for dere som er rundt meg litt kjedelig . Det blir ikke like romantisk som min tidligere venninne som sugde pikken i en heftig action uten å vite hvordan jeg tok det. i dag så skjønne jeg egentlig ikke helt hvorfor hun gjorde dette. .. Det er vel slik med oss at vi gjør alt  fordi vi vil smake på det ? eller er det for nysgjerrighet .. ikke vet jeg .

 

Hvordan vi var som ung å nå i dag …

Jeg har alltid vært litt vesle voksen i hele mitt liv , alltid hatt et ord med i spillet også turt å si fra hva jeg mener om jeg vil å orker å bruke tid på det. Da jeg mener dette er unødvendig er det ikke tvil i din sjel hvordan jeg var i min yngre dager , akkurat like seriøs som i dag bare litt ekstra glad i å oppleve det søte liv , det har endret seg mer til å i dag utforske hagen eller snøskuffen i dag … eller å mokke bort snø i fra bilen så lite er jeg ute i dag at jeg er mest hjemme å ser ikke andre i store mengder mer en 1 til to eller maks 3 gange pr mnd , dette bidrar til at når jeg er på disse ut flukter så får jeg nok dose for mange dager. Det er nok med ranglinger . I dagens samfunn så er det mer aktivitet men dette undrer meg veldig , hva er det som er så forbanna viktig med å ha podkast på hvor mange du har hatt sex med eller om du er blitt rund pult ? eller hvor stor pikken du fikk på bilde i fra de som er så glad i å sende pikk bilder ? jeg bare undrer hvordan er samfunnet vårt egentlig blitt ? jeg klarer egentlig ikke å skjønne at det som er privat skal være så åpent , er dette med å fortelle at ja jeg har operert meg nedentil på tissen .. jeg er så overgitt over enkelte personer at jeg har ikke ord. Er dette et samfunn vi vil være kjent med ? hva representerer de ? må jo i grunn si svakhet. Jeg hadde lett klart å kneble disse som føler at de er så flott og fine med sine opererte deler, ikke at dette er feil men jeg mener at det er feil å bruke tiden på å alltid må ordne bort noe . Hvorfor er vi  ikke mer takknemlig fordi jeg kan stå opp uten å må ha hjelp til å gå på toalettet? hvorfor er det slik at jeg må endre mine bryster for å blir bedre likt ? jeg mener ikke at noen ikke skal gjøre det , det jeg mener er at om dette med å endre kroppen kommer på bekostning av å våge å være deg selv så er det noe galt en plass. Er det slik at du gjør de inngriper fordi de gjør deg mye bedre også livskvalitet din også blir det så er det jo fint , men gjør du dette å ikke ser forbedringer men må hele tiden endre noe eller starter med å ta dop for å flykte inn i en annen verden hva skjer da ? hvordan skal dette ende ? kan du fikse alt når livet til slutt står i håden din å renner ut. Fordi du har ikke hatt tid for å være ekte men du har kun fokusert på kuk og fitte også se bra ut , livet er mer enn akkurat kuk og fitte det er A og Å også , det er som sagt mer en sex selv om dette er også veldig godt når det er sammen med en du liker godt. Tilfeldig sex er som oftest kleint også aldri bra, da er det bedre å være kjent med den du skal få nytelse ifra .  Ved å tenke litt mer fremover når en er med på ulike ting så vet vi alle at vi blir ikke yngre med årene, vi blir eldre å vi kommer til å takke oss selv når vi ser at vi gjør bedre valg for fremtiden. Ved å bytte miljø er nydelig også endre hvem du omgås også ta litt grep over deg selv også være en god venn for de du bryr deg om det er det aller viktigste , jeg er blitt en som trekker meg unna det jeg ikke vil være i , det er så godt synes jeg .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg