Hvordan snu tap til suksess faktor

God morgen alle lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har.
Dagen i dag starta tidligere enn planlagt. Jobbet sent i natt å skulle relex med en film for å koble ut verden.

Når du jobber så mye som jeg nettopp gjør så kan du føle at kroppen og Sjerla ikke alltid er i samsvar med alt. Ved å ikke være i balanse.

Jeg har hele året nå jobba å stått på for å klare å hente inn det økonomiske tapet som har vært i disse tøffe tider.

Ingen som egentlig skjønner hvordan det er å oppleve dette marerittet. Der en ser at alt er mulig å miste eller du kan vinne alt tilbake.

I skrivende stund har jeg jobba nå i nøyaktig 7 mnd i ett strekk uten fri.
Jeg har nesten ikke bevilget meg fri for å hygge meg.

Det å. Klare å dekke tap i bedriften min og tapte inntekter er en bragd jeg har stått i.

Som har vært min absolutt tøffeste vei i livet mitt.

Jeg har ofte sovna av ved data maskinen å våknet opp dødsig å trudd at jeg har blitt syk… Noe jeg er egentlig nesten klare å, klare å få bort utbrent het ved å være dedikert å lytte til kroppen min.
Ikke rart egentlig om jeg har blitt det.

Denne situasjonen som jeg har blitt påført pga av nedstegning. Har vært smerte full men har også vært lærerikt.

De som alltid har det for godt i samfunnet burde fått prøvd denne reisen her.
Der jeg får erfare hvordan det er å være den som hele tiden må stå på.

Meget betenkelig er det at kunder klarer å få meg til å bestille opp produkter å ikke en gang tar turen innom å ser i det minste. Å legge av produkter også å ikke ork å hente forteller meg at de er ikke interessert i å kjøpe.

Disse menneskene har jeg totalt mistet respekt for.

Det blir litt slik i denne perioden en har vært i da en ser sæ tilbake å ser alt jeg har lykkes med å ikke fokusere på tape.
Så har jeg vunnet utrolig mye.
Når jeg ser på mennesker som ikke en gang ønsker din lykke så forteller da meg mer at jeg må fremover vær mer tilbake holden. Å ikke tro på absolutt alt det folk sier.

Enkelte mennesker liker jo å se andre sitt tap og nederlag.

Jeg glede meg til å se når karma henter dæ inn. Trenger ikke å bruk energi mer på deg.

Hvordan lykkes vi med å reflektere over alt å igjen se suksess i stede for nederlag?

Jeg har nå tatt ut det jeg er rå på så er det å prate, jobb også være positiv.

Dette er det jeg kutter ut:

Negative mennesker, lytter ikke til mennesker som ikke har evnen til å forstå eller de som er så falske at de kun nærer seg på mitt livs informasjon så blir også vårt vennskap histore.

Avfall trenger jeg ikke i livet mitt, det har vi nok av rundt oss. Om vi ikke skal være omringet de 24/7

Jeg får så mange spørsmål om hvorfor tar du ikke ferie, du kan jo ikke jobb som du gjør.
Enkelte ganger lurer jeg på om er noen mennesker født uten hjerne for å kunne tenke logisk?

Eller er det bare slik at hode er kun fasade til andre sin Glede?
For det finnes ikke noe som er mer provoserende en å høre du må jo ta dæ fri. Du må jo ikke jobb så mye.

Om du har en logisk hode der du påstår at du har bra forståelse så burde du også ha et slikt forståelse for når noen si at jeg har hatt tap på flere 100 tusen. Da er det vel også logisk at det er mye som ikke hele tiden har vært 100%
Selv om jeg har et djevelsk godt humør selv om det har vært min absolutt aller tøffeste kamp i livet mitt.

Så ønsker jeg ikke en gang til heretter å få spørsmål som er så dumme at en lurer på om er det for å være tåpelige folk sier det eller er det fordi de ikke bryr seg? Eller er det fordi de tror de bryr seg… Jeg skjønner ikke helt greia her..

Uansett samme fan så provoserer dette meg noe grønn jævig å ønsker å kunne fått stoppa alle dine inntekter. Så kanskje det lille hode ditt skjønner ellers får da en forståelse for hvorfor jeg må stå på?

Enkelte ganger har jeg måtte jobbe mye med meg selv for å ikke bli mer provosert.

Gründer livet er tøft og brutalt men du verdens denne reisa vil jeg ikke ha vært foruten heller.

Jeg har i dag tre jobber, jobber lett døgnet rundt. Å drivkraften min er at jeg ser det går fremover.

Jeg har alt i meg dedikert, løsning orientert og uslåelige. Ja du lest riktig.

Jeg har utviklet meg enormt denne perioden å vet jeg lykkes med det fordi jeg har det rette fokuset.

Håper du fikk inspirasjon til å gjør noe selv må æ fremover.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg