Hvordan klarer vi våre liv så bra uten å ha så mye ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det, nydelig dag har gått over til kveld . Dette med å jobbe som jeg gjør dag som natt så er det veldig behagelig å vite at jeg er på rett sted i livet mitt. Det er en fascinerende reise jeg har på min vei . Det er behagelig å være i denne verden å jeg må være så ærlig å si jeg gleder meg veldig til å komme dit målet mitt er. Det er en vei som vi alle sammen må gå så er det å klare å få gjennomført vår plan med å realisere våre mål for å være viktig for oss selv. Jeg må si jeg trenger ikke alt , jeg kan kjøre en lada å være lykkelig jeg trenger ikke alt for å ha det fint . Det er nettopp kun jeg som definerer livet mitt som gir meg kjærlighet for å vokse.

 

 

Du og jeg uansett om vi ikke liker hverandre så får vi ikke vekst i våre liv om vi hele tiden bruker tid på å dyrke hatet. Jeg var slik før at jeg ikke klarte å legge bort det negative . Det var min mat for å ha det fint . I dag så er dette utøy for meg . Jeg klarer det ikke å trekker meg unna det som om at jeg aldri før har sett deg eller møtt deg før – Dette betyr ikke at jeg hater deg , det betyr jeg orker ikke drama eller noe mer enn det.

 

 

Jeg jobber 24/7 å orker heller ikke drama eller noen innblanding på det jeg ikke orker å bruke mine tid på. Det er en makt jeg bruker for jeg vil aldri tilføre noe inn på livet mitt som gjør at jeg blir liten eller føler meg uvel – Det tenker jeg er smart å samtidig så verner vi oss selv for fremtiden . Jeg har aldri lidd av misunnelse eller hater aldri noen andre selv om jeg kan kjenne på at jeg ikke makter andre så har aldri hat vært tilstede .  Jeg har ikke tid eller energi til å bruke tid for den negativ energi flyt så aldri spør meg om noe så dumt eller tru at jeg har disse egenskaper for dette ligger ikke for meg .

 

 

Jeg kjenner få som meg som har så mye selv kontroll å vet når det smeller å alltid sier i fra før det blir nok . Jeg har denne kraften i meg som jeg er veldig takknemlig for. Jeg har registrert at jeg blir observert her jeg bor , det virker som jeg har noen som er i mitt område der jeg ikke skal observere den karakteren men jeg kjenner dette på meg . Det er ekkelt å jeg vet at jeg har hatt helt rett før . Jeg ser at ting har flyttet på seg i hagen å jeg mekrer ofte spor etter det. Jeg har følt på er her i området .  Det jeg nå føler har jeg opplevd før da ble bilen min stjålet å den som stjal bilen min var inne i huset mitt. Det jeg da kjente var enn ekkel følelse før det skjedde så jeg har en intuitiv energi der jeg vet før ting skjer . Dette med at jeg nå registrer det jeg føler så er det noe i det. Den uroen en kan føle er ikke noe jeg liker å ha men jeg konstaterer at jeg har folk som lusker rundt her å jeg gleder meg til å ta de på fersken . En dag så gjør jeg det, jeg har registrert folk i fra nabolaget som går rundt huset mitt tidlig på morran som de ikke har noen grunn til å gjøre .. dette fordrar jeg overhode ikke å jeg gjør aldri dette over for noen uten at jeg har spurt de om lov for å gå i deres hager . Det er frekkhet å gå på andre sine eiendom uten å forhøre seg om dette er ok .

  Hvordan klarer vi vårt liv så bra uten å ha så mye …

 

Jeg har ett fokus for dagen og uka jeg er i så er det at jeg skal klare meg økonomisk ha  nok til å betale mine utgifter også bare dette med å kan nyte livet mitt som alle andre gjør – For meg er det luksus å kan nyte en fri time eller to. Det er noe jeg setter stor pris på. I dag eller i går så overasket jeg en av mine kunder som jeg massere med å kjøpe noe jeg vet kunden liker veldig godt. Jeg er på en institusjon  å hjelper denne kunden for å få en bedre livskvalitet . Noe jeg ser på som en gave å kunne hjelpe. Selv om jeg selv ikke har nok så kan jeg dele med det jeg har , eller det lille jeg har – Det gir meg mye tilbake å dette med å gi uten å forvente noe tilbake gir meg en ekstra livsglede å en knytter mer bånd ved å være rause. Jeg må si jeg elsker jobben min der jeg kan få være raus mot andre å gi litt her og der. Det er noe jeg liker så er det å dele med mine goder.

Da mamma fikk kreft å livet hennes ble vendt på hode, så skjønte jeg med en gang nå får jeg ikke beholde henne mer eller lenge. Det skjønte jeg med en gang . Det lå bare dessverre i kortene at mamma hadde vært syk alt for lenge. Det er trist å se på at jeg fikk rett selv om jeg aldri la disse ordene i hennes munn jeg bare hjalp henne med alt for å få henne opp på det rette nivået for å beholde henne her lengre sammen med oss. Dette med å se at jeg mistet en mamma da jeg var i 30 årene da mine barn var så unge , dette er nå i disse tider 10 år siden at hun døde . Det er rart hvordan disse årene har påvirket meg også barna mine . Vi har lært mye av henne , å vi har lært i å være alene . Det ble en smerte på en måte , min lærdom å mine barns lærdom ved å være sammen vi også være lojal med hverandre å gi hverandre de løft å den hjelpen vi kan gjøre for å være  for hverandre. Da mamma døde mistet jeg alle rundt henne , det ble også en endring i fra mine barn . Dette med å ha taklet dette så har vi sammen utviklet oss ett nærere bånd de tar rede på meg å beskytter meg om de merker at ting ikke er bra rundt meg . Dette å ha så herlige barn så må jeg si jeg er takknemlige for de er mitt alt , jeg hadde aldri trudd at min far også skulle kutte oss ut som nå til jul er fire år siden vi hadde sist kontakt . Dette med å være i alt er ikke for alle . Vi tåler mye men vi tåler ikke alt . Det er en ting vi alle har lært i denne perioden at jeg også de vi bruker kun tiden på godhet , jeg vil ikke ha drama det har det vært alt for mye av i mitt liv så jeg har valgt å gå ut av alt dette . Det betyr ikke at jeg hater noen for det gjør jeg ikke  – Det betyr kun at jeg verner meg selv i fra selvskading av å tilbringe tid med mennesker som ikke gir meg positiv energi .

 

Ingen er tjent med å være i det negative å vi får heller ingen vekst om vi nærer det negative fremfor å ta action i det som betyr mer det som gir rom for kjærlighet . Det å gi en du ikke kjenner anerkjennelse for noe som er bra på den som du ser . Dette med å sette sluttstrek for en strid er nødvending om du skal få harmoni og balanse mellom livet ditt også alt rundt deg. – Det blir som blomster det gror ikke i en rotten jord. Skal du og jeg få vekst å stråle så må vi få være i ett miljø som bringer oss mer kjærlighet der vi kan føle oss hjemme. Der vi merker at vi blir tilfredsstilt, ved å føle oss verdifull for den jeg er ikke det jeg har . Dette er noe av det som bringer mer til oss enn om vi jager etter penger , makt eller mer kjærlighet. Om jeg dør i morgen så frykter jeg ikke min omtale  i etterkant for hva andre måtte mene om meg etter min død. Jeg har vært så tydelig da jeg levede så det er ikke noe jeg frykter . Det jeg er glad for er at jeg har lyktes med er at jeg har temmet mitt sinne . Det er ikke like grovt som det var før. Jeg er uendelig takknemlig fordi jeg aldri gir opp . Jeg er glad for all kjærlighet jeg får i fra de jeg bryr meg om . Den kjærligheten i dyra mine gir meg merker jeg er så vidunderlig at jeg blir ofte rørt over hva de sender ut av herlig budskap .  Jeg har en tru på at det jeg sender ut så får jeg dette i retur , jeg trenger ikke mye men jeg trenger til å klare meg . Det nok til oss alle å bare jeg kan gi mer til deg så trenger jeg ikke noe annet i retur enn å bli respektert .

Det er en sterk følelse å vite at en er godtatt også elsket det er noe jeg aldri har følt at jeg har blitt opp igjennom årene . Det er noe en hele tiden har måtte jobbe med å jeg er i dag så takknemlig for at jeg er i harmoni også likevekt å tørr være meg selv uten å være redd for hva du måtte mene om meg , i dag så driter jeg mest i det bare jeg får være fri å ha den kjærligheten jeg trenger å det er at noen liker det jeg gjør det er nok for meg . Falske folk trenger jeg ikke lengre de har jeg hatt nok i mitt liv å de klarer jeg ikke . Det er nok blitt slik fordi en har blitt håndtert på en ufin måte så har jeg i voksen livet mitt fått avsky til disse karakterer jeg leser dere som en åpen bok . Derfor så kan jeg være kvass mot dere uten at dere forstår hvorfor . Jeg kan skjønne at du kan bli litt engstelig men jeg er ikke en å være redd .  Bare være ærlig mot meg så trenger du heller ikke engste deg overfor meg .

 

 

Mine gode råd til alle sammen så er det å anerkjenne for deg selv hva du ikke trenger i ditt liv , anerkjenne det som er dine svakheter å jobbe med de. Det som også er viktig gi litt mer fan i hva andre gjør om det er naboen eller de du ikke kjenner .  Mennesker som må springe meg ned for å spørre meg hvorfor laget du den tik tok videoen ? Hvorfor spør du meg om det ? jeg gjør akkurat det jeg vil der og da. Spør jeg deg om hvorfor du er slik du er ? sprø jeg deg om hvorfor du har så tygg en bil ? spør jeg deg om hvorfor du er så veldig falsk ? eller spør jeg deg om hvorfor du drikker så mye alkohol ? Jeg stiller aldri de spørsmålene om jeg ikke må eller det er liv og hele det går utover . Jeg er aldri frekk mot deg uten grunn . Jeg henger deg aldri ut om du ikke har gjort noe mot meg først . Jeg har enda til gode å springe på noen for å spør om hvorfor de gjør det de gjør . Det du gjør er for din grunn . Det betyr at du er trygg i deg selv . Derfor sier jeg også det jeg gjør , å jeg gjør akkurat det jeg føler for der og da. Å dette med å må si at jeg eller andre må endre oss fordi vi blir for meget eller mye så trenger du heller ikke se hva vi legger ut. Dette synes jeg i grunn bare viser om hvor du som person har ett kontroll behov for meg eller andre for å eventuelt drite oss ut i full befolkning eller på nettet .  Derfor så mener jeg at vi alle bør vise mer toleranse for andre å heller sende de kjærlighet isteden for å sette spørsmåls Teng på alt de andre gjør  .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg