Hvordan klarer du dette virkelig ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg i dag ?

Jeg har det utrolig kjekt må jeg si, nettopp ferdig med en Veileder samtale også fikk jeg mer å gjøre i Massasjen så ja må si jeg er takknemlig , i dag igjen fikk jeg en gave i fra en kunde som er fast på massasje, som ga meg litt vin , noe jeg setter stor pris på. Det er utrolig hyggelig også motta en gave uten å være klar over det i forkant. DETTE er andre gang nå på kort tid jeg får litt gaver i fra fornøyde kunder, veldig hyggelig også være den heldige med å få litt . Det gledes virkelig til weekend med andre ord, jeg ser så frem mot å få slappe av litt mellom å ikke minst gjøre noe litt annet en bare å være . Det å se at jeg har lyktes med å redusere 100 tusen til null er meget takknemlig , dette har jeg selv klart å jeg må si jeg er så sykt  fordi jeg takknemlig ser nå tydelig konturen i fra at jeg er så på rett vei her i livet mitt at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette. Det er bare nydelig egentlig jeg er klar for å kunne ta meg en fri dag da jeg har fått ting i system . Da men jeg nyter nå dette med å se at jeg er så mye mer i mål med mine gjøremål at jeg har egentlig ikke ord. Når man har strebet slik jeg har gjort så blir dette med å se at yes jeg klarte det litt surrealistisk for kroppen min er hele tiden i beredskap jeg klarer ikke enda å ta meg fri . DETTE er jo fordi jeg ikke ønsker meg tilbake der jeg var med dårlig økonomi. Da merker en godt at ting blir dårlig dessverre. Nå nå jeg nyte virkelig fremtiden min mellom alt her . Ungene de skal få belønning jeg hadde ikke råd da de tok fagprøven kidsa å gi dem noe men de vet at de får . Jeg har ikke hatt råd egentlig til å kjøpt meg mat jeg har tatt meg råd, jeg er nære målet mitt å jeg er så takknemlig også stolt over meg selv. Dette klarte jeg jaggu meg uten hjelp i fra noen andre enn kun mine barn , som hele veien har støttete meg også hjulpet meg . Uten de hadde ikke dette gått , de er min klippe så jeg gleder meg stort til å planlegge turen sammen med dem . Der vi skal feire deres fagbrev også bursdager som jeg ikke har hatt råd til å gi de. Av betydning, jeg lever nå å jeg har kun kontakt med mine barn å de vil alltid være mitt alt. Derfor er de livet mitt også bare dette med å vise de alle tre på ulike grunnlag at jeg er uendelig glad i dem er noe jeg virkelig setter stor pris på.

 

Hvordan klarer du dette virkelig ?

 

Jeg har bestemt meg for å ikke være den karakteren som er den som gir opp først . Jeg er en kjemper for min og andre sin rettferdighet, jeg vil at alle rundt meg skal ha det godt.. jeg tåler ikke å se smerter rundt mine barn eller andre mennesker det gjør meg oppgitt at jeg har ikke ord. Ja hvordan klarer du å motivere deg ? Jeg gjør dette med å være takknemlig , jeg er kun i positiv energi, selv om jeg også møter motstand så er jeg aldri der over tid. Jeg klarer aldri å se det negative hele tiden dette må vekk. Dette med at jeg har lyktes med å redusere negative tall gjør jeg med at jeg er motivert for å lykkes med mine jobber. Jeg har som sagt enda ikke tatt en eneste fridag, noe som jeg er veldig stolt over å ha klart denne delen . Jeg hadde fri en dag i 2021 , men husker ikke akkurat i dag når dette var.. jeg husker ikke hva fri egentlig er . Det er vel slik at de som blir stått i bås som har levd et liv under makt misbruk de j\husker ikke livet hvordan det var da de hadde det bra ? jeg føler dette på samme måte bare at jeg er sykt takknemlig fordi jeg klarte denne kampen. Takknemlig fordi jeg tok den samtalen med eks sjefen til ene barnet mitt , i kjærlighet . Dette kunne lett ha bitt verre for han men også verre for mitt barn i etterkant. Jeg valgte å si det med en nydelig tone å jeg opplevde at han ikke hadde det så veldig ok i samtalen , men jeg var like blid til tross for hvordan mitt barn hadde blitt behandlet. Dette forteller i grove trekk at vi kan endre noe negativt med å gi kjærlighet til energien , det ordner seg alltid for oss som vi fremover også ha suksess , derfor være i gode energier, gi andre en samtale eller tid. DETTE er virkelig , dine ord kan være avgjørende for den du snakker med. Det å ikke vite hvordan jeg eller andre tar det så er det ok også stille spørsmål for hva mente du egentlig her ? i stede for å være konstant konflikt sky også ikke være tilstede i livet . Jeg har et bredere glis i dag rundt kjeften min, jeg klarte å nå mer i dag en i går. Jeg har virkelig betalt 100 tusen ferdig snakka , nå har jeg lov til å juble , nå er det bare resten igjen med det er små penger i forhold til denne kampen her. Jeg vet hva som bor i meg å jeg skal videre stå på som den stå på damen jeg er. Jeg ønsker dæ en nydelig weekend nå skal jeg nyte litt her med tv også bare reflekter over jeg klarte dette jeg er rå egentlig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg