Hvordan klarer du deg egentlig?

Hei kjære lesere ❤️ hvordan går det med deg i dag?
Håpe du har det bra, å nyter dagen din godt.

Jeg har i dag sovet litt lengre å det trengs i blant. Må gi meg selv litt egen tid å bare å få tilstrekkelig med sovn er meget effektiv for å ha god helse og livskvalitet.

Sover vi dårlig for eksempel over tid så har vi mye som ikke er bra med oss. Redusert helse og livskvaliteten er dalende så blir helsa vår redusert til at vi selv tar et tak i tide men over tid må vi være forsiktig med å slurve med søvn. Er vi i ubalanse med søvn gjør vi det dårlig på absolutt alle plan. Ikke alltid vi selv ser det men dessverre det er slik.
Humøret er negativt, holdning er negativt, osv.

Vi må derfor passe på å ha en jevn god søvn det er jeg flink på ellers hadde jeg aldri klart å pushe meg slik som jeg har gjort til nå.

Nå ser jeg tydelig hvor mye jeg kan gjøre selv her hjemme. Har fått satt i gang så mye som jeg skal få fikset i løpet av dette året. Gleder meg til å få gjennomført det.
Jeg liker veldig godt å fikse og ordne rundt meg.

Nå nermere vi oss snart oktober å ny varmepumpe på gang her.

Før det så skal jeg ordne mye der den skal være. Tenkte jeg får egentlig et nytt hus da jeg får fikset mye rundt om her.

Blir en make over egentlig. Har kasta så mye som jeg ikke skal ha. Å nå er det opprydding av det vi har å tar lang tid å sortere ut det som vi kan kaste eller gi bort.

Deilig følelse når jeg nå ser jeg har fått unna å kommet mye lenger enn jeg hadde sett for meg for noen mnd siden.

Jeg er i grunn så takknemlig for at jeg har fått så god hjelp fra mine barn. Å skal få de til å hjelpe meg mer i år.
Tenkte å ta det litt og litt egentlig.

Først og fremst nå blir det å jobbe målrettet fremover med mine tre jobber. Trives godt i det så har jeg nå laget meg nye lister anbefaler deg å gjør det samme. Hva du ønsker å gjøre hva som er viktig å hva som skal ordnes.

Jeg har flere rom i kjelleren som jeg har planlagt å få gjennomført i løpet av året. Da er jeg avhengig av å få inn penger. Da er jobb meget viktig å jeg vet jeg kommer til å lykkes med jobben å mine mål.

Har bestemt meg for å jobbe hele året uten fri. Å det skal jeg gjennomfør fordi jeg ønsker å tilføre meg mer inntekter og større balanse.
Frihet til å stå på litt mer er noe jeg alltid liker å gjøre.

Jeg har enda i år ikke grua meg til å gå på jobben heller hatt vanskelig heter med å legge den bort 🙈 for å si det sånn må være en jævla nydelig mann eller mine barn som klarer å få meg bort i fra jobben. Å gode venner og som jeg er veldig glad i ❤️
Ellers er det full pupp her med jobb å utvikle bedriften min mer.

Ønsker deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg