Hvordan klarer du å ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Jeg håper du har det fint i dag , jeg har det etter  forholdene meget fint .

 

Til tross for at en ikke er i mål med alle mine ting her , så har jeg det veldig hyggelig . Det er noe vi alle sammen må gjøre selv for oss selv – Det er å gi oss selv godhet å kjærlighet . Det er viktig for at jeg også du skal få fremdrift i livet vårt. Jeg registrerer at likheten min med mine foreldre blir bare sterkere med årene her . Det er alltid slik at en ikke vil være like vårt opphav . Det er ikke alltid vi klarer å unngå det . Det er i enkelte tilfeller der jeg merker at jeg er bare pappa eller jeg er bare mamma. Det er så herlig at jeg må bare le. Det er en grunn for alt tenker jeg . Dette med at jeg definerer at jeg har hode til pappa veldig ofte med meg , men det er i blant at deres begge hoder er med meg på samme tid. De begge to har veldig kreativ måte å se ting på å det er noe jeg beundret de begge for.

 

Vi kan ikke endre vårt opphav men vi kan lære av dem

 

 

Jeg er alltid takknemlig for alt jeg har lært av de jeg selv det som var tøffest er godt å ha med seg. Det er en grunn for det meste å jeg merker at ting rundt meg er en grunn for det også. Det er nok en grunn for at jeg ikke fikk en tvilling søster. Det var nok med meg , i denne verden eller ? jeg er fristet til å tenke at det er nok det. Det er jo ikke for alle å takle mitt fritt talende gane . Da jeg let forteller deg akkurat hva jeg mener om deg . Det er ikke planlagt alltid men jeg ser på mottakeren at de lett kan bli sjokkert over hva jeg klarer å sende ut . Det er ikke alltid like lett for dere som møter meg å blir på kant med meg selv om jeg merker jeg er blitt mye mildere om det er nødvending . Selv om jeg kan føle på at jeg lett kunne tenkt meg å ristet deg en gang eller 5 , da skjønner du sikkert den frustrasjonen jeg sitter med. Det er i grunn deilig å slippe seg selv fri i fra den energien å klare å ha det hyggelig .

 

 

Etter jeg fikk dyra her så ble det en del komplikasjoner som har hindret meg i å ha det hyggelig , men  nå har jeg endelig fått kraften også livs gleden på plass der jeg slipper meg selv mer fri. Det hadde vært litt hyggelig om jeg bare hadde kunnet gått ut i fri modus å vært som Adam og Eva , da tenker jeg at alle vinduer  i området hadde fått bevegelse mer enn normalt. Det er ikke noe jeg tenker å gjøre men i grunn noen ganger er det litt gøy å utfordre enkelte litt spesielt når ting har vært litt kjedelig å trått.

 

Jeg har heldigvis mange som

 

 

Jeg var så heldig at jeg fikk hjelp med å sette på taket til ande huset her det veier over 200 kg så jeg er så glad for at jeg fikk hjelp til denne delen av jobben . Dette med å bygge uten tegning dere er faktisk litt kult jeg vet ikke helt selv hvordan ting blir før jeg er ferdig jeg har sett for meg ett bilde å det er i hodet mitt å det er nok for meg . Det er ikke alle sammen som kan tenke like barnslig som jeg akkurat men jeg tenker samme det . Det er ikke noe jeg bryr meg om det er noe som teller så er det at dyra mine får det perfekt sammen her. Det er noe jeg gleder meg veldig til . Jeg gleder meg som ett lite barn å kunne skrive at jeg har endelig fått ting i orden her . Det er noe jeg vil å denne uken så er det full fart med å få ting gjort her mellom andre jobber . Det er ikke alltid like lett å få ting til i den farten som jeg hadde ønsket meg aller mest . Det er for amatører i grunn å jeg tenker vi skal være heldige i grunn som klarer å prestere som en gjør.

 

 

Dette med å kunne håndtere utstyr som de som er mer dreven enn jeg er så er det veldig hyggelig å kunne si at jeg har gjort dette alenen her . Jeg gleder meg så til å kunne skryte at jeg fikk dette til alene . Det er akkurat det som er så spennende at en får ting til om vi bare setter i gang her . Dyra koser seg i det huset jeg fikk bygget for over 20 år siden . Litt kult å se at der igjen er dyr der som jeg trives med. De har det så herlig å dette med å si at dyr ikke eier følelser så er dette bare tull. De har følelser å jeg merker så inderlig godt nå at de har godtatt meg for den jeg er å er mye mer trygge i huset sitt. Det er veldig hyggelig å se at dem har det så hyggelig å fint . Det å skal utvide ute gården deres mer er noe jeg skal få gjort men , det må vente litt . Det blir før vinteren setter i gang her .

 

 

Hvor finner du tid til å bare være deg selv ?

 

Godt spørsmål her ang det , jeg jobber mer en normalt her også har jeg ikke satt av så mye tid til egen tid. Dette med å gjøre ting for barna mine eller dyra er det jeg har som hoved prioritet . Det betyr mer for meg det enn å ha mye egen tid. Det å være alene her om det meste så har jeg ikke så mye annet å gjøre en å jobbe eller utvikle mer på bedriften min her . Det er en seier for meg å vite at jeg kommer til å klare meg . Det er noe jeg har i meg så er det dette genet der jeg jobber daglig å aldri gir opp håpet mitt ved å klare seg . Det er en seier for meg å vite at det blir bare bedre og bedre alt sammen . For meg så finner jeg kreative gleder i å skape mer her . Det gir meg en styrke også en bedre energi. Dette med å være meg selv er noe jeg er i alt jeg holder på med, selv om jeg kan oppfattes som at jeg er over ivrige på å skal lykkes. Før du enten dømmer meg , så gå inn i deg selv . Se hva er det du selv er stolt over dine ting . Dette med å hele tiden må fortell meg eller andre hvordan vi skal leve livet vårt så er det noe vi i grunn ikke trenger å gjøre . Jeg har det akkurat slik jeg vil ha det . Du har det akkurat som du vil ha det.  Du kommer aldri til å få høre at jeg kritiserer hvordan du har det å jeg ønsker heller ikke å høre dine kritikker . Om du ikke liker mine farger det driter jeg i . Det er for meg fette likegyldig hvordan du har det også. Dette med å fortelle andre om ting som i grunn betyr null så fokuser heller på ditt eget innhold å ditt eget liv . De aller fleste som må rydde opp hos andre de trenger heller mer hjelp selv .

 

 

Jeg elsker å om møblere i hagen , hjemme inne også over alt . Det er en periode da en kan føle at ting aldri blir ferdig men jeg føler ikke det slik i grunn. Alt skjer for en grunn å noen ganger så må en ødelegge noe for annet vakkert skal komme til . Det er nettopp det som er grunnen for alt vi må våge å tørre før å være oss selv . Det å gjøre litt annet valg en ANDRE  kommer alltid til å være meg det. Sier du noe slik det kommer du aldri til å lykkes med. Da gir jeg meg aldri før jeg har lykkes med det . Jeg vinner alltid , det er noe jeg har sett uten at det vises enda like godt så kommer dette til å synes mer og mer . Det er en tid for alt å jeg siler ut de jeg ikke trenger av energi tyver rundt meg . Det er noe vi alle bør gjøre. De som er bare der , for heftelse de skal bort . Det er alltid en seier da en får den energien bort. Vi blir tappet å jeg vil kun være i det som gir meg glede . Det bør du selv være i . Dette med å være misfornøyd er jeg aldri 24/7 det tapper oss bare for energi – jeg lover deg at ved å endre denne energien på deg selv så får du det så mye bedre med deg selv .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg