Hvordan klare å klarte høyere ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg fikk hjelp med start hjelp på bilen så jeg er veldig takknemlig for akkurat det . – Fint å se at en har gode venner som kommer rett etter jobb for så å hjelpe meg . Det gir meg veldig god følelse av å ha det bra. Det er ikke lett å leve uten en bil på alle måter da en har store avstander her . Det kan siers at en er kravstor da en må ha bil men det er så klart ett valg vi alle sammen tar. Jeg er veldig takknemlig for så  nå å se at tingene rundt meg er mer som jeg har lyst til at de skal være . Jeg er mer i min egen flyt dette med å se at mens jeg sover så kommer bestillinger inn til både Gruben Massasje også Veileder samtaler . Det gjør livet mitt veldig fint å jeg merker at jeg er så på rett kurs i livet mitt . Det er harmoni mellom alt jeg foretar meg å det trives jeg veldig godt med å være i den rette duren .

 

 

Hvordan klare å klarte høyere

 

 

Vi alle sammen må se innover i oss selv om det er noe vi selv må rydde ut før vi mener at andre forstyrrer oss. Jeg merker så tydelig at jeg orker ikke andre sine drama i mitt liv , å vil heller ikke ha noe av det nå . – Dette med å se at jeg nå tørr spenne mer i fra , være tydelig å sette grenser for hva jeg aksepter er veldig behagelig . Vi skal ikke ta i mot andre sitt støy vi skal være i pakt med oss selv å vokse som menneske i gode relasjoner . Vi lærer i det negative så det er dette som er mellom alt , vi må lære i frykt for å klare det vakre . Det kan høres rart ut men vi må anerkjenne de negative følelser som er i vårt liv som vi selv har påført oss eller andre har det. Så må disse ut før vi kan få vekst i vårt liv . Er det slik at vi lever hele tiden i ett offer . Så vil vi alltid være ett offer . Er det slik du selv ønsker å fremstå ? håper ikke det , men noen ser ikke dette selv da de går i sitt eget å tro at dette er livet å meningen med å dyrke det en har opplevd slik at en kan få mer næring av det . Dette gir motsatt effekt det gir oss negative opplevelser i fremtiden når vi hele tiden vil være ett offer . Så vil vi alltid møte på nye opplevelser som vi selv tiltrekker oss pga av hvordan vi selv velger å leve vårt liv .

 

 

 

Vi har alle fritt valg hvordan vi ønsker å leve vårt liv

 

 

Noen vet ikke selv hvordan de skal komme seg ut av dette evige spinnet med å leve i alt det negative som vi dyrker – Hvordan dyrker vi dette ? det er ved å aldri klare å blir ferdig med dette , vi må akseptere de ugjerninger som har skjedd , vi må tilgi situasjonen for oss selv , vi trenger ikke å tilgi den som primært har gjort den ugjerningen med oss . Vi skader kun oss selv med å pine oss med å være i en offer rolle . Vi piner ikke den som bidro til at vi fikk den negative opplevelsen vi piner oss selv med daglig å snakke om eller at vi dyrker de opplevelser ved å lide under det vi har opplevd . Alt dette er en prosess vi alle som har blitt misbrukt eller dårlig behandlet må gjennomføre for å få en bedre hverdag . Det kan jeg skrive under på at det er mer enn viktig for oss selv . Vi kan alle føle at vi må straffe den som gjorde ugjerningen mot oss . Det er noe vi aldri klarer å få til fordi vi piner oss selv aller mest ved å aldri gi slipp på den negative energien som låser oss fast i ett negativt mønster.

 

 

Jeg selv har blitt misbrukt på alle måter , både seksuelt også psykisk . Dette med å straffe den som har gjort det å være ett offer har jeg selv gjort . Det bidro ikke til en bedre hverdag for meg . Heller det motsatte jeg fikk heller ikke noen bedre energi . De som har bidratt til mine negative erfaringer har jeg tilgitt i mitt indre , jeg har sluppet dette fri i fra meg. Denne prosessen tok en god stund men jeg måtte klare å stå i dette for å klare å slippe meg selv fri. Det tok meg nesten ett helt liv der jeg klarte å si i fra hva jeg mener . I dag er jeg 47 år å våger å si i fra å samtidig er ikke redd for å kutte bånd som jeg mener ikke gir meg næring – Dette var helt utenkelig for meg da jeg hadde blitt brukt . Jeg tillot at venner brukte meg , fordi jeg klarte ikke å gi meg selv den respekten som jeg ville ha av andre. Det er nettopp dette vi selv om gi oss selv for å få den av andre.

 

 

I dag så er jeg veldig streng med hvordan andre behandler meg , jeg godtar ikke å bli herset med eller at noen påstår noe jeg ikke jeg har gjort. Om dette kommer i en telefon samtale eller en ikke klarer å få det til å bli naturlig så avslutter jeg samtalen . – Jeg mister da helt sansen for å opprettholde en samtale om dette er face to face eller i en telefon . Det var noe jeg lett kunne stå i times vis før i tiden å bli helt tappet . Nå orker jeg ikke dette . Det er en befrielse å våge å være seg selv å ikke være redd for hva du måtte mene om meg . Dette med at andre kan slenge ut sitt på deg er ofte fordi de selv kanskje ikke helt vet hvor det kom fra. Dette med å være den som mistror andre så har en stor jobb også gjøre med seg selv etter mitt syn. Da må en starte med å bearbeide også rydde bort de negative tingene som en fokuserer på daglig . Jeg har ikke en eneste negativ tanke som jeg kverner på 24/7 jeg kan tenke reflektere over er denne karakteren jeg skal ha med meg videre eller er det en jeg skal gi slipp på. Fordi skal jeg tåle å være i andre sitt drama så må jeg også tillate at dette skjer . Da velger jeg dette så da kan jeg heller ikke si at dette liker jeg ikke . Vi har alle sammen ett valg for hvordan vi ønsker å leve vårt liv.

 

Jeg ønsker å klarte høyere mellom alt her å jeg merker at jeg er på god vei til å klare dette jeg ser at jeg finner mer gleden av å være på denne vandringen min . – Vi er i møte med Julehøytiden nå så jeg gleder meg veldig selv om jeg ikke har den familien som jeg en gang hadde nære meg , mamma døde 3 dager før jul så det bidro til at jul for meg ett par år ikke ble som jeg ville – Jeg mister helt gnisten for den . Jeg har nå tatt den tilbake gleden ved å feire jul . – Huset mitt er nå ferdig pyntet til jul noe jeg oppriktig liker jeg kjenner på gleden av å skal ferie jul i år alene men jeg skal jobbe . Det er nydelig å være for andre som trenger noen . Det er en dag som i grunn er en helt vanlig dag. Så jeg vet det er mange som ikke klarer å sitte alene men det tenker jeg skal gå helt fint jeg har dyra mine å være for så har jeg veileder telefonen også har jeg massasjen. Så jeg frykter ikke å være ensom jeg trives så godt i mitt eget selskap at jeg tenker det blir nydelig å skal kose meg . Ungene skal jeg invitere på mat så jeg gleder meg veldig til det .

 

Ved at du også jeg reflekterer over hvordan jeg har det å hvordan vi kan være for andre så har vi gjort mye for å hjelpe andre mennesker . Vi kan være ett medmenneske ved å gi andre en varm energi uten å være sammen . Ved å gi hele tiden negativ energi så skal vi heller ikke jobbe med mennekser til vi er på topp. – Det er en prosess vi alle er i at vi møter hinder men tenk at hadde jeg ikke opplevd dette så hadde jeg heller ikke utviklet meg slik jeg er i dag. Vi må se alt i ett større å bedre perspektiv mener jeg så får du mene ditt.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg