Hvordan kan vi selv endre vår hverdag ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det i dag , jeg må bare si jeg er utrolig takknemlig for hvor langt jeg har klart å komme i alt jeg gjør egentlig . Dette med å være en som må gjennomføre mer enn vi alltid har lyst til akkurat pr nå så blir veien fremover veldig mye lettere bare en kommer igjennom denne kneika som er nå så blir det mye bedre jeg vet at jeg klarer å komme meg i mål så jeg frykter ikke .

 

 

Frykt gir oss mer av det vi ikke skal ha , derfor alltid få dette bort i fra din egne energi . Da er du mer i kroppen din også igjen balanse og harmoni mellom det vi holder på med så har vi en bedre start.

 

 

Dagene dem bare flyr mer enn jeg klarer å få med meg.

 

 

Dette med å være mer tilstede å bare være er noe vi alle bør være litt flinkere til . Dette med å kjenne at en ikke har klart å fått til alt . Det er ingen som blir ferdig med alt med en gang . Jeg hadde en kollega som alltid sa da arbeids dagen startet vi har godt tid husk alltid på det. Det vi ikke klarte å få gjennomført i dag det sa hun alltid på slutten av dagen da det aller meste var igjen . Det gjør vi i morgen . Det var alltid så  fascinerende å se hvor  avslappet hun var til alt rundt seg . Dette er noe jeg er mer av i dag en da . Det er en befrielse å klare å komme til dette punktet at vi gjør det vi klarer i dag eller som en annen venninne bruker å si , gjør litt vært dag så , kommer du deg alltid i mål til slutt. Dette er bare en bagatell for mange men jeg ser dette så tydelig mønster i mitt liv også andre sitt liv ved å endre på det vi trenger å endre på så får vi også mer energi for å gjennomføre dette som skal være i oss som skaper mer av glede .

 

 

 

Jeg har vært i en prosess i år der jeg har valgt å kutte bort flere jeg brukte tid på før. Dette er ikke noe jeg nå lenger dveler ved jeg har bare funnet ut at jeg trenger de ikke for å ha det bra i mitt liv. De som kun kommer til meg for å irritere meg, kun spør meg ut eller bruker meg så må jeg til slutt avslutte dette . Det gir meg ikke noe bra lengre så jeg har bestemt meg for å være mer og mer kritisk for ting i fremtiden . Det betyr heller mer at jeg ikke kan være i alt jeg ikke vil . Da stjeler jeg energien min i fra meg selv . Dette er noe vi alle gjør , bruker du energien din feil ? så må du takke deg selv om du ikke har det så bra. Du tiltrekker deg akkurat det du selv sutter om . Dette med å daglig sutter eller føle at en ikke mestrer så er vi da også i en negativ energi flyt . Endre alt du gjør negativt selv for å få en bedre dag. Ved å være anstrengt så blir en jo negativ .

 

Hvordan kan vi selv endre vår egen hverdag ?

 

 

Ved å bryte litt mønster å dette med at jeg ser mer inn i meg selv for hvordan jeg selv lever . Er jeg med mye negative folk eller er jeg selv den som er negativ ? snakker jeg ned alltid alt og alle ? eller er jeg en evig optimist ? vi må tørre å se inn i oss selv . Dette med å bli sint på alle for bagateller så er dette noe som ligger i oss selv . Dette med å være en som kan være utstøtt så er det ikke noe du eller jeg kan for . Det er bare trist . Det er noe vi her kan endre på selv for å få det mye bedre i kontrast av hva vi opplevde. Det er å gi oss selv mer kjærlighet for å være mer i balanse også like vekt . Dette med å være i det tunge hele tiden redder oss ikke det påfører oss mer lidelse.

 

 

Jeg bryter ofte mønster der jeg kutter ut alt som tar min energi jeg har merket at jeg er veldig intro vert å jeg er veldig utadvendt jeg har alltid vært dette hele mitt liv men dette med å være det har aldri vært noe en har snakket om . Jeg trives med masse folk så har jeg dager jeg ikke orker noen . Det er sykt dette men det er bare slik jeg er . Dette er en prosess der vi jeg også du har nok med å fylle oss selv for å få det bra rundt oss vi kan ikke avslutte nå i dag vi må bare jobbe på videre så vi kan være mer der vi ønsker .

 

 

Dette jeg mekrer så godt da jeg endrer min egen energi så ender du deg i møte med meg eller at jeg ikke ser deg mer . Det er noe i dette å du skal bare teste dette ut . Jeg anbefaler deg å være  mer raus med deg selv også de som er rundt deg. Det er en tid for alt å jeg merker nå godt at ting blir bare bedre og bedre . Ved at jeg stødig jobber videre på.

 

 

Hva tror du egentlig er det som gjør at en får bedre tid for alt en skal gjøre eller sagt på en annen måte dette med å lykkes mer ? det er aller først at vi stoler på det vi ønsker skal skje. Det jeg også ender her så er det energien . Det å snakke bare fint til seg selv , jeg merker at det gir meg stort løft . Jeg tåler ikke for mye negative folk så jeg må alltid være i det jeg trives aller best i da det er noe som gir meg en bedre balanse .

 

Så er dette å ikke bare jobbe , være i det jeg trives i med andre å nyte min hverdag. Dette med at jeg skaffet meg dyra mine har gjort at jeg nyter mer også drar lett ut til de å koser meg å snakker med dem . De er så herlige å har en slik sjarm at jeg er utrolig takknemlig for tiden jeg har sammen med de. De healer meg på en god måte å jeg føler meg levede selv om de er bare ett dyr som jeg sier så er det andre som sier de er ikke det dem er fugler også and , jeg må le litt for jeg kalle de dyra mine , en felles betegnelse å dermed basta. Uansett så er dette med å fylle tiden med mye mer enn bare jobb jeg er jo arbeids narkoman så det skjønner jeg å alle mine venner , de vet at jeg jobber mye å det er min livsstil jeg trives selv for meg så kan jeg bli litt sliten .

Da kjenner jeg at da må jeg roe meg ned litt. Det jeg liker aller best å se på da er de som løser mord eller de som har blitt drept uten grunn eller en annen dokumentar som jeg kan henge på en knagg det som skjer, dette gir meg energi å dette er noe jeg føler er spennende å se om de klarer å løse dette eller hva skjedde med den fornærmede . Her blir det lett til at jeg må se de flere ganger da jeg har dette på mellom veileder samtaler , herregud jeg er takknemlig for at jeg jobber med dette å i tillegg til alt annet . Det er en gave jeg har så jeg må bare si jeg gleder meg så til å kunne få lage mer krem som jeg gjorde i sommer . Det skal være tid for alt å det er det ikke helt akkurat pr nå. Min eldste sønn mente jeg hadde nok da jeg skulle få dyra , men jeg merker at det er mer å gjøre men dette gir meg innhold i livet mitt . Dette er en god ting som både gir meg egg også mat på skit . Det er jo godt å være selvberget ikke sant ?

 

 

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg