Hvordan kan vi endre på det ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hva holder du på med i dag ?

 

Jeg holder i grunn på med litt rolig start på dagen min, jeg sto opp som sagt for ikke så lenge siden . Siden jeg hadde jobbet i  19 timer ca så ja da ble det kveld i dag på mårran det er helt ok for meg .  ikke alltid like trivelig da en så det nydelige været som kom . .. men det er slik livet er . Vi kan ikke få med oss alt . Dette med nå å høre vinden i trærne også fuglene som snakker til hverandre , dette er jo terapi på høyt plan . Dette gir meg sjele fred også ikke mist en indre ro at jeg har det nydelig . Bare høre litt bakgrunn støy i fra naboer som bygger også ett fly som ankommer Mo det er nydelig . Dette med å bo litt unna Mo, men samtidig litt på landet å allikevel nært alt er perfekt . Jeg merker så godt at jeg er på rett sted enda jeg har bodd her i 18 år nå i denne mnd er det faktisk 18 år siden vi fikk nøkler i fra den tidligere hus eieren . Han ønsket oss velkommen til skilsmisse jordet som han kaldt det , heter Gammeljordet eller nå i dag er det endret litt navn så vi heter nå Gammaljorda litt underlig men ok vi venner oss til dette etter vært som vi bruker å si. Han tidligere eieren fikk jo rett at vi hadde kommet rett sted i alle fall jeg . Den mannen som flyttet med meg hit ble jeg skilt med så Skilsmisse jordet stemte for oss da …

 

 

 

Hvordan gjøre en endring for å utnytte ting bedre

 

Dette med at vi merker energier gjør du det ? jeg gjør dette hele tiden kjenner om jeg har noen som tenker på meg eller om jeg har noen som vil meg noe. Dette er jo bare energier , vi tiltrekker oss de vi skal henge med . Dette er sikkert litt rart for dere som ikke har denne truen men jeg mener så absolutt det. Så tenker jeg at ingen ting er tilfeldig vi møter på det vi skal . Vi opplever de hinder vi skal lære selv om de er små eller store . Så er det veien vår i dette livet så er dette med hvordan lærer vi i de oppgaver som vi får i løpet av ett liv. Det er ikke alle som tenker slik som jeg vet det. Mamma sa alltid at jeg måtte aldri snakke om ha jeg tenkte eller formidle at jeg har den energien jeg kunne skremme bort folk .. jeg skjønner at andre kan bli redde men jeg er meg selv også kan jeg heller ikke juge. Dette med å være slik jeg er har jo en mening . Dette med å kjenne på vårt kall om jeg kan definere det på denne måten så er det noe slik jeg merker. Dette med at jeg hadde en tøff barndom å ble misbrukt også psykisk misbrukt . Dette er en grunn til at de opplevelser kommer til oss . Dette for å åpne meg mer opp for å være en hjelper her . Dette for at jeg skal bli ett bedre menneske på denne jorden . Jeg merker at jeg vet da ting eller folk ikke kommer som avtalt . Jeg kjenner dette på energien min . Dette med å lese energier å ta inn andre er noe som jeg gjør i jobben min å det er veldig interessant fordi jeg ser igjennom de å jeg får i tillegg tilbake melding på at jeg ser det rette i de , hvordan de er eller de rundt de er. Dette er en spennende reise i vårt liv der vi åpner opp rundt å være mer i ett eller pakt med oss selv . Det er nettopp da vi også får ett rikere liv der vi har det godt å er i harmoni og likevekt .

 

Hvorfor tenker jeg på han eller ho hele tiden skjønner ikke helt dette

 

Vi kan oppleve at vi tenker på en spesiell person eller bare kjenne nærværet av den vi kjenner sterk energi på . Dette tolker jeg som at en person tenker på meg , eller jeg skal i kontakt med denne relasjonen . Dette med å lytte til vår intuisjon er viktig , den forteller oss mer enn vi faktisk klarer å ta inn selv . Da vi har det travelt også ikke tid til å lytte så er det mye rundt oss som vi går glipp av. Dette med å være ta tilbake roen også ha meditasjon i mellom alt så er du mer i balanse også harmoni . Meditasjon gjør at du er mer avslappet å jeg merker dette er noe jeg gjør daglig for meg selv ¨å det er helse gesvint ved å gjør dette . Jeg har ett avslappet liv selv om jeg jobber mye . Det er forskjellen på dere alle andre som lever ved å stresse på seg livsstils sykdommer så kommer de hele tiden ved å konstant stresse for å gjøre ulike gjøre mål .  Derfor er dette med å avpasse hva en gjør å dele ting opp i mindre stykke jobb som gir mer mening om du skjønner. Det blir alltid bra til slutt jeg ser dette med å jobbe aktivt litt vær eneste dag så er det mer i rute enn i går. Dette med å bryte ting ned så målene blir lettere å nå eller vi gjør det psykologisk lettere for oss å lure hjernen med at de store målene er lette . Dette er lett for å klare det så , må  du også ønske det du holder på med ellers blir ting vansklig . Nå skal jeg nyte litt kaffe her å lytte til fuglene ha en fortsatt nydelig dag.

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg