Hvordan jeg klarte å endre meg ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Håper dagen din smiler fint til deg i dag i nye året , det er enda litt rart at dette året har gått så fort at en ikke helt klarer å få til å se at vi nærmer oss snart det som vi har gledet oss til alltid å få se sola . Det er så herlig da en kan sitte ute å bare nyte solen i alle typer dager. Det er liksom ikke så nøye lengre bare det at vi kan nyte livet vårt  mer å være tilstede for seg selv å bare være til .

 

Jeg er i grunn en sjel som alltid jobber å ser ut som jeg ikke

 

 

Gjør så mye annet enn å jobbe også være for dyrene mine . Det er i hovedsak dette jeg jobber for daglig at jeg å de skal ha det fint å kan nyte dagen vår veldig godt . Det er krevende å aldri være sikker men om jeg skal føle at livet er krevende så vil jeg tape . Så jeg må snarlig finne en annen følelse for å bringe inn mer vekst til meg . Det er alltid spennende alt vi skal være i å dette med å være en som alltid jobber for noe så er det en prosess vi alle skal være i . Klarer vi å lære eller være mer i oss selv så har vi gjort noe mer bra enn om vi bare er helt overflatisk om du skjønner .

 

 

Andre dagen i januar å jeg merker at jeg er i rute med mine små drømmer jeg jobber daglig noe jeg kommer til å fortsette med dette fordi jeg har satt opp en plan for hva jeg vil ha til meg . Da må jeg jobbe mer enn vanlig å i tillegg så har jeg satt litt mer på agendaen som jeg ønsker meg . Så vi må bare stå litt på så kan vi også du få ting mer til oss ved at vi er i en bedre vibrasjon . Jeg mekrer at jeg tar inn mer energier på andre som jeg skal ha å så mekrer jeg mer når jeg skal være for. Dette med å kan være til hjelp for andre så ser en tydelig hvordan livet vårt blir . – Det er ikke alle som har noen som lytter eller ser deg for det du er . Det betyr mer at en vil være i det en trives i å det er å kan nyte livet mer som en har sett for seg . Det er alltid mye en kan lære i de ulke delene en har satt til verden av ting eller barn. Så lærer vi alltid mer om oss selv i møte med andre. – Dette å våge å snakke om de store spørsmålene så åpner vi mer opp til at de en bryr seg om får det mye lettere . – En glede å kan si vi er sammen om alt å det er mer en godt nok for meg .

 

 

En karriere på alt som skal til er bare å gjøre det så

 

 

Nyttårsaften så var vi sammen med min eks jeg også mine barn det var nesten som da jeg også mine barn var mindre å bare tiden hadde endret seg . Dette med å kunne feire slik var veldig hyggelig jeg gikk hyggelig hjem derifra med meg selv i hånden ene barnet mitt hadde trodd at jeg hadde falt flere plasser hjem men jeg måtte skuffe henne at jeg hadde de aller beste skoene på meg så det gikk bare fint . Det ble en nydelig kveld sammen der vi hadde en fin stund tidlig på morgen kvisten så var hele mitt nabolag mest sannsynlig tatt kveld .

 

 

Dette som er alltid da ett nytt år tikker frem så er det alltid en ny tragedie som kommer opp til overflaten dette er noe jeg merker at det skjer mer da vi andre jobber for å lykkes å klare å bevege oss flere skritt opp. Så er det alltid de som er i mørke å ikke finner veien opp til det gode lyset der vi kan være i god energi. – Ved å snakke om i stede for å ha bestemt seg i forkant til at svaret kan være mer positivt retning om vi endrer litt . – Dette med å jobbe med veileder samtaler er blitt min store prosess der jeg ser at jeg er verdi fulle også behøves for andre. – Jeg hadde mine utforinger jeg som barn også ungdom også voksen .

Jeg ble litt for fort forbannet så jeg klarte ikke alltid å være den som sa de rette ordene til de . Det kunne være krevende for de som var i min nærhet , i dag bruker jeg den ressursen min til mer positivt en å spy ut bare negative gloser , jeg har nesten blitt frelst til gud om du skjønner , for det er nesten som jeg har emigrert i fra helvete til himmelen så jeg må si jeg har skjønt at det er mye mer givende å være i min kropp å våge å være i de følelse som kommer opp . Om de er gode eller dårlige men det som er mer endring hos meg i dag er at jeg misbruker ikke det negative som jeg gjorde før.- Før var jeg alt for lenge var jeg i dette å det ga meg ikke noe bra tilbake .

 

Hvordan jeg klarte å endre meg ?

 

Da må en jo se innover i seg selv at vi må gjøre en bedre jobb for at andre reagerer bedre på oss . Er vi voldsom ton ned , er vi for mye så kan vi redusere det vi er for mye . Ved at vi tilfører mer til oss selv at vi kan gi oss en hobby som gjør at det vi har av overvekt av energi så gir vi dette til noe mer positivt så har vi mer å gi til oss selv i etterkant . Dette liker jeg veldig godt å kan være for deg også vær for meg selv . Dette året har jeg lært at jeg skal være mer i meg selv å ikke minst jeg skal nyte dagene mer enn jeg har klart å gjort frem til nå. Dette er noe jeg hele tiden klarer å vi er mer i oss så har vi mer balanse også harmoni . Vi må klare å skille mer mellom det som er sannhet eller det som er usannhet . Dette gjør vi ved å være mer tilstede i det vi er i å våge å tørre å vise vår egen sårbarhet . Dette med å være i den gode stimen er noe vi alle er i men ikke hele tiden at vi har det bare topp . Det vil alltid være opp å ned turer i vårt liv , de kommer fordi jeg også du skal lærere i de , de gir oss læring å dette bidrar til at vi klarer å vokse når vi lærer under denne utviklingen .

 

 

Vi endrer oss ikke bare ved å gjøre en dag en annen ting for så å fortsette med de dårlige vaner . Det blir som å lære å sykle en kan ikke si at jeg ikke kan sykle om jeg har lært det . Det er bare dette at skal jeg også du håndheve det så må vi også sykle å gjøre det ofte så vi ikke glemmer bort hvordan det er . Eller sagt på en bedre måte , om vi skal endre en dårlig vane som er å røyke så kan vi ikke si at vi røyer ene dagen å neste dag er jeg så røyk fri så for neste dag igjen være røyker enten så har vi sluttet eller så er vi en røyker .  – Her kommer de dårlige vaner opp igjen de må vi selv endre , uansett om vi er til psykolog eller venner som hjelper eller meg som er veileder , så er det du selv som må gjennomføre det jeg råder deg til.

Veldig mange av de som ringer meg  ofre som jeg har fått til å hjelpe er de som gjør det jeg har bedd de om , så har jeg de som ikke følger mitt program mot de slik at de skal få det bedre. De går sin egne vei å mener de klarer dette så gjør de ikke det å ringer meg igjen for å få mer hjelp . Dette er en sirkel som aldri tar slutt . For mitt vedkommende så er det bra at det aldri tar slutt fordi jeg har jo dette som leve brød  – Det som gjør meg trist er at de selv ikke ser hvor lite som skal til for å endre livet sitt til det bedre .

 

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg