Hvordan hente opp inspirasjon…

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , nå nyter jeg dagen ute litt må si jeg er så takknemlig for alt en kan nyte bare en kaffe kopp ute på altan gir meg faktisk nydelig energi for å være helt ærlig . Det ble ett nydelig vær i dag som en ikke kan lå gå forbi oss for å være ærlig så er dette helt topp for meg . Sommeren er på tur å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne få nyte flere sommer dager , nå er vi jo bare i mai men alle dager som en kan nyte er veldig digg. Selv en regnværs dag kan gi oss mer energi å livsglede bare å vite at regn trenger vi også mellom alt.

 

Husprosjektet mitt

 

Nå i dag får jeg hjelp av fagperson til å få byttet ett toalett i kjelleren , herregud det blir stas å få det på G igjen , det er alltid noe som en må endre på da en har hus men herregud så dette skal bli nydelig for å være 100 % ærlige . Det å gjøre alt selv er ikke lett å jeg klarer ikke det heller, må si at det ble en perfekt dag å få endret dette på så får en se om det jeg har fått ikke ble skadet av ting i fra kjelleren men håper det ordner seg . Enn du har du mange prosjekter på gang ? sommeren gir oss mer energi jeg merker at i dag hadde jeg mer energi enn i går. Jeg la meg til gjengjeld tidlig å fikk mer enn nok søvn det hjelper meg veldig mekrer godt at det gjorde underverker det. Jeg fikk passe hunden til min eldste sønn jeg leverte han lille Milo til foreldrene i går , det ble en nydelig tid som en skaper sammen jeg å hunden . Det var en utrolig hyggelig stund jeg trengte dette avbrekket å fokus på helt annet en jobb og atter jobb. Dette med å endre fokus er viktig å nyte stunden mellom alt . Livet er mye bedre sammen med andre enn alene .

 

Er det bare jeg som nyter fule kvitter ?

For meg så er det terapi å lytte til fule kvitter å bare nyte stunden her med en kaffe kopp å reflektere mellom alt her . Jeg gleder meg til  sommeren kommer inn for fult her så vi kan nyte mer slike dager som dette . Da er liksom alt mer på G . Jeg skal få unna gjort mer her i dag ute som ikke er så lett å få gjort da jeg er alene om det aller meste men jeg gleder meg til å få gjennomført mer så jeg kan sitte etterpå å se hva jeg klarte å da kan nyte blikket av hva en faktisk  har lagt i alt en gjør. Dette med å gjennomføre alt en har på agendaen er ikke alltid like lett å få gjennomført men jeg forsøker å nå mine mål mer eller mindre , jeg sier aldri jeg skal prøve men jeg jobber på. Det å prøve er akkurat det samme som at jeg sier til hjernen at det gjør ikke noe om  jeg ikke mestrer dette. Derfor sier jeg aldri jeg skal prøve eller at jeg prøvde å ringe deg … om du skjønner det blir for dumt da en analyserer setningen mer så skjønner vi mer da hva vi egentlig sier til oss selv også andre . Nok om det vi lar dette ligge.

 

Hva er min motivasjon

 

Jeg jobber selvstendig så jeg må alltid pushe meg litt mer å så jeg vet at jeg har nok penger til det jeg skal gjennomføre .Dette med å være dedikert å se muligheter samtidig så en er sin egen sjef er ikke alltid like lett. Det å være en dedikert å ansvar bevisst person er noe jeg har i meg , jeg vil ikke skrape til meg noe jeg ikke har krav på eller ikke skal ha . Dette med å ha god motivasjon i meg er jeg meget stolt over at jeg faktisk har.  Jeg kjenner ingen som har like mye stå på vilje som jeg har i meg men det kommer i fra at jeg alltid har måtte prestere for å bli sett. Jeg ble aldri lagt merke til ellers om jeg ikke gjorde noe di ikke likte … jeg ser når jeg setter meg mål så når jeg de . De er lettere å nå , nå i enn før fordi jeg er mer avslappet til alt . Jeg vet at ting økonomisk ordner seg alltid for meg . Jeg vet aldri hva jeg får inn  men jeg vet at jeg klarer meg å det er dette som teller for meg . Akkurat nå tenker jeg ikke på annet enn å realisere alle mine prosjekter nå i år . Dette med å starte en plass så er det dette som skal til , jeg vet at vi lykkes å bare dette med å være alene om alt å igjen klare mine mål mer eller mindre så er jeg evig takknemlig . De som er 2 sliter å jeg som er alene ar knapt til mat.. men det betyr ingen ting så lenge jeg har litt.  Konklusjonen med motivasjon er at jeg ser ting blir bedre så gir det meg en styrke til å stå på mer å dette bidrar til at jeg opprettholder min motivasjon til å nå mine mål at jeg ikke  bare gir fan å gir opp. Jeg sier ikke at det er lett å leve slik jeg gjør pr nå , for det er det så avgjort ikke . Det er slitsomt til tider å være i min posisjon men det er verd det da jeg ser slutt resultatet da mekrer jeg hva som bor i meg , mine barn har bare å glede seg til jeg har kommet på topp igjen da skal de får en overraskelse som de ikke hadde forventet .   Gleder meg veldig til det jeg .

 

Gjør dine drømmer virkelig å tru at du lykkes med de …

 

Jeg har mange drømmer som jeg har på agendaen min i år mye av de er mer eller mindre under planlegging å jeg vet at dette kommer til å bli en helt ny verden for meg jeg gleder meg  veldig til å se hvordan drivhuset skal være å alt annet. Nå er det kaffe tid i solen der jeg skal drømme litt videre å lytte til kvitter ute å høre at rørleggeren jobber i kjelleren for en lykke det skal bli da jeg får det i orden gleder meg veldig .

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg