Hvordan føles det å nærme seg de 50 år ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, hos meg er det som vanlig jeg jobber hele tiden – det er ikke stopp men jeg digger det så inn i fan . Det er så herlig å jobbe som jeg gjør å nå er det enda en ting som er på tur til å realiseres som skjer snart . Jeg er akkurat nå så lykkelig som bare det . Det er nydelig også kan jobbe som jeg gjør å ikke minst dette med å endre ting fortere så gjør tiden med oss at vi får til akkurat det vi ønsker . Det er så herlig å bare vite at jeg har ting på den tiden jeg vil gjøre .

 

 

Jeg er så takknemlig fordi selv om jeg enda ikke er helt i mål med alle mine drømmer men jeg får ting mye bedre å det skal bli en nydelig tid fremover. Dette med å bestemme seg for ting så er jeg veldig lett til å få til å endre meg eller dette med å gjøre akkurat det jeg vil. – Jeg er som oftest glad jeg slipper å han en mann som skal bestemme over meg så jeg bestemmer gledelig det jeg skal gjøre her alene å det er jeg veldig takknemlig for .

 

Jeg har vært stille en del på bloggen her å det er ikke noe spesielt for hvorfor . Det er mye som skjer å jeg har gjort mye så det har vært litt ok å hatt det litt rolig .

 

 

Jeg hadde bursdag i sist lørdag å dette med å merke at tiden går så fort her å jeg er så utrolig takknemlig fordi jeg har så mye på agendaen her så jeg gleder meg til å kunne ta ting litt mer rolig . Det er ikke for alle andre å holde på som jeg . Det skjønner jeg godt . I perioder så kjenner jeg det utrolig godt selv at ting er ikke alltid like lett.

 

I kveld var jeg på en bolig å masserte en kunde for å skynde meg hjem for å motta en kunde her også. Det er slik mine dager er . Nå skriver jeg denne bloggen i gledes rus over hva jeg har satt i gang nå, det er noe som jeg gleder meg veldig til . Det er min bursdags gave til meg selv . Det er mange år siden jeg hadde dette som jeg skal skaffe meg nå . Det kommer til å bli så artig å jeg vet det kommer sikkert med utfordringer men det er bare hyggelig det.  Før fryktet jeg alltid utfordringer nå tenker jeg ikke over det. Har hatt så mange utfordringer nå at jeg har ikke tenkt så mye over det at jeg kanskje burde ha roet ned litt så gjør jeg heller det motsatte at jeg øker på litt mer her. Det som er litt interessant så er det en  ny retning på en måte men jeg kommer til å ha det mye hyggeligere her hjemme så jeg har mye å glede meg til helt slikkert .

Jeg har sett på hvordan en kan bygge en leke stue av skort . Via you tube så kom det jeg mange som hadde store flotte ting jeg kan lage av paller som jeg har . Dette får jeg se på om det blir i år vi får se. Det er så mange ting jeg har lyst til å gjøre at jeg hadde lett gjort det hadde jeg hatt økonomien som jeg hadde likt selv. Det er noe som sier etter dårlige tider så kommer gode dager. Det er alltid sol etter regn så jeg setter stor pris på det jeg skal igjennom nå med alt jeg har i bunnen .

 

 

Hvordan føles det å nærme deg 50 år

Jeg må  si jeg liker veldig godt denne alderen jeg . Jeg setter stor pris på å ha det så godt som jeg har det . Jeg er selvberget  nå her hjemme å snart blir jeg det  mer å det gleder meg veldig . Vi er i en arena der en utvikler seg veldig med alt vi går igjennom . Det er noe med dette å mekre at jeg er ikke yngre men jeg føler at jeg er ikke eldre heller . Jeg er fysisk også psykisk sterk å denne prosessen jeg har vært i nå i 3 år så har jeg lært å takle denne prosessen mer enn mange andre . Det er nydelig å være i det jeg gjør å jeg føler meg veldig sterk i hensyn til alt jeg har gått igjennom . Dette å se at jeg enda ikke er helt i mål så er jeg nå mye nærmere enn jeg hadde våget å tru . Dette med å være redd eller usikker orker jeg ikke å være for det er det samme som å tape ansikt jeg våger å være meg selv 100 % å jeg må si jeg gleder meg veldig til fremover .

 

 

Vi må tåle å ha litt ande ledes liv enn naboen eller venner som ikke vil akkurat det sammen som jeg . Jeg vet at jeg går ikke i ett A4 liv , jeg går mot det faste mønstret å jeg digger det. Kan ikke for det men jeg får blod på tann da jeg lykkes med mine prosjekter her å jeg gleder meg veldig . Jeg føler selv om livet kunne ha gitt meg mer av verdier så er det ikke det som gir meg noe . Det er dette at jeg lever i harmoni også like vekt med alt jeg gjør . Det tar seg til her hjemme . Selv om jeg ikke er helt ferdig med noen prosesser enda. Dette å gjøre alt alene mellom at jeg jobber hele tiden er jo en utfordring i seg selv . Så har jeg fått gjort mye mer enn jeg hadde på agendaen her så jeg må i blant gjøre ting på en annen måte. Da en har lite så må en tenke litt på hva en skal starte med . Dette å se over hva jeg har av material så ser jeg jo at det er ikke så dårlig så jeg har bare dette å sette i gang . Jeg har i grunn mye å kan starte med så jeg gleder meg bare til å ta fatt på ting .

 

 

Helgen nå skal jeg bruke på å jobbe her også stelle i stand for å klare å få til det jeg har satt på agendaen . Det skal bli en stor glede . Dette å gjennomføre alt uten å helt vet hvordan alt skal bli så er denne weekend for å få ferdig røykeriet å . Det er noe jeg har tenkt ut mer hvordan jeg skal få til – Det er så artig å se hvordan andre har gjort det så er det ingen total fasit for hvordan jeg skal ha det .

 

Nå er det bare fisk også kjøtt som mangles til å få røkt her så jeg har alltid hatt forkjærlighet til å lage god mat å tilberede så jeg gleder meg veldig . Dette med oss mennesker så er det så underlig egentlig hva vi tiltrekkes av. Jeg merker nå at jeg må være i det jeg kan skape ting eller dette med å utvikle meg mer ved å lære meg mer nytt i tillegg til at jeg ønsker å være mer selv forsynt med mat . Dette er første gang jeg har sådd så mye i år så blir hyggelig å se hva jeg klarer å få til her. Det står ikke på viljen min det er styrken også gleden av å holde på som holder meg oppe. Takk og lov for jeg har mat , det var ikke en selvfølge i fjor . Dette nå å ha så mye mat er ikke noe jeg er helt vant med . Det er noe jeg er så glad for å jeg tenker vi har ikke vont av å slite litt. Da setter vi mer pris på å ha det godt .  Det merker jeg nå da jeg har mer å kan lage enn å lage meg protein drikke som holte liv i meg en lang periode . Da så jeg heller ikke ut var jo helt avmagret . Det var en prosess der jeg også så hvem som faktisk sto opp for meg av mine venner. De som var der for da er enda for meg i dag å støtter meg opp så jeg enda kan ha mat på bordet. De som ikke var da de er heller ikke nå for meg så de er jo bekjente .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg