Hvordan finner vi balansen igjen ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Jeg håper inderlig at du har det fint også koser deg veldig . Det gjør nettopp jeg her hjemme mellom jobben min. Det jeg tenker ofte på om dagen er at jeg er så takknemlig fordi jeg har flere ledd i bedriften min jeg er ikke bare avhengig av en ting jeg har flere ledd som jeg jobber med . Det gjør at jeg ikke er avhengig av full time plan på massasje eller veileder samtaler . Jeg har bygd opp bedriften min veldig bra på den måten at jeg kan være fri også jobbe når også hvor mye jeg måtte ønske. Dette med at jeg nå i dag ser at min oppvekst er min kompetanse for å hjelpe andre mennesker . Jeg vet at dere alle andre ikke har helt truen på at en kan hjelpe uten at en er tilstede . Dette med å veilede ett menneske på en nydelig måte som de finner seg selv igjen er noe som ikke er mer vakkert enn det. Jeg snakker daglig med sjeler som ikke har det bra, å føler at de ikke har  noe å gi verden . Dette er jo fordi en har mye negativt i seg selvfølelsen er på bunn å samme selvtilliten er ikke mye å skryte av. Da vi går for lenge med dette i oss gir det oss ikke bra liv . Vi blir i utakt med oss selv å trenger å gjøre en endring for å komme i balanse igjen .

 

 

Hvordan finner vi balansen vår igjen

 

 

Jeg også du må jobbe ut det negative vårt ved å finne igjen tilbake til oss selv. Jeg erindrer da jeg fikk det som aller mørkest da det brant i Kabelvåg da jeg var barn , da kom alle ned lagrede traumer også avvisning opp til overfalte som en storm . Jeg var tom lenge lo ikke på mange måner var apatisk å helt uttrykksløst .  Hjelp hva gjør en da med ett barn som skriker uten stopp … hva gjør en da en ikke får til å hjelpe ? vi sender vedkommende til en psykolog fordi det må jo selvfølgelig hjelpe. Jeg åpnet meg ikke opp jeg var stille hele timen . Det er en måte å hjelpe så er det å snakke med de , å få de til å få tiltro til deg. Det skjedde ikke meg jeg måtte til syvende og sist hjelpe meg selv ved at jeg klarte å komme igjennom alle mine traumer også negative ting som gjorde meg sårbar også redd for å mislykkes . Dette med å være konstant ening med deg selv at du er ett uønsket barn så klart da tror jeg jo også på at jeg er udugelig ikke sant ?

 

Hvordan endrer en det negative om til det positive ?

 

 

Det tok lang , lang tid før jeg klarte å endre meg men det gikk gradvis bedre ved at jeg hadde noen få jeg snakket med om det indre som plaget meg . Dette med å få ut det negative er avgjørende for å få ett bedre liv . – Jeg er ett resultat av at det er mulig også fikse noe som var veldig skadet , en som ville ta livet sitt , en som ikke trodde hun hadde en eneste verdi i samfunnet . Dette med å være fortalt å ingen bryr seg om deg er jo også en skam jeg fløte på . Hva galt er det i grunn med meg som gjør at jeg ikke er attraktiv nok for min familie at de vil ha noe med meg å gjøre ? Dette kan skade alle som utsettes for dette om vi kverner på det å lager dette som mat for oss , at vi tenker på dette hele tiden eller at vi lager oss som offer. Det jeg var snar med å tenke igjennom var hva er mine egen skaper . Det er mange gode også har jeg en del dårlige egenskaper. Dette med å se de i sammenheng så blir de dårlige også gode veldig bra sammen . Jeg er meget utålmodig sjel men , jeg kan bruke dette til mye fornuftig faktisk det er en drivkraft jeg får ting gjennomført med at jeg er litt rastløs sjel.

 

Takknemlig for alt denne juni kom med til meg

 

Som grunder er dette med å jobbe på veldig i tiden min . Jeg driver mitt eget å trives med å jobbe mye . Da vi kommer til andre uken i Juli har jeg fått jobbet i 1 år også 8 mnd uten å ta meg fri . Det er sykt men jeg digger det . Dette med å se at jeg mestrer det jeg gjør å jeg lykkes så er dette veien for meg å gå jeg klarer alle mål jeg setter meg . Jeg holder på å sprenge mer grenser for fremtiden men det er bare spennende .

 

Juni mnd er i dag siste dagen i denne månden det er helt sykt hva jeg har klart å prestere denne mnd . Helt alene å ikke med å mota noen form for hjelp. Dette med å lykkes å klare seg selv er noe jeg er så takknemlig for . Jeg ser tydelig nå at jeg bygger opp en veileder kanal som er unik å utrolig bra. Dette med at jeg også du kan  klare å utvikle oss som vi måtte ønske er bare helt nydelig . Jeg har knyttet nye bånd i denne perioden av kunder som ringer meg mye så blir jeg jo  mye mer kjent med de en de jeg har som venner her i Rana. Dette med å bytte litt med hvem en bruker tiden sin på tenker jeg er bare sunt . Vi trenger pauser i fra det vi ikke skal ta inn i oss eller det vi ikke trenger.

 

 

Hvordan klarer en å jobbe så mye som jeg gjør å ikke bli dårlig eller syk ? jeg er hele tiden i balanse mellom alt her. Jeg nyter tiden min også gjør jeg alltid noe godt for andre. Jeg gir deg eller andre god energi som igjen løfter meg også opp min engen energi. Høres dette underlig ut ? da bør du teste det ut . Fordi det vi sender ut av signaler det mottar vi igjen til oss selv . Derfor er det viktig at vi sender ut det vi selv ønsker oss i retur . Kjærlighet også dette med å være i balanse er ved å ha det godt gjøre gode ting for oss selv som gjør oss glad. Det er dette som gjør balansen mellom alt . Det som gir oss næring er det vi må være i , jeg liker veldig godt å være ute i hagen her også jobbe med å endre også gjøre ting bedre. Dette er noe jeg liker også holde på med. Du må finne en nisje for deg som gir deg inspirasjon om det er å male eller mekke på en bil er i grunn ikke viktig det som er viktig er at du gjør det som er fint for deg også gir deg livsglede. Da er du i balanse .

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg