Hvordan får jeg til det?

Hei kjære lesere ❤️

Må si dagene de går radig unna må jeg si vi er nesten komme til halve august skjønner ikke helt hvordan tiden går så fort?

Selv om jeg jobber hele tiden så går det meget fort, å går hurtigere enn jeg klarer å henge med. Takknemlig for å være så heldig som jeg er som har det jeg drømmer om i livet mitt.

Har oppnådd mye i disse årene må si det. Hadde jeg hatt den samme trua på meg selv som da jeg var yngre hadde jeg unngått de utfordringene som jeg fikk pga at jeg ikke hadde selvtillit.

Hvordan kan du ikke ha selvtillit å samtidig se ut som at alt er ok?

I grunn er dette et meget godt spørsmål? Som mange garantert har et ønske om å slutt med å mange klarer ikke å slutte med å tvi holde på det som er negativt.

Jeg har selv vært her å vet at i denne vibrasjonen så har du det ikke Bra.

Når jeg startet med å akseptere meg selv å være takknemlig for at jeg er meg. Sluttet å skamme meg over hvordan jeg er så fikk jeg til slutt et mye bedre liv uten å bekymre meg over hvordan andre tenkte på meg.

I dag så er det noe som bryr meg mindre så er det hvertfall hva andre mener om meg. I dag er jeg så trygg i meg selv at jeg trekker meg unna støy og drama.

Jeg vil ikke være i ubalanse mellom alt her jeg må ha ro å livskvalitet. Det får jeg kun via positive mennesker rundt meg.

Opplever at mange som jeg har på massasje som sliter psykisk og de som kontakter meg via veileder samtaler. Å sliter psykisk de har vært i denne vibrasjonen en lang periode i livet sitt. Uten å se egentlig at dette er ikke bra for deg. Når vi som står utenfor å. Skal veilede en annen person. Så er det avgjørende at de ordene vi bruker blir respons i fra den som sliter. At det en formidler går inn.

Noen ganger ser det ikke ut som om det gjør det å hva skjer da?

Vi låser oss fast i en tanke eller at når jeg får flyttet så blir det bra. Når jeg får meg kjæreste så blir jeg mer lykkelig. Når jeg får de klærne så blir jeg mye mer lykkelige. Når jeg kjøper drømme bilen så blir jeg lykkelige.

Uansett hva du skaffe deg så bringer ingen ting av dette deg mer lykke.

Lykke må du skape selv Vis at du er snill og omsorg full over for deg selv.
Gi deg mer anerkjennelse, å ikke kritisere deg. Sett ditt fokus på det du er flink til å gjøre.

Gir du deg selv kritikk så tiltrek du deg mer av det. Å du blir ikke bedre av å kritisere deg selv. Du stagner heller mer.

Ønsker du vekst i livet ditt? Da må du gjøre endringer.
I stede for å mate på med alt du frykter, fortiden, hva andre har. Så bidrar det ikke til vekst.
Så må du ta ansvar for livet ditt er det noe du frykter må du gjør mer av det. Du må utfordre dæ på rett vei. Du får det mye bedre enn å kritisere andre og deg selv.

Det er kun du selv som sitter på nøkkelen til suksess i ditt liv.

Når tanker som er negativ kommer. Gjør noe som gjør deg glad. Finne livsglede, se på noe som gjør deg glad, lytt til gla musikk eller flir mye det gir kroppen endrofiner som gir mer lykke å livsglede.

Jeg har kunder som forteller meg at de ler aldri hjemme… Kun hos meg. Det skremmer meg litt over hvordan mange lever livet sitt.

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg