Hvordan er det å være veileder ❤️

Hei kjære lesere ❤️ hvordan har du det i dag?
Bra håper jeg at du har det.

Det som er godt med weekend er å slippe å stå opp gørr tidlig. Elsker weekend å kan gjøre litt mer av bare mine ting. Ellers er planen å jobbe mye i dag egentlig.

Jobba i hele natt med veileder samtaler. Det å hjelpe andre å bare være for de er blitt en ny verden. Kjenner at bare ved å høre telefon ringe så blir jeg glad.

Vi var jo i tillegg heldig med Helge været også
Det gjør mye når sola skinner.
Selv om det ikke er så varmt men det er nydelig.

En perfekt weekend er å ha det bra mens vi jobber framover.
For meg trenger jeg ikke å ha så mye rundt meg.
Det som betyr aller mest er å ha det bra å kos meg i det jeg gjør.

I helgen er det full avslapping mellom alt her. Må bygge opp energien på en positiv måte.
Trenger hele tiden å være i rett balanse for å få vekst.

Jeg er hele tiden på søken etter hva jeg skal jobbe med videre. Å jeg ser nå fremover at min kreative løsninger med å jobb med å utarbeide en ny brand. Er også under planlegging.
Kom over noe som kunne generer til økt inntekter litt gøy når jeg er på rett kurs.

Får mange forespørsel på kjærligheten når finner du den?
Får mange forespørsel på alle kanaler jeg er på.
Men pr nå er jeg meget lykkelige som singel.

Orker ikke noe mas eller at jeg må ha noen som trenger oppmerksomhet. Har egentlig nok med å følge opp barna mine. Selv om de er voksne. Så er de livet mitt.

Jeg har nok heller ikke funnet drømme mannen som har åpent hjerte mitt. Det blir ikke åpnet ved å gå pikk bilder ifra absolutt alle som liker meg. Litt surrealistisk å være så frigjort egentlig.

Men ok alltid hyggelig med litt underholdning på veien mot måle mitt.

Så er det veileder jobben min mange ikke skjønner hva jeg gjøre.

Jeg lytter, gir råd også får de til å få trua på seg selv.
Selv om de er helt nede.
Mitt mål med samtaler er at jeg skal veilede de på rett kurs.
Noen blir forbanna fordi de ikke får det svare de hadde sett for seg.
Andre blir meget glad å oppstemt.
Må bare nevne absolutt alle som har blitt forbanna på at jeg har sagt det som det er.
Har ringt meg tilbake. Å har skjønt hva jeg mente ♥️

Da nådde jeg inn å da blir min jobb meget viktig.
Har nok redda flere med selvmord. Siden jeg nå har fått veldig mange som har gjort forsøk på å ta livet sitt. Fått så mange som lurer på hvordan takler du det? Jeg begynner bare å prate med den som ringer å gjør jobben min ved å løfte opp denne innringeren.

Alltid så klarer jeg å gjøre det til en nydelig samtale. Meget takknemlig for akkurat det.

Ønsker deg en nydelig dag 🥰

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg