Hvordan definere lykke rus ved å lykkes ❤️

Hei kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det i dag kjære deg ?

 

Håper  at livet smiler ekstra til deg i dag, å nyter dagen din . Dette med å være på plass i kroppen er viktig for å kunne klare de krav vi får mot oss eller for å oppnå noe så må vi være klar for å takle alt . Jeg er på en god plass nå i livet mitt. – Selv om jeg enda ikke er helt i mål, jeg har fått den verste tyngden i mål å da vet jeg at jeg klarer alt nå. – Dette ga meg enda mer motivasjon for å takle alt annet som kommer min vei . Det er rart med alt vi opplever for vi tåler mer enn vi tror bare vi åpner opp for det vi skal være i.

 

Jeg er nå på formiddagen i min egne lille boble jeg har vært til dyrene å snakket med de å gitt de masse god mat. Det er så hyggelig å snakke å se deres reaksjon da jeg åpner opp for de til å kunne komme ut en ny dag igjen de hadde det så godt inne i huset sitt så jeg fikk de ikke ut med en gang . De kom litt etter litt . Dette tyder så på at dem liker seg også hadde det bra. Herlig å se at de har både følelser å meninger for hva de ønsker så dette liker jeg så med disse ender også høner at de har følelser for livet også hva de setter pris på. Det er dette som gir meg veldig mye tilbake da en ser  verdien min og deres sammen .

 

 

 

Vi er nå nærmer helg

 

I går hadde jeg julaften hjemme hos meg , mine barn kom på jule middag noe jeg gledet meg veldig til. Så jeg hadde ikke åpnet opp noe siden vi har denne tradisjonen at vi åpner sammen . Det er så hyggelig å middagen fikk jeg godt til . Så det var veldig hyggelig . Vi fikk en veldig fint atmosfære sammen . Jeg gleder meg alltid til tiden vi alle her skaper sammen . Dette er noe jeg setter stor pris på noe jeg så de også gjorde her . Dette med å se at jeg klarte å treffe med gleder ved de gaver de fikk i fra meg . Så kjenner jeg at det gledet meg veldig . Slike stunder sammen så knytter en mer bånd sammen . Så må jeg bare si jeg er veldig glad for alt .

 

 

Uka går fort da en jobber som jeg gjør så går jo dagene like fort jeg må si jeg er veldig glad for at jeg har det så herlig som jeg har det. – Dette med å se at jeg har fått til mer i år enn jeg hadde våget å tru så er det nå bare 5 arbeids dager igjen for meg dette året . Jeg har valgt å ikke jobbe så mye med massasje i siste delen av i år . Dette for å gi meg selv litt mer fri i fra den tøffe delen i jobben min , det er viktig at jeg setter mer pris på meg selv . Så har jeg veileder jobben som er i bunnen som gir meg atter en gang mer og mer tilbake så jeg må si jeg er så glad for å klare alt mer enn jeg hadde sett for meg først.

 

 

Kan jeg endre mer på 5 arbeids dager resultatet så er svaret jeg en klarer de mål en setter seg selv om en bestemmer seg for å gi seg selv litt fri . Jeg har tross alt 5 jobber så om jeg tar meg litt fri i fra 2 av disse jobbene så er dette veldig fint . Det gjør at jeg har tid til å bare være meg selv også kan nyte dagen min godt . – Det er nettopp det jeg ønsker selv å gjøre da føler jeg nå at jeg har den fri som dere alle søker da dere har helt fri . Jeg er snart i periode med å ha jobbet daglig i 2 år og 4 mnd det er andre uken i Januar der jeg er i mål med dette målet . Det har blitt en tradisjon her å jeg ser dette gir meg veldig mer energi for å klare mer og mer . Det er ikke for å ha mer enn deg at jeg jobber slik jeg gjør – Det er fordi jeg vil være i balanse mellom alt her det klarer jeg alltid da jeg bestemmer meg for det.

 

 

Når jeg har klart de utfordringer som jeg har gjort så måtte jeg ta ett jubel heia rop her der jeg brølte ut JA JEG KLARTE DET , var helt alene her så tenkte mer på i etterkant hva tror naboene om meg nå ? for de kunne lett ha hørt at jeg brølte litt høyt her men jeg bryr meg ikke mindre om hva de tenkte jeg var bare så lykkelig for å ha klart å fått en stor utfordring i mål – Det er krevende å være alene om alt men jeg er takknemlig da jeg ser at lille meg klarer faktisk det jeg bestemmer meg for det gleder meg veldig.  Jeg har nå fått en mer styrke her som gir meg det ekstra giret der jeg bare jobber mer på så klarer en alt dette er en mestrings følelse for meg da jeg lykkes med mine prosjekter her . Selv om jeg enda ikke har alt på topp så har jeg lys i lampen i stuen det er ikke dårlig det. En periode hadde jeg ikke lys for jeg hadde ikke penger til å kjøpe lyspærer nå har takk og lov dette endret seg .

 

 

Hvordan definere lykke rus ved å lykkes

 

 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å formidle ut helt hvordan lykke rus er det er ikke som å være drit full men jeg kan beskrive dette mer som da du kjøper deg en bil som du lenge har hatt lyst til . – Bare at  min lykke rus varer lengre enn ved å kjøpe noe  – Jeg kan nå kjøre en lada å være like lykkelig fordi jeg har prestert så mye at jeg har endret hele min verden . Jeg har klart ett kunst stykke som lett er å gå seg blind i å gi opp  ved målstreken men så har jeg dette som de aller fleste ikke har i seg , jeg gir ikke opp. Det må i blant bli for brutalt for at jeg bringer mer action for å klare meg da kommer løven i meg ut å jobber for meg om du kan skjønne jeg kjenner jeg burde ha tatt meg helt fri men det kan jeg enda ikke helt , men det er ikke lenge før jeg er 100 % i mål min største gave er å klare å mestre de mål jeg har satt meg å de skal jeg vinne nå igjen . Det er en tid for alt som jeg bruker å si en klarer det en bestemmer seg for . Så jeg skal klare alt her jeg jeg kjenner magen bobler av glede , kroppen er lykkelig også har jeg bare lyst til å smile i fra øre til øre . Jeg klarer de neste mål nå jeg vet det .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg