Hvor henter jeg inspirasjons i fra ? Er det utenfor eller i ditt kreative hode

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Her har jeg det utrolig fint , jeg kunne i grunn ikke hatt det bedre eller jo sikkert om jeg hadde hatt en bedre halvdel men , akkurat nå så må jeg si meg veldig takknemlig for alt jeg har å ikke bare det det jeg klarer å realisere helt alene uten hjelp. Det er noe jeg digger mye mer enn alt annet. Dette med å se at ting faktisk blir til noe annet her så har jeg nå i dag startet med å ordne til nye prosjektet der jeg skal lage en helt ny platt her . Det blir på bakkenivå som jeg tenker kommer til å bli nydelig også ikke bare det jeg får en helt ny look her som bare jeg selv har skapt med mine hender . Det gir meg veldig god energi også ikke bare det livsglede.

 

Hvor henter jeg inspirasjon  i fra ?

 

Noe er bare jeg liker også noe ser jeg andre har ordnet . Jeg er veldig glad i paller også kable tromler det er noe som går igjen inne i huset mitt også ute . Dette speiler meg i grunn å så er det gjenbruk på sitt beste. Dette med å hente ting andre ikke lengre ser monn i har blitt litt mer som en hobby enn som noe jeg bare gjør for moro skyld . Jeg elsker å ta vare på det jeg kan å dette med å gjenskape noe nydelig ut av det gamle så er det nydelig for meg .

 

 

Dette med å jobbe som jeg gjør er ikke for alle sammen men jeg trivs å vet at jeg lett kan irritere deg fordi jeg maser med at jeg skriver om det. Det er helt ok men da tenker jeg at denne bloggen er ikke for deg.

 

Vi tar ofte å korrigerer oss selv fordi andre mener vi er for mye jeg gjør det ikke . Hvorfor skal jeg endre meg fordi du ikke liker hvordan jeg er ? jeg er i grunn bare dirkete å har mine meninger å ikke noe verre enn nettopp det. Dette med å være så snar med å skal endre meg eller noen andre synes jeg ikke vi skal gjøre . Hvorfor ikke det ? nei fordi det som skjer så er det vi som bestemmer over andre å det synes jeg ikke er helt ok. Det som trigger deg i vårt møte er noe du selv skal jobbe ut . Det er viktig at vi selv har innsikt i vårt eget å ikke mener at vi vet så inderlig vel om alt også alle.

 

 

Jeg har sluttet å bry meg om alt og alle også har jeg trukket meg i fra de som tar energi. Dette med at alle må kritisere hele tiden liker jeg ikke . Jeg er meg å du er deg . Det er mange ganger jeg lett kunne ha hatt lyst til å kritisere deg da du kommer med dine utsagn . Dette med at hvorfor gjør du ikke  noe med ditt alkohol  forbruk ? eller hvorfor gjør du ikke noe med vekten din ? men dette kan jeg ikke si . Det er jo sårende for den jeg sier dette til . Du som alltid må påpeke meg eller andre , ta nå heretter å gå inn i deg selv . Slutt å kommentere alt også alle . SE heller inn i din verden hva kan jeg gjøre for å bli bedre.

 

 

De aller fleste som slenger dritt til meg eller deg de sliter selv . Men skal vi orke å ta med oss det ? jeg er snar med å kappe av de både kjeften også føtter da du starter med kjeften min . Dette må stoppes med en kraftig mynt . Jeg ser tydelig at dette funker fjell overfor de jeg har stoppet. Noen slutter å komme hit å takk og lov det er så bra da slipper jeg å høre på deres evige jamring . Dette med å være ærlig kan ofte tolkes som angrep  men tenk selv er du for ærlig eller må du bare ta ut ditt indre når du kommer til meg eller andre?

 

Dette er noe vi alle må tenke over å ikke minst ta innover oss at vi trenger alle sammen i møte med verden . De som forlater oss fordi vi ikke er snille mot de , gjør det fordi de ikke klarer oss mer . De som vi mister fordi vi har vokst energi det gjør vi for at vi er ikke på samme energi linje alt vi er , det er energi de vi tiltrekkes av har samme energi som jeg også deg. Dette er meninger , holdninger osv . Det jeg også du sender ut så tiltrekkes vi av de samme energier som vi har i oss selv. Bra ikke sant ?

 

 

Planer for weekend ?

 

Jeg har i grunn litt planer for weekend det blir selvfølgelig jobb så klart så blir det å ordne mer her hjemme . Det er så herlig å få ting mer på system som jeg har jobbet for i hele år . Dette med å se hvordan jeg lille meg faktisk klarer alt så er jeg nå veldig kry over hva jeg faktisk har lyktes med. Det er ikke for amatører å løfte så mye som jeg har fått gjort men jeg er jo fysisk sterk så jeg liker veldig godt å få gjennomført mer her enn bare å være . Dette gir meg veldig mye tilbake i alt jeg holder på med.

 

Det blir en liten cafe tur i  helgen så jeg gleder meg veldig til det, det å ha noe som jeg kan se frem til er noe jeg gleder meg til . Dette med å jobbe daglig som jeg gjør så er dette med å minne meg på å ta tid til meg selv . Det er ikke alltid like lett, men jeg gjør daglig forsøk på å bli dyktigere . Dette med å ha mål store som små er noe vi alle skal ha å ikke mist fokuset ditt. Jeg  har bodd i huset jeg bor i nå alene med barna i 15 år , det er underlig i grunn jeg har mange planer for huset også så jeg tenker det er nydelig også ha prosjekter da går liksom dagen også uken mye hurtigere også. Dette med å ta meg tid til gode venner eller ungene er noe jeg setter stor pris på. Dette med at jeg ikke har kontakt med min familie er noe jeg ikke daglig tenker på , men jeg får ofte spørsmål rundt alt . Det er da en stadig påminnelse på hva jeg mistet i livet mitt . Da jeg ser på meg selv i dag , så har jeg blitt en mye bedre utgave enn de jeg mistet . Dette med å se verdien i det nære også se deg som betyr mer enn verdier . Det er nydelig det.

 

 

Livet kan gi oss smerter med det kan også endres til Gleder , ved at vi klarer å se det vi ble påført som lærdom i stedet for å tenke her mistet jeg alt .. det å reflektere over det vi går igjennom så er det for en grunn. Det høres rart ut at jeg skulle gå alene i livet mitt uten familie. Det som er , jeg har gått alltid alene i livet mitt , ingen har vært der for meg så fra jeg var ett lite barn så var jeg alene i verden jeg passet ikke inn hos familien . Det er bare slik det er å jeg kan heller ikke klandre noen for det , jeg kan takke for den lærdommen jeg fikk i fra dem , de lærte meg alt jeg i dag er . Som grunder ,å jeg ha is i magen , jeg må ta sjanser som jeg ikke helt vet om det er bra for meg . Det som er så genialt det er at jeg har brukt alt jeg lærte som barn i min egen verden for å overleve . Den kampen var tøff men i dag er jeg så takknemlig fordi jeg takler også være i 100 000 i minus , sover godt jeg jeg takler å være i 200 000 i minus jeg . Dette er fordi jeg har vært vant med å tenke nytt , se løsninger også være mer uredd. Kjeften min måtte vært planlagt at den skulle kunne både målbinde eller stoppe kjeften eller få andre til å bli smigret ikke vet jeg men det er så fette nydelig når jeg ser at alt har en grunn jeg bare jubler nå mens jeg målte opp mitt neste steg ute så kommer det sikkert mye ting som vanlig med meg . Tusen takk fordi at du lot tiden din gå til meg , jeg er takknemlig for det. Ønsker dæ en nydelig dag også en fin weekend

 

 

Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg