Hva skal jeg gjennomføre ?

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, her skinner solen å vi har det utmerket godt i Rana akkurat  nå der solen skinner på sitt høyeste å jeg nyter det vær du trygg. Hva gjør du i dag ? håper dagen din startet godt. Jeg våknet til to alarmer som hadde gått meg hus forbi … jeg sov uendelig tungt i grunn. Jeg er meget sliten i kroppen min ..akkurat nå jeg følte meg i grunn tygd og ut spyttet da jeg startet dagen min  , men uendelige mange gjøre mål . Ellers har jeg det fette nydelig her hjemme i min villa ville kulle . Det er nydelig også være så fri som jeg der jeg gjør akkurat det jeg selv vil når jeg vil til da jeg selv ønsker det. Jeg fikk i går gjennomført en del ting her hjemme som har dessverre vært på vent en periode . Det å la ting bare gro over for så å bare bestemme seg for å blåse bort støv av alt som i grunn er gull det er meg det. Jeg elsker i perioder å være fette lat som om jeg ikke gjør noen ting for å sjokkere verden for hva jeg faktisk kan gjennomføre å hva jeg kan realisere mer av . Jeg er en drømmer jeg er det , men jeg merker nå mer av at jeg er mer kreativ sjel som bare må få lov til å blomstre veldig . Jeg trenger mer tid for å modne meg merker jeg .

 

Får du noen gang til deg hva du bør eller skal gjennomføre ?

 

Jeg merker da jeg skal kutte ut ting eller da jeg skal gønne på med nye ting . Det bare strømmer inn hos meg som en telegraf stasjon . Jeg er som en lydbølge jeg vet hva du tenker også føler . Bare ved å se ditt blikk . Skummelt ikke sant men det er realiteten . Mamma sa til meg at jeg måtte ikke være ærlig å si dette til andre , men hvorfor ikke ? jeg merker energier å enklere enn det er ikke mulig . Jeg liker å være ekte , er født inn i en verden der jeg ikke ikke fikk være meg selv da er det å være meg mer viktig en å være sammen med noen som trykker deg ned. Det er mange historier om akkurat dette temaet men jeg orker ikke å ta de frem i dag. Det jeg drømmer om eller fokuserer på i denne weekend er nettopp dette med å gjennomføre mer av det jeg har startet med . Været har meldt meget bra å jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne realisere alt her hjemme . Det jeg kan klare å få til å gjennomføre av mine 2 hender som jeg har i min makt. Det er så spennende da en ikke helt vet hva slutt resultatet egentlig blir . Det er magisk å ha gode planer for fremover . Dette med å gjenbruk er så nydelig jeg er så for å ta vare på det som er falmet , altså dette som de aller fleste ikke ser verdien av . Det er nettopp det jeg ser en større verdi av , ved å gjøre det lekkert å igjen skape noe mer utav det. Jeg liker å åpne  meg mer opp for det ukjente å jeg våger mer enn jeg gjorde før. I dag fikk jeg varer på døren . Jeg brydde meg ikke at jeg hadde en kjedelig håndkle rundt hodet . Jeg åpent opp så signerte jeg mitt nydelige navn. Jeg tenkte på det etterpå hadde dette vært i fjor eller ett annet år , hadde jeg mest sannsynlig reagert over meg selv . Det å ikke ta seg selv så høytidelig er noe jeg oppriktig elsker mer og mer . Det er sjarmen å våge å vise sitt sanne ansikt . Det å kle seg naken som jeg definerer det . Dette med å våge å leve det livet som du er her på jorden for å gjennomføre er mitt mål her i livet leve i pakt med mine verdier også truen . Det å åpne opp til å være mer kreativ er noe jeg kommer til å gjøre jeg liker å være litt mer andelenes enn de andre jeg er ikke som deg eller de andre , jeg er en skjel som er   kraftig å spenstig å du merker meg godt da jeg er rundt deg. Mamma sa alltid at mitt blikk også min atmosfære kunne lett ta liv om jeg ble sint . De så aldri mine øyne , de ble bare sorte som natten . Det å merke at jeg ikke har dette sinnet i meg er en fryd av glede . Det er lenge mellom de ganger at jeg blir kjempe sint å takk og lov for akkurat det. Det er en fryd å være fri .

 

Hva skal jeg gjennomføre

 

Jeg merker det klør for å utarbeide hagen min mer , jeg har sett mye av ting jeg har tiltrukket meg . Det er hva jeg ønsker her hjemme . Hadde jeg hatt alt i dag, å fått tak i 1000 mennesker så hadde jeg fordelt de i alle mine prosjekter for her er akkurat jeg . Det er så nydelig også sette i gang delegere også få det ferdig . Nå denne weekend så er det å kartlegge litt hvor skal drivhuset mitt være , hva skal jeg gjøre med hagen min . Det å endre litt mer her er noe jeg ser frem til – Så skal jeg faktisk gjøre noe jeg aldri før har gjort . Få Syrin som hekk mellom meg å ene naboen altså lage en hekk som gjør at vi skjuler oss litt mer i fra de. Det å være skjermet er noe jeg alltid har likt . Akkurat som jeg hadde vært en diva dronning i min tid , men jeg liker ikke å bli sett også bli beglodd  det hater jeg .  Har aldri likt å få oppmerksomhet der jeg er svak eller når jeg mekrer at ting blir vansklig . Det er vel sikkert ett mønster som har lagt seg opp igjennom livet mitt men jeg gleder meg veldig til å få gjennomført mer her nå jeg . Det skal bli en nydelig reise .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg