Hva om du Lykkes? ❤️

Hei kjære lesere hvordan går det med deg i dag?håper du har det bra.

Jeg har jobbet i hele natt hadde veileder samtaler på i hele natt 🙈😁

Litt meg dette å aldri helt ta meg helt fri. For det kan jo være en eller flere som trenger hjelp.

Takknemlig for at jeg fikk telefon i natten å kunne gi av min kunnskap.

Mandag å ny uke igjen ❤️ heilt sykt hvor fort disse mnd og uker går.
Nå er det siste uka i september. Å mandag for meg er alltid en ny start med nye muligheter.

Jeg er så takknemlig egentlig for alt som jeg har kjempet for ungene og bedriften min har virkelig tatt form. Det har vært sykt tøffe tak å være gründer under pandemien å ha mye utgifter som måtte vente.

Dette året definere jeg som opprydding etter pandemien. Det er ikke rent lite heller å rydde opp i.

Staten slår deg jo konkurs om du ikke betaler avgifter i rett tid. Så når du har redusert inntekter er det så klart mindre å hente for alle utgifter.

Jeg ser nå hvor dyktig jeg har vært å klart å betale absolutt alt som var. Jeg har bare en igjen i fra pandemi perioden så har jeg gjort opp for meg.

Det er tøft når kunder sier ja vi kommer, ja ta inn de produktene så kommer vi. Så uteblir de.
Da ser jeg på det som sabotasje at noen egentlig ikke ønsker at jeg skal lykkes.

Trist å oppleve men dessverre slik er det i samfunnet.

Vi som er grundere vi må ikke bli for dyktige eller vise oss mer tydelig frem.

Absolutt alt vi gjør virker som om det er negativt.

Jeg skal egentlig i et annet blogg innlegg forklarer mer dypere hvor tøft alle nedstegninger var for meg å regner med det er flere bedrifter som har hatt det verre også.

Jeg har ikke hatt råd til å bevilge meg en fri dag i år det forteller jo i grove trekk at jeg har hatt det tøft økonomisk pga av nedstegning å minus med kunder.

Hva skjer denne uken da?

Det blir først og fremst jobb også gjøre mye forefallende her hjemme.
Skal i dag planlegg mye mer for bedriften som gjør at jeg kan ha et ledd to i butikken min å leve av.

Merka godt under pandemi at det er super viktig at jeg har flere ting å gjøre.

Som generer til ekstra inntekter, selv om en kunne tenkt seg til å ta mer fri så blir ikke det fremdeles ikke aktuelt.

Blir fremdels jobb alle dager så jeg kan få bedre livskvalitet jeg også etter alt strevet.

Jeg fortjener det ikke sant?

– har ikke mottatt ei krone i fra starten pga at jeg måtte stenge bedriften. Har klart å holde liv i den via mitt engasjement. Det er jeg super stolt over men det har også krevd utrolig mye jobb ifra meg.

Lærings kurven vi lærer i motgangen å medgang. Men mest læring er det når vi gjør ting feil eller motgang vi har mest effekt av det vi opplever så lenge vi ikke lager oss til et offer.

Skap deg en nydelig dag ♥️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg