Hva om det går bra?

Hei kjære lesere ♥️

 

Hvordan har du det? Håper du har det bra.

Det å ha det godt er viktig, se små ting som gjør dagen mye bedre.

 

Tenkt at nå er vi i juni, alså sommere måned litt rart på en måte men utrolig bra også. Gleder meg til å kunne gjøre. Mye her hjemme i sommer. Har et stort hus som trenger litt omsorg å glede meg til å få gjort mer i år. Når en har eget hus er det alltid noe en må fikse.  Siden jeg er singel har jeg ikke en til å spørre om hjelp. Så i perioder kan det være litt vanskelig. Men da minner jeg alltid på meg selv. Hvor dyktige jeg egentlig er selv om alt ikke akkurat er som jeg hadde ønsket nå.

 

Vi må sette oss litt plandr for fremtiden. Jeg gjør det alltid planlegger fremover.

Det å sette seg mål er veldig interessert å spennende.

Jeg har i grunn så masse spennende prosjekt på gang.  Har du også det?

Jeg ønsker å utvikle bedriften min flere hakk, så da er det jo klart alltid hyggelig å ha mere å tilby.

Når det er ny måned så setter jeg alltid opp nye mål også deler jeg de opp. Dette er i grunn en god ting å. Gjøre fordi når jeg gjør dette så hjelper det meg også være i denne energien som gjør at jeg er i rett vibrasjon.

Det jeg opplever når jeg gjør dette så. Er plutselig målet mye lettere å få gjennomført.

Test du også det ut ved å dele det opp. Jeg delte det opp i 8 uker, da er det disse ukene jeg jobb ut flere nye muligheter. Som skal bygge opp bedriften mye mer. Ved at jeg gjør det på denne måten. Så merker jeg ikke at jeg jobber mer en alle andre.

Har satt meg hårete mål men det er nødvendig. Vi må våge å tenke større også do IT.

Elsker å realisere mine planer men jeg merker Også at angst for å ikke lykkes også er til stede.

 

Dette er noe vi alle har i oss hva om vi ikke lykkes.

Men snu det om, hva om vi lykkes?

 

Har du refltert over det? Jeg er kun i posi harmoni. Er mulig meget bestemt av meg, men det er uansett bare et tegn på at jeg har drivkraften til å være meg.

Jeg er aldri nå lenger redd for hva jeg sier til uansett hvem jeg sier det til.

Det er så ok med lille meg,  alle merker meget godt når de bør starte flykt ruten om jeg blir forbannet.

 

Hvorfor bruke energi på akkurat det? Vet ikke er vel litt hissig av meg,  å dedikert. Litt sånn. Må. Det nok være skal jeg være full verdig meg.

Men kjære deg, det er meget skjelden jeg er i den vibrasjon.

 

Ønsker deg en nydelig dag.

Ta å gjøre den nydelige, så snakkes vi ♥️

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

4 kommentarer

Siste innlegg