Hva gjør jeg for å…

Hei kjære lesere ♥️

Hvordan har du det i dag? Jeg må vær ærlig og si selv om jeg ikke har hatt en eneste fri dag i år. Så har jeg satt på litt bremser for å ikke ta livet av meg selv.

Jeg har opplevd i det siste at jeg har hatt problemer med å stå opp.. Fordi jeg har vært sliten etter at jeg har stått på ensomt mye i det siste.

Med litt redusering av mengder jobb så har jeg klart å snu negative konsekvenser. For å bli helt utbrent.

Hva gjør jeg for å klare det?

Jeg har fått sovet sammenhengende over mange timer. Latt kroppen min få 100% hvile.

Lytte til musikk å gjøre hyggelig ting som gir meg energi å søvn har gitt meg det jeg trenger for å få balanse mellom alt.

Det å stenge av litt på sosiale medier har jeg også gjort ikke vært like mye på som før.

Merker godt at jeg har lykkes med å redusere det negative konsekvenser av for høy arbeids moral om til noe som gir meg mer energi.

Bloggen gir meg en drivkraft å samtidig er det viktig at jeg har struktur på jobb å fritid nå frem.

For ønsker du suksess må du også tillate deg gode opplevelser med deg selv eller med andre.

Vil du Lykkes med jobben din må du også gløde for det også. Det har vært en innholdsrik dag i dag.

Hadde nettopp hyggelig besøk av Inger i dag, koselig å snakke med andre om alt mulig. Det å sette seg ned å bare være. Gir meg energi og overskudd.

Det trenger jeg å det trenger alle sammen egentlig.

Høsten er nydelig å fargene gir meg veldig god energi å glede.

Håper vi får videre nydelig vær som er nå. Jeg gleder meg til å starte videre prosessen med nye skitt med jobbene å utvikle.

Jeg bestilte et nytt regnskap program som jeg må sette meg inn i.
Gleder meg til å få det også i system.

Det å være litt lat som jeg er nå i dag det er innafor er det virkelig. Jeg har jobbet hele tiden i år å stått på mye. Så jeg ser egentlig hvor dyktig jeg har vært. Litt rart at jeg ikke har blitt syke i alt dette. Stresset men tror drivkraften og pågangsmotet mitt er helt uslåelig når det kommer til styrke.

Har bevisst tydelig at jeg klarer å ri stormen å snu det om til noe positivt.

Veldig godt å se håper jeg kan inspirere deg til å ta litt tak i ditt liv.

Ha en fin ettermiddag 🥰❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg