Hva er i grunn ….

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det , nydelig dag å våkne opp til i dag. Det var sol også herlig vær . Det er så godt å våkne opp til en slik herlig dag selv om det er litt kaldt . Så vet vi hvor vi er på tur til -. Vinterne er på tur med andre ord. Selv om jeg er aller , mest glad i varmere årstid så syne jeg i grunn at alle årstider har sin sjarm . Det er stas å se i grunn at helgen kommer med litt roligere tid for meg . Det er alltid mye som skjer rundt meg så jeg må si jeg nyter i grunn helgenen mine mer og mer . Der jeg kan være i mitt eget å bare være . Dette betyr mer for meg enn at jeg skal på død og liv stresse veldig det orker jeg ikke i det hele tatt.

 

 

Weekend er nydelig på alle måter

 

 

Min agenda i grunn for denne helgen var i grunn å få gjennomført mye ute til dyra . Det blir ikke gjort så mye denne helgen for jeg trenger litt mer hvile å jeg må ta meg litt tid for å kun være så jeg ikke brenner meg ut . Det er viktig at en ikke bare står på selv om det er lett for meg å gjøre. Jeg har nå jubileum i morgen ved at jeg har jobbet 1 år å 11 mnd på rad uten fri . Jeg går for 2 år på rad jobb så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne si jeg klarte det. Det er ikke det at dette er så viktig for meg egentlig . Det er bare det at jeg beviser at det faktisk er mulig å endre en negativ inntekt til en inntekt som er mye bedre nå enn i fjor på denne tiden . Det er veldig fint å se at tiden viser oss at vi har det vi skal ha i oss da vi velger å gjøre alt vi kan for å klare våre mål .

Jeg er i grunn veldig takknemlig for livet mitt egentlig selv om ikke alt er hos meg enda. Så har jeg det veldig godt. Dette  med å være ydmyk også takknemlig så gir dette meg veldig god energi å livsglede her . Det å gi andre min tid er så herlig det ble en mor og datter tid i dag veldig hyggelig å være for de når de trenger eller vil ha meg hos dem . Det er så fint å se deres selvstendighet å  jeg setter stor pris på tiden en har med dem alle . Det er ikke slik som da vi var små da hadde vi hele tiden masse kontakt men dette endrer seg litt med årene å det er helt normalt men jeg er så stolt over de alle tre å jeg vet at de har det veldig fint alle tre så da bekymrer jeg meg ikke . Det er en glede å se at jeg har skapt så nydelig barn . Det er en ære å være mammaen deres er jeg veldig takknemlig for.

 

 

Når vi ser hvor mange som har tragedier i sin familie eller at bånd blir brutt

 

 

Så er ikke samholdet en selvfølge for alle sammen noe vi alle må ta innover oss . Jeg vet selv hvordan å bli utstøtt har vært for meg . Det jeg har erfart ved å lære meg å leve med dette så har jeg måtte jobbe ut det negative . Dette med å holde på skammen eller nederlaget så vil vi være i en bitter het eller bekymringer som vi ikke skal være i. Jeg har fått ett mye bedre liv ved at jeg har trukket meg unna all drama . Det er noe jeg ikke klarer om det er venner , familie eller naboer så trekker jeg meg alltid unna det. Det er noe jeg har i meg så må jeg bare bort i fra det. Jeg vil ha vekst ikke nederlag å da må jeg kun være i det positive .

 

For en tid tilbake så var det ingen som snakket om nederlag ved å ikke være inkludert i en familie , jeg erindrer da jeg opplevede dette å formidlet dette så var det ingen som ville snakke om det. Nå i dag er det noe vi leser daglig nå å jeg mottar faktisk mange som trenger hjelp til å takle å bli utstøtt eller hjelp til å klare å få forløst det negative så de kan opprettholde en god energi å ikke oppleve tapet så sterkt .

 

 

Jeg har selv jobbet ut dette med å være ett utstøtt barn å jeg må si jeg har funnet metoden for å klare å bli helt igjen etter å ha blitt kuttet ut . Det er sårt å ikke bety noe for noen eller at en kan føle seg overflødig . Det er noe som gjør så mye med vår selvtillit . Derfor er det viktig å hele tiden få dette bearbeidet. Så vi klarer å finne veien ut av dette å få ett riktig nydelig liv. Nå i dag klarer jeg å nyte livet mitt mye bedre en da jeg ble kuttet ut . Så jeg må si det blir bedre og bedre med årene å jeg har sett at mine metoder funker veldig godt å jeg er glad for å se at jeg kan nå hjelpe andre med å få ett  mye bedre liv ved å få bedre selvtillit så de får det mye bedre noe som alle sammen fortjener . Vi kan ikke hate andre vi kan gi de kjærlighet . Selv om jeg ikke liker alle så respekter jeg de . Det betyr ikke at jeg hater deg om jeg ikke snakker med deg. Det er noe som ikke er i meg , jeg vil bare ikke være i alt som jeg var i før. Det er noe jeg har valgt selv for å ha det godt . Det er sikkert noe du selv kan endre på ved deg selv for å vinne over det vi ikke liker eller føler at vi ikke skjønner oss på.

 

 

Ønsker deg en nydelig dag

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg