Hva er egentlig best for deg?

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan går det med deg I dag?

 

Det er 1 juledag å roen har senket seg betraktelig. Jeg sove lenge I dag siden jeg jobbet I hele natt etter kidsa dro etter en nydelig julaften sammen.

Jeg klarer ikke å være hjemme å ikke jobbe,  når jeg sover eller er opptatt med besøk logg jeg av jobben ellers jobber jeg nå mer enn vanlig.  Der kommer til å bli meget godt å kan gå inn i nye året med bedre økonomi pga av hva jeg gjorde avkall på . Jeg trivdes veldig godt med å kunne hjelpe andre mennesker.  Å veilede samtale er nydelig jobb der jeg har klart å lykkes med å hjelpe andre mennesker.  Som har et tøft liv som gir ulike utfordringer for de som sliter. Fantastisk nydelig å kunne hjelpe andre mennesker i jula er noe som jeg kjenner sterkt på er fint.

 

1 jule dag

 

Når jeg var barn fikk jeg ikke gå ut å gjøre noe. Da skulle en vær hjemme å inn.  Jeg erindringer at denne dagen da var meget lang også følte jeg aldri tok slutt. I dag nyte jeg å være inne å ha ytterdøra låst. Nyte litt podkast I mellom veiledere samtalene å bloggen min.  Jeg har disse tre jobbene mine som jeg aldri kommer til å ta fri på ser jeg.  Nå Holder jeg på å lage meg en drømme tavle som er egentlig mål men jeg fokusere på målet mitt hva jeg ønsker å oppnå.  Klippe ut bilder av det jeg ønsker å kjøpe meg.  Det vi ser det tiltrekker vi oss.  Å samtidig så gjør jeg ting mer realistisk for hva jeg bør sette min energi på. Fordi det vi drømmer om det kommer til oss.  Gi deg egenkjærlighet å fokusere på hva er best for deg.

 

Hva er egentlig best for deg

 

Jeg må gjøre det som meg positiv energi.  I dag ble det å bare være å ladde opp batteriene mine med mye søvn . Hadde ingen planer i dag siden kidsa mine var her i går.  Så dagen I dag kommer til å hygge meg å ladde opp batteriene mine med å bare være i mitt eget.  Å ikke ha mas eller Noe annet rundt meg enn bare det jeg ønsker.  Nå lytte jeg på en podcasting veldig godt å ta til meg gode erfaringer via å lytte til andre mennesker.  Dette gir meg faktisk frisk pust også trenger jeg å få nye inspirasjon.

 

Ønsker deg en finfin 1 jule dag nå er det kvalitets tid her.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg