Hva er det med disse folke valgte ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det ?

Jeg håper du har det bedre enn de som ikke har helt rent med i posen i stortinget for tiden . Hva er det egentlig som er på tur til å skje ? rundt de også oss vanlige folk ? Jeg reflekterer rundt dette å kan ikke helt bli så kloke av det. Jeg leser eller hører. Dette med å ha truverdighet hvor er den blitt av da ene politiker stjeler for åpen sene på Gardemoen . Den andre gjør åpenbare kjøp av aksjer som han har innsyn i eller får innsyn i pga av sin posisjon .

 

Hva er det som gjør at vi andre må inn å sone om vi hadde gjort det samme ? enn de som bare får gå fri . Dette systemet liker jeg overhode ikke å jeg kan ikke si at jeg er veldig glad for å skulle gi en stemme til ett eller annet parti. De har ikke lengre min troverdighet . Dette er nok fordi det er kommet frem så mye griskhet også falskhet rundt alt som har med makt også gjøre.

 

Til og med i Politiet

 

Er det stor ukultur som bør ryddes opp i , jeg tenker at det er nok mange av de som jobber i politiet som er frimurer å de verne jo alltid om seg selv også de som er i denne sekten . Jeg vet om mange politi som er med i frimurer så der er det nok dommere også advokater også så da gjør de jo rent bord når de er samlet .

 

Er det på denne måten vi ønsker å ha vårt samfunn ?

 

Der de som roper høyest får mest å de som har de rette venner vinner saker ? eller de som er med i losjen får alltid full støtte i alle samfunns lag er det slik vi ønsker denne ukulturen velkommen ? Vi kan ikke sitte å bare se at ting faller sammen . Er det slik vi alle skal agere ? at vi bare ikke bryr oss fordi det omhandler ikke meg ? jeg tenker at vi alle sammen må gjøre ett opprop å at vi tørre å stå sammen . Det er alltid en eller 5 som kommer på banen som jeg som bare er meg selv men jeg vil ikke se andre lide mer en nødvendig .

Det er skremmende hvordan regjeringen har håndtert dette …

Dette burde ha kommet mer opp i lyset da han hadde kjøpt disse aksjer . Det å lese at han ikke var klar over hva som skjedd eller at han hadde gjort noe som ikke var helt heldig . Det er jo så åpenbart at dette er korrupsjon og handel der du vet da ting blir kautelet altså innside handel. Det er nok flere som har gått i denne fellen som bare enda ikke er kommet i dags lyset enda . Er nå nede i mørke men bare vent å se det kommer enda ett Skrekk også gru oppslag snart . Siste ordet her er nok ikke sagt å jeg tenker at det er fint at det kommer frem men , om vi snur det enn om vi ikke hadde fått vite dette å trudd at denne personen hadde vært lojal også ikke brukt opp sin tillitt hvor galt kunne det ha gått. Dette er en refleksjon fordi det er åpenbart at det er flere som ikke er helt stue rene i stortinget de har hatt det litt for nydelig å lett tilgang til luksus å sus og dus . Så da blir veien til å kunne karre til seg mer og mer mye mer attraktivt da en har fått smaken på en stor pølse så vil en ikke ha en liten en skjønner du ? en har fått smaken på det søte liv også vise at jeg er en stor mann eller kvinne som presterer da blir veien lett til å gjøre feil grep for å vinne venner også velgere . Dette er jo så åpenbart at en blir helt tause Birgitte i blant å undrer seg over har ingen på stortinget jobbet før de ble valgt inn ? eller er de aller fleste pr kåte stunt personer som blir veldig pratsom så snart de får oppmerksomhet . Fordi det er ikke noen god sammenheng med noe som de snakker om . De er tydeligvis redd for å bli tatt med buksene nede . Det er så klart ingen som ønsker at dette skal skje men jeg er redd for at vi i fremtiden kommer til å se mer av dette korrupte som allerede har blitt en trend . Det er jo ikke skam lengre hos de som gjør noe slikt lengre. Det er jo heller ikke store følger . De som hadde fått for mye i fra nav , måtte jo rett i fengsel . Det samme burde ha skjedd med alle som gjør grove feil i stortinget . Som er åpenbart at det gjør vi bare ikke !

 

Takk for at du tok deg tid til å lese innlegget , det setter jeg stor pris på. Ønsker deg en nydelig dag.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg