Hva er det egentlig med meg ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du du det sol stråle ?

 

Jo takk jeg har det fint jeg , enn du selv da ? håper du skinner like mye som sola gjør akkurat nå. Den varmer også sprer god energi til alle som måtte ønske å motta , så bare come on å ta i mot. Jeg er veldig takknemlig å litt utålmodig men samtidig ikke hva skjer med meg egentlig ? Jeg er vandt med å få det akkurat som jeg vil ha det , å da er det ikke noe annet jeg ønsker meg enn nettopp dette å klare meg . Det å lære seg til å ta litt fri er ikke lett da en ikke har hatt det på alt for lenge. Jeg gjør et forsøk når vi sier hele tiden jeg prøvde også ringe så gjorde vi ikke et eneste forsøk på det , det er et ord som er så misbrukt at du bare ikke vet , lytt til folk rundt deg så skjønner du hva jeg mener. Jeg skal prøve å komme ? hvordan synes du dette høres ut ? er det en som virkelig ønsker å ta turen ? eller er det en som heller har lyst til å være hjemme ? som oftest så er det flertall av de som sier jeg prøver å komme , de er hjemme eller gjør noe helt annet en å komme til den avtalen som ble laget. Dette skal du bare se på mer i ditt eget liv . Bruker du selv jeg skal prøve så anbefaler jeg at du bytter det ut med et annet ord , som du oppriktig mene. Jeg skal komme , jeg har ikke tid å komme. I stede for å si jeg skal prøve å kom, hvem prøver å få orgasme ? blir like dumt her også , det er vel noe vi alle ønsker skal skje da vi er på det hotteste , da sier du vel ikke til den du har sex med jeg skal prøve å komme jeg også? nå kanskje hører du hvor dumt jeg skal prøve høres ut ? håper det .

 

Jeg er klar over at jeg kan gå over en strek og en til strek for at du skal skjønne hva jeg mener !

 

Jeg vet at overskriften her kan gjøre den største jævlig redd jeg vet jeg er så pirkete på enkelte ting som bare det er mulig å få til. Jeg og min gammel tante hadde en del likhets trekk , jeg ler ofte ved å reflektere over hvor ord kraftig hun var, hun var hotell eier , hadde cafe også hadde hun bakeri i Sverige, dette hadde hun på 1900 tallet , å jeg vokste opp i 70 årene så jeg er veldig takknemlig fordi at jeg ble kjent med denne raringen av en dame som var veldig mektig. Jeg hadde respekt for henne , jeg beundret henne , hun hadde makt også være hun meget stor, å sterk. Jeg var liten og kraftig men ikke like kraftig som henne . Jeg var en tanke mindre men jeg fikk hele min oppvekst høre du er så sterk , jeg var det jeg også hadde en anen kraft enn mange . Eller ble den bare påført meg , siden jeg ble pushet til å tru at jeg var sterk så ble jeg det … jeg tenker jeg var en sterk sjel som hadde sterke meninger akkurat som tante Helma, vi var like av oss til å våge å si alt vi tenkte , vi var uredd begge to. Det å starte opp et konsept var noe vi begge to startet opp uten å ha penger til det. Vi kan si på en måte at vi har gode gener , vi har en fri vilje som ikke har noe med gener å gjøre, noen er født late , jeg må jo være født med adhd var det en som sa til meg i barndommen , jeg skjønte ikke hva hun sa til meg , jeg bare var utrolig syntes hun. Jeg ser i dag at mulig jeg hadde adhd men jeg har ikke tatt skade av dette, heller ikke orket å diagnostiser for om det er det som feiler meg . Jeg definerer denne feil diagnosen for mitt vedkommende som luksus , jeg har kapasitet til å jobbe 24/7 i perioder så det er derfor jeg ikke er som alle de andre ? altså jeg er ikke pr kåt jeg er bare syk … jeg må le litt for jeg har fått så mye rare ord til meg opp igjennom årene jeg . Det å bli sett på som små gal og rar har fulgt  meg opp igjennom årene å jeg er ikke mer gal enn at jeg klarer å forsørge mine barn også ta vare på meg selv, da jeg ser på mine barn i dag er de alle 3 i jobb, er dedikert også veldig dyktig, så jeg kunne ikke ha vært så gal da hadde de kopiert det dårlige å blitt verre enn jeg ..men du  har rett jeg er ikke A4 å det ønsker jeg overhode ikke å være æ , jeg vil være meg selv også dette hadde jeg med meg i fra barndommen , jeg turte å si hold kjefta til bestemor eller andre om så var i fra jeg var et tidlig barn , jeg var et uredd barn, som leste mellom linjene , forsvarte de svakeste alltid , å sa i fra til de som gjorde de andre noe ille. Jeg har hele mitt liv vist at mine foreldre skylt noe for meg .. jeg bare viste dette , jeg lette alltid etter noe , da jeg besøkte bestemor. Det irriterte henne så inn i helvete , men jeg sto i mot, en gang datt gebisset til min bestefar ut av et skap da jeg lette herregud så redd jeg ble datt av stolen å fløug ut over gulvet , bestemor kom i ei hysterisk fart da hun så meg ligge å rulle på gulvet med gebisset til far oppå meg , dette likte hun godt, så humor ligger nok til hele slekten min egentlig . Hva tenker du mine foreldre skulte for meg ? det kommer du aldri til å klare å finne ut , jeg skal si deg dette , jeg spurte alltid etter en storesøster, jeg var lillesøster også hadde jeg en storebror , går ikke an å få en storesøster på toppen da ikke sant ? det skal gå noen år, jeg søker jeg spør etter storesøster, jeg hadde en konflikt med en bestemor, jeg ble så inn i helvete forbannas på henne , jeg skjønte ikke hvorfor så sier hun til meg . Jeg skjønner ikke hvorfor du er så sint på meg Elin – Weronika, jeg skal fortelle deg hvorfor jeg er så jævlig forbanna på deg, for du har svaret på det fortell meg dette nå ! Jeg glemmer aldri kjerningen hvor redd hun ble meg , hun løp i stolen sin å satt seg holdte kjeft hele tiden mens jeg var der, jeg måtte da ut på en lang gå tur. Det skal gå noen år før svaret mitt kommer å jeg får løst gåten , jeg er 28 år , å får vite dagen før min bursdag at jeg har faktisk denne storesøsteren som jeg hadde spurt om hele min oppvekst , hun jeg lette etter i papirene til min bestemor som barn . Da jeg fikk vite dette kom en film i mitt indre , jeg så alle situasjoner der jeg kunne ha tatt de alle på fersken , jeg gjorde det flere ganger, men de var snart å gå . Alle hadde respekt for mitt skarpe blikk også jeg så igjennom de alle da de løy til meg eller ble redd for hva jeg skulle forstå.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg