Husk at du har en Stor verdi ♥️🧲🧲🧲

God morgen alle lesere ♥️

Vi har det perfekte her på Mo i Rana i dag 🥰 nydelig sommer vær er bare heilt idyllisk.

Når sommer været er bra å en kan sitte ute å føle du er i Syden. Da har vi det vidunderlig nydelig.

Jeg finnes ikke kravstor eneste at jeg får være meg selv å ingen frarøver meg min identitet og at jeg får ha mine meninger for meg selv.
Så er det ok.

Jeg har fått smake livet mitt på ulike nivåer av kjærlighet og avvisning og misbruk.

Det er derfor jeg har stort engasjement for veileder samtaler jobben min . Å se andres verdi. Å ikke minst se de verdifulle.

Hvordan vi blir er også et resultat av hvordan vi blir påført skader. Å hvordan vi klarer å få det forløst ut ifra oss. Slik at vi ikke mister oss selv.

Hvordan klarer en å leve under dårlige forhold i lengden? Æ skjønner ikke helt nå i dag hvorfor æ holdt ut så lenge.

Jeg ønsket den familie kontakten som var overfladisk men utenpå ser jo absolutt alt så jævlig idylliske ut ikkje sant? For det er jo mye mer viktig enn å ta vare på deg selv.

Akkurat her er alle som er i en misbrukt offer rolle. Der en har blitt brukt for at andre kan få min energi.

Jeg har absolutt aldri skjønt hvorfor et vakkert menneske utenpå skinnet. Klarer å være så sykt jævlig mot andre mennesker som er et svakt individ? Er det for å skremme deg bort eller bare for å føle sæ beire etterpå selv?

Disse svarene får en nok aldri heilt svar på.
Men når jeg går inn i materien så er det åpenbart at det er næring de er avhengige av å få. Det å gjør andre mennesker lita er også noe de får en sport i å gjør.

Det som aller oftest er en felles nevner for disse svake mennesker som må trykke ned andre for å få en hvis verdi i samfunnet en stakkars stund. Hvordan har de det egentlig?

De har det som oftest ikke noe bra med seg selv fordi de lever dette falske livet. De trenger hele tiden bekreftelse på at de er pene nok og så må alltid det ytre være så jævlig bra.. Har aldri skjønt det når det indre er helt katastrofe å det ytre er så stilrent å Pent. Så må jo fasaden en dag slå sprekker? Så klart gjør det da.

Jeg har blitt det barnet som har blitt avvist og den som aldri fikk en plass i familien min var alltid i veien for de. Det å ikke føle seg hjemme i ditt eget hjem er jo ingen Glede i seg selv .

Hvordan klarer mennesker å være så vonde mot andre slik at livskvalitet blir redusert ellers at en har lyst til å avslutte alt fordi en til slutt ikkje har trua på fremtiden å sæ selv. Å en blir aldri ringt til for å høre hvordan jeg har det? Har aldri vært viktig. Jeg skjønner nå så åpen bart hvorfor jeg spurte om jeg var et ønsket barn? Må si jeg var vel helt ifra starten meget modig, men ble aldri verdsatt av mine eller tatt vare på. Slik et barn skal bli tatt vare på. Med tid, kjærlighet og omsorg.

Hvem skulle da ha tatt ansvar for dårlig handling og omsorg om da skjedd?

Det at æ har klart å løsrive meg i fra dette vonde livet ga meg, tror jeg så absolutt ingen klarer å skjønn hvordan jeg klarer å ha det godt.
Jeg kan si dæ e har vel hatt mye mer dårlige dager at jeg vet hva ekte kjærlighet er. Eller for å vær ærlig jeg vet ikke om noen i mitt liv kan gi meg det. Mine barn gir meg det men jeg klarer ikke å ta i mot ifra andre. Da tenker jeg på en fremtidig mann.

Det er jeg nok alt for ødelagt til av yttre påvrking ifra andre. Ser det tydelig nå at jeg klarer ikke å ha folk for nær mæ. Har det aller best heilt alene. Kun med mine egne barn. Som min nærmeste klippe.

Når jeg som nå i dag jobber med veileder samtaler så er jeg takknemlig for at jeg har opplevd så masse negative opplevelser. Jeg har opplevd det meste så kjenner smerter på kroppen ved å skive innlegget. Det at jeg gjør da er for å formidle at du selv om du har opplevd nederlag så er du alltid verdifulle husk alltid på det.

Ta alltid det fokus at du er verdifulle og viktige for andre mennesker.

Dette har jeg selv måtte lære meg å jeg føler jeg har lykkes mye med å få forløst av det negative opplever jeg har blitt syk sterk av dette. Å igjen jeg har nok en stemme som skal høres å være en som klarer å se andres verdi av det de presenterer.

Når jeg har klart å løsrive mæ ifra det jeg har opplevd, så klarer du absolutt alt du å ♥️

Vil tilføye at ved å kutte negative mennesker i livet mitt har gitt meg mye bedre hverdag. Jeg har kuttet alle bånd som jeg ikke har god relasjon til. Det har vært nøkkelen til å få en mye bedre hverdag fylt med kjærlighet å gitt meg enormt styrke til å stå på med det jeg engasjerer meg i.

Håper du får en nydelig dag, jeg skal nyt den.

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg