Hjemløs taper som jeg hvordan kunne jeg

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg?

 

Jotakk jeg har det utrolig bra jeg kom nettopp inn i fra å ha mokka bort all snøen I gården min.  Herregud jeg har mye.  Så nå er det ok for at kundene mine kan parkere bilen sin hos meg.  Det var en styrke prøve å fikk virkelig teste ut litt mer her . Godt at jeg prioritert å ta meg fri I går mye mer enn jeg bruker å gjøre.  Dette trenger jeg virkelig.  Må kjenne at kroppen min er meget fysisk sterk. Jeg har jobbet med massasje I over 5 år nå starter jeg med år nummer 6. Å Herregud så æ gleder meg virkelig til å få utvikle meg mer dette året.

Jeg har virkelig oppnådd store resultater

 

Er jeg egentlig så stor? Hvordan har jeg klart å preseter dette helt alene ? Å jobbe som gründer alene er ikke lett. Det er en prestasjon av de skjeldne. Jeg tror nok jeg ønsker å ta en telefon til en onkel av meg som har vært mer pappa en onkel. Tok alltid vare på meg å var meget snill og omtenksom.  Lærte meg utrolig mye.  Jeg er uendelig takknemlig for at jeg hadde han i livet mitt.  En plass jeg hadde tilhørighet til. Å en plass jeg var velkommen uansett.  Han brunret meg at jeg startet opp Gruben Massasje.  Han skjønte ikke helt hvordan jeg klart å jobbe så mye.  Så gleder meg virkelig til å få fortelle utvikling min så langt.  Tenker det hadde vært egentlig på sin plass. Målet mitt i fjor var å samle alle mine barn å ta en tur innom han.  Så han kunne få møte oss.  Ser egentlig veldig frem til at jeg skal få det til.

 

 

Manifestering er fokuse

Jeg drømte hele tiden om suksess å nye mål . I det øyeblikket jeg har lykkes med mine drømmer så er jeg nødt til å åpne opp for mer.  Gründer livet er en vei der vi må være I utrolig utvikling. Jeg hadde en sjef en gang som sa . Om du alltid gjør det samme hele tiden så utvikle du dæ ikke å lære ingen ting.  Skal du jobbe i samme bedriften må du ha øye for å gå ut av din konfotsone å tilegne deg mer kunnskap.  For å ha vekst. Det er så viktig dette jeg lærte meg i min karriere på 90 tallet.  Takknemlig for at han sa de ordene å de trakk jeg meg til meg. Det å utvikle meg I mine jobber er viktig for at jeg har mulighet til å fortsett i de . Det er noe absolutt alle mennesker burde tenke over å grip muligheten som kommer. Jeg skiver alltid manifesterer lister.  Hva som jeg ønsker å få mer inn i livet mitt.  Jeg elsker å jobbe målrettet fremover å rydde bort ting ifra livet mitt alltid som ikke er bra.  Negativ energi tåler jeg ikke. Dette er meget viktig å få bort.

 

Hvordan kan en hjemløs taper som jeg lykkes

Egentlig  surrealistiske egentlig at lille meg klart å stå I mot strømmen.  Altså det å egentlig vær en som egentlig ingen hadde trua på skulle lykkes.  Så ser jeg nå på livet mitt hvordan hadd jeg det egentlig.? Tøft,  jeg vokste opp mest opp Alene i min Barndom..hadde dette vært i dagens samfunn. Hadde barnevernet tatt meg selvfølgelig.  Jeg fikk ikke en verdig Barndom å har kun meg selv å takke for siden jeg nå e her jeg er .  En oppvekst som jeg har fått er ikke jeg unnte mine barn eller fiender.  Jeg ble ikke tatt vare på å leve opp som en taper har bidratt til mye i meg.  Jeg ser nå tydelig at jeg har fått disse tøffe årene er mine evner til å klare å jobbe målrettet fremover.  Jeg har lykkes med mine drømmer.  Å samtidig klare å gi mine barn gode opplevelser og erfaringer.  De har sunne verdier.  Jeg hadde kun jobb der jeg fikk gode eller dårlig tilbake melding.  Privat viste jeg aldri om ordene betydde noe..dessverre var begge mine foreldre super egoistiske.  Ingen av de var så snill mot meg. Jeg hadde en tøff kamp mot de begge to.  Eneste en av de som skjønte at nå må de ro seg.  Den ene brydde seg stort sett kun om seg selv og sitt. Mitt største ønske var å bli sett og ivaretatt.  Alle viste i familien hvordan jeg hadde det.  Ingen gjorde noe.  Egentlig litt rart men regner med de var redd for hva som kunne skje om de gjorde noe. Jeg kommer ifra en Gründer familie som alt utenpå ser meget bra ut.  Så har vi dette fasade som jeg alltid bruk å minne på at dette spillet må vi se forbi. Jeg har brukt all mine utfordringer til suksess.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg