Har vel med årene blitt en utvikler med stor M 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Håper du har det fint det har jeg i grunn, jeg orker ikke å sutre eller være i noe negativt men tenker at livet vårt er i mellom alt her egentlig . Dette med å se hva en skal gjøre å samtidig se hva en burde gjøre så er det i blant litt pause mellom alt . Det er nødvending for oss alle sammen å kunne ta en pause i mellom alt. Det er ikke lett å ha full pupp hele tiden .

 

 

Jeg mekrer så godt at det er høst luft selv om vi enda er i juli , det er kjedelig men det er da bare slik livet er å sommer går også kommer den så jeg må si jeg gleder meg veldig til alt i grunn . Dette med å ha en ting i ganen som en skal realisere så gleder jeg meg veldig til å kunne få ting mer i system . Det er ikke bra alltid at en ikke har pauser så jeg holder på med å være litt mer snill mot meg selv . Det er er ikke så lett i grunn meg jeg forsøker så godt jeg kan .

 

 

Sommeren blir forlenget med en nydelig høst er noe jeg gleder meg til

 

Noen ganger så kan vi føle at ting ikke alltid er så det skal være eller at noen ikke orker å være for deg . Det er slik livet vårt er , noen er veldig behjelpelig andre har det kun i kjeften sin ved å si jeg hjelper deg gjerne men da en spør har de aldri tid. Det er så underlig at disse karakterer ikke ser dette selv ? men tenker nok at de gjør det nok ikke for dette med å bare si jeg hjelper deg gjerne om jeg har tid så da en spør om hjelp så har denne karakteren aldri tid. Det er helt i ordne at en ikke kan hjelpe men, da må en heller ikke si at dette kan jeg vi finner tid.

 

Jeg har alltid sett etter det positive i andre se etter gode tegn men , dessverre ser jeg så mange egoister som jeg har vært rundt i alt for mange år. Jeg har gitt deg alt for mye bedd deg på middager, kaffe osv men jeg får aldri den samme invitasjonen tilbake . Dette med å ikke klare å dele med det du har viser jo bare helt enkelt hvordan du er som menneske. Jeg tenker at det er sundt av oss alle å dele . Det er en måte på å hjelpe andre som trenger det . Jeg gjør det selv om jeg ikke har råd så hjelper jeg alltid andre . Det jeg har bestemt meg for er å kutte ut mer av dere som tar min energi . Skal jeg få mer tilbake så må dere ut av mitt liv . Dette med å samle på det som irriterer meg er ikke vits å jeg trenger dere heller ikke i min hverdag for jeg har det utrolig nydelig .

 

 

Balanse mellom alt jeg holder på med å jobbe å lære meg en ny jobb er så spennende

Jeg har holdt på med mye opp igjennom årene mine med jobb også karriere det er så spennende at jeg gleder meg alltid til å få lov til å utvikle meg mer enn jeg er til nå. Dette med å jobbe med mine ting som jeg gleder meg til så er dette med å bygge opp min egen bedrift så klart . Jeg pr nå 4 jobber i mitt eget å jeg skal få på dette året en ny nisje i butikken min . Altså nye produkter som jeg skal ha i butikken min. Dette med å realisere mine drømmer mellom alt her skal bli en stor glede . Det er ikke sundt å ikke ha noe å glede seg til å jeg merker at jeg daglig må ha noe nytt eller gjøre det jeg gjorde i går. Bare det er noe produktivt .

 

Jeg vet ikke helt om jeg er rar eller om det er noe som ikke er rett men jeg har utviklet at jeg er arbeids narkoman , min far er det også jeg er vel det litt mer hakk en han er . Det som alltid har vært forskjell mellom meg også han er at jeg alltid har tatt risiko strekken litt mer ut en han hadde våget å gjøre. Mamma sa alltid til meg da hun levde du mer mye er modigere en din far du kommer til å nå mye lengre enn han . Jeg har i alle fall lært på den tøffe måten å jobbe er det ingen som dør av men jeg må si jeg kjenner jo så klart at kroppen min trenger litt hvile men jeg må jobbe samme det om jeg så aldri så mye kunne ha trengt en fridag. Det kommer alltid en ny dag ikke sant?

 

 

Jeg hadde planlagt nettbutikk da ble jeg nødt til å stenge ned en periode

 

Siden jeg nå bygger opp bedriften min mer og mer å butikken tar mer form å jeg skal lage engne produkter så er det så klart naturlig å kunne skape en nettbutikk som jeg hadde i utganspunktet satt som en plan . Noen ganger da ting ikke går som vi tenker osv så er dette for en grunn. Dette med å planlegge ting så er det nydelig jeg gjør det hele tiden at jeg tenker ut en ny ide som kunne være smart . I Butikken min nærmere jul jeg følger med å tar selvfølgelig hva andre gjør så jeg må bare kopiere det jeg ser selger bra der ute . Det er så herlig å se at tiden gir oss kraft til å kunne gjøre mye mer spennende ting her . Det er liv så lenge en puster å jeg har så mye kraft i meg at jeg har tengt å stå løpet ut å vise alle sammen der ute at hei dette klarte lille meg . Det er en ære også å vise alle at jeg har klart å bygd opp mitt eget å klarer meg på min inntekt . Det tenker jeg er stort 2 av jobbene mine tjener jeg på hva jeg har erfart på det negative i livet mitt . Det er ikke dårlig det at mine dårlige dager i disse tider gir meg en god lønn vær mnd , det hadde jeg ikke sett for meg da jeg var yngre å så alle som gjorde meg ille i varmen men i dag er jeg bare glad for all smerte livet kom med , jeg er mye mer rustet en du som har hatt det for lett .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg