Har du tatt påske ferie ? ikke jeg fikk en ny jobb ❤️

Hei kjære lesere  ❤️

 

 

Hvordan går det med deg ?

 

Bare bra gjør det egentlig ser ut i været i dag å ser på masse snø som laver ned å tenker er det dette vi har bestilt ? for meg som er hjemme å ikke skal reise bot i påsken så gjør dette ingen verdens ting. Det er verre for barn og familier som skal nyte pølse i snøen etter å ha grillet også bare det å kos seg med kokt kaffe ute er jo bare aldeles nydelig . Det er himmelsk godt å kunne være i det en trives aller best i. Det er jo derfor det er så trist at vær gudene ikke er helt med oss men vi kan ikke endre været dessverre.  Da blir det inne aktiviteter  kommer lett til å kjedelig for mange sikkert men , det er dette som er påskeværet da , ingen som alltid vet helt hvordan det blir men vi får satse på at været e på bedring hele tiden , må si jeg gleder meg veldig til at snøen er borte her i fra . Det er litt rart å si at vi går mot somme tid , så er det enda så mye snø her .

 

Brukte tid på

 

Yngste sønnen min holde på å øvelse kjøre mellom å ta å øve på teorien , dette er noe han bare har blitt så mye dyktigere på nå . Det er så gøy å se at han er blitt mye flinkere så det er mye læring heldigvis . Dette med å hjelpe han med dette er noe jeg setter stor pris på at jeg kan få gjøre. Det er å skape god stund sammen som er veldig viktig . Dette med å være med han på denne måten så utvikler vi ett sterkere bånd mellom oss , dette med å bevilge tiden min på de er veldig viktig for meg , å samtidig veldig hyggelig. Det gir meg veldig mye tilbake .

 

Spennende tider på gang

 

Jeg er i utvikling å merker nå mer eller mindre at jeg er på en rett kurve i livet mitt, alt skje for en grunn føles det, å ikke minst så kommer det til å bli bedre og bedre fremover . Må si jeg gleder meg veldig til å kan utvikle mer min egen skjebne for fremtiden . Det å sette seg mål for fremtiden er noe jeg faktisk gjør nå mer eller mindre. Det å sette agendaen for fremtiden er viktigere enn noen gang . Dette med å lykkes mer med mine drømmer kommer til overflaten ved at jeg tar de rette valgene også ikke minst ved at jeg klarer å lykkes med mine drømmer mer og mer. Det å drømme stort er viktig . Jeg gjør det å igjen jeg gleder meg veldig til å kunne få si til verden jeg vil lykkes . Så er det nettopp det som skjer. Det å undergrave oss selv er vel ikke det vi vil eller ønsker ? vi ønsker å lage gode vaner også ha det bra. Vi kan bare glede oss til fremtiden sier bare jeg . Ved å jobbe som jeg gjør så skaper vi en annen verden merker jeg . Dette med å se verden fremfor meg mer en jeg kunne tru eller våge å håpe på. Dette med å lykkes er ikke alltid like lett.. det kan føles vanskelig eller at vi gjør feil hele tiden . Dette er vel ikke noe vi ser på som det største hindret akkurat vi kan være vår største hinder selv ved at vi hele tiden må høre vår egen stemme. Det å ikke underkaste oss er i blant litt dumt fordi dette er smart på den måten at vi alle kan lære oss mer av å aksepter hverandre mer uten at vi på død også liv må fortelle alle alt hva vi mener. Det kan i blant bli litt drøyt

 

Startet med enda en ny jobb

 

Her om dagen så startet jeg opp med enda en ny jobb mulighet. Jeg ser muligheter rundt meg som jeg gleder meg veldig til å kunne ta fatt på. Dette gir meg faktisk mer energi til å , kunne gjøre mer for meg selv etter hvert – Dette kommer nå denne gangen til å gi meg mer energi merker jeg allerede. Dette med å bygge opp min egen fremtid , dette med å ha lønn som alle andre gleder meg veldig til å kunne klare å opparbeide meg på denne måten . Dette er livet mitt helt enkelt å klare å ha det bedre enn før eller mye bedre enn i dag , gleder meg veldig .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg