Har du nyttårs forsett ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

 

Jeg har det helt  vidunderlig firet nyttårs aften i går sammen med mine på en helt nydelig måte. Det gir meg mer og mer at jeg har de nære tingene mer meg enn jeg kanskje noen ganger hadde trudd. Jeg tenker mer på de gode verdier som jeg ser mer på enn å skal klare alt annet som jeg ikke hadde sett for meg at jeg skulle få til men jeg er nå her å vi klarer alle våre mål om jeg eller du måtte ønske disse mer . Det er noe vi kan nedre selv om vi vil eller vi kan gi oss selv mer av de gleder som vi trenger så får vi det mer behagelig uansett hva vi ser for oss. – Så må jeg også du ønske det vi ser for oss eller bestemmer oss for å gjennomføre.

 

Årets aller første dag så hva jeg på en slik nydelig dag ?

 

 

Jeg fikk ladet opp batteriene mer i dag enn jeg har gjort på mange andre dager. Det som er så herlig med slike dager er at jeg faktisk får til å endre også bare være meg selv . Dette med å få jobbe litt mer i dag også så så jeg plutselig her at jeg fikk bare mer og mer samtaler. Dette er så herlig at jeg ser min EGEN kanal bare vokser og vokser , som jeg har alltid sakt dette jeg også du legger vekt ved det vokser . Så kan vi bestemme oss for hva vil vi ha til oss mer av . Hva vil vi ha vekst av å hva tenker vi mer å endre ved oss selv . – Jeg har blitt en arbeids narkoman som alltid klarer å nå mer mål å dette liker jeg veldig godt. Selv om jeg i tillegg til å ha mye jobb på min agenda så har jeg også fått jobbet mye i tillegg så jeg må si jeg gleder meg veldig til å kunne få være i mitt eget å forme alt mer i år.

 

 

 

I dag ble det bare jobb med veileder samtaler på min faste kanal også den private kanalen som bedriften min er knyttet i mot . Der kan hele Norge ringe meg å jeg liker veldig dette med å aldri helt vite hvordan min hverdag skal bli å jeg liker å se hva jeg kan endre selv også dette bare å gjøre en god jobb så skal jeg videre jobbe på slik at jeg når mer av mine mål også ambisjoner . Selv om jeg kan virke for dere alle alt for opptatt med meg også mitt . Så er jeg nok mer opptatt av deg å ønsker at jeg også du også skal få ta den kaffen sammen før vi skal i hverandres begravelse  . -Jeg vet at jeg sier dette ofte med , i år fyller jeg 48 år om jeg får fylle dag i år. Ingen ting er selvsagt men det eneste som er sikkert er at vi lever til vi dør med mellom her er livet hva vil jeg legge i dette.

 

 

Her har jeg bestemt meg for nå heretter kun ha mer med de jeg har gode relasjoner med . Blir ikke fremover at jeg tar å bruker tid på de som alltid avviser meg eller de som alltid sier nei, dere vil jo ikke ha kontakt så hadde vært mye hyggeligere om dere hadde vært mer ærlig .

 

 

Har du nyttårs forsett ?

 

 

Nei , har ikke mer nyttårs forsett en jeg alltid har , skal utvikle meg mer å være tilstede for de som jeg bryr meg om å de som bryr seg om meg . Det er nettopp dette som kun betyr noe for meg enn de som bare sinker meg . – Det har vært for meget av dere , på alle plan det er en læring vi alle er i da vi må se innover i oss selv . Hva vil vi hva ønsker vi å jeg ser nå mer inn i meg selv å hva ønsker jeg å utsette meg for . Dette med å tilgi andre er viktig for å kunne være i balanse også harmoni mellom alt her . Det er en prosess for alt å vi må bare våge drømme mer også være i alt vi faktisk drømmer om . – Da vi er i en god energi så mekrer andre dette . Det er en reise jeg gleder meg til å være mer i . Dette med å gi slipp på verden så gir dette meg mye mer energi enn jeg hadde trudd aller først.

 

 

 

Desember i fjor fikk jeg til å skape rekord som jeg aldri før hadde klart å få til men på det 6 året i bedriften min så får jeg inn så mye at jeg har bare lov til å smile nå. Det har aldri skjedd før men dette skal bli min nye verden . – Der jeg jobber mye lettere å jeg klarer å flytte mer mitt fokus på de som bare tar energi også se på de som gir meg . – I dag har jeg vært i kontakt med mange kunder pluss kun mine barn . De er for meg alt å jeg må alltid vite at de har det bra. Det er min oppgave som mamma å se hele tiden til at de har det bra å kan nyte hverdagen sin der de er . Dette med å være i min egen boble så tenker jeg at vi alle sammen vi lærer underveis å på disse 6 årene jeg har drevet bedriften min så har jeg lært at jeg klarer mer enn jeg hadde sett for meg først .

 

 

Hva har jeg utviklet å hva ønsker jeg mer vekst av i år ? jeg har tenkt mer på Veileder samtaler som en større plass i mitt liv , der jeg ønsker å være mer i enn jeg er i dag. Dette er noe jeg gleder meg til å jeg kjenner for å utvikle meg mer så jeg mekrer nå mer at denne prosessen nå bare blir mer i mi gate som jeg hadde lyst til . – I år skal jeg jobbe mer med å utvikle her ute jeg skal ha alt jeg har drømt om mer på plass . Der jeg har lyst til å tone ned noe å for å jobbe opp det jeg får mer vekst i altså inntekter . Det er viktig at en har nok for å overleve å jeg er mer i den gaten nå at dette blir mye bedre for jeg ønsker å kan nyte min egen tid med å produsere egen produsert kremer også salver det er noe jeg skal få til å gjennomføre dette krever en del jobb for meg ved å sanke blomster . Plante en del planter her for å få de avlinger som jeg vil så jeg skal starte tidligere i år en jeg gjorde i fjor .

 

 

I år skal året bli mitt år der jeg kan si jeg klarte det nok en gang jeg skal være mer i balanse også nyte tiden med dyrene også ikke mist tone ned det som ikke gir meg like mye som før. Det er en tid for alt å jeg tenker at vi må tørre å være utenfor vår egen konfortsone så det er akkurat her jeg er våge å trø litt andre steg. Så til alle som merker at jeg slutter å kontakte så er det en grunn for du har selv bedd om dette. Så merker du at vårt kontakt har endret seg så er det i ditt møte med meg også deg det har skjedd en endring å det blir det så lenge jeg ikke kjenner for å opprettholde den . Jeg orker ikke å opprettholde en relasjon bare for å ha deg i livet mitt så snakker jeg deg ned fordi jeg blir dønn sliten av å høre på deg eller jeg mister sansen for din negative energi.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

 

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg