Har du ikke trua på deg selv ?

 

Hei kjære dere .

må si det er magisk nydelig med helg følelse selv om jeg jobber hele tiden . Jeg har fått gjort en del her hjemme i dag også det er genialt. Det er ikke alltid like ofte en får like god tid til å prioritere seg selv. Har du det likens eller? Jeg har veldig lyst i perioder til å gjøre alt men jeg må begrense meg .

Veileder jobben også grunder livet mitt går hånd i hånd i grunn, jeg må være snill mot meg selv, slik som jeg sier til absolutt alle kunder som jeg har . Det er ikke alltid like lett også være snill og omtenksom over seg selv når en alltid er for andre. Det som skjer om vi går tomme så leverer vi dårligere uansett hvor dyktige vi er , derfor  så må vi ha tid for oss selv på time planen .

Det å jobbe som  massør er en tøffe jobb som bidrar til at en bygger opp styrken også utholdenhet det er i grunn veldig gøy også se hvor mange mennesker jeg har klart også å få ti å hjelpe i disse årene . Det gleder meg veldig å ha den evnene som jeg har .

Det  jobbe med veileder jobb og massør er på mange måter det samme,  jeg hjelper andre med å få en annen og bedre hverdag.

Muskel knuter kommer mye pga av dårlig helse også negativ tanke mønster, eller at en har mye statisk gjentagende bevegelser også at en ikke klarer  slutte å stresse. Ofte er bekymringer den største årsaken som er knuten for muskel spenninger så da er min jobb meget nødvendig for at de skal få en bedre hverdag . Det å ha en bra livskvalitet er ikke for alle selvskreven da.

Derfor så ser jeg så tydelig at jobben jeg gjør er meget viktig .

 

 

Vi får en bedre hverdag ved  få tømme kroppen for frustrasjon også merker jeg så tydelig at jeg ser endringer mentalt med alle kunder som har fått hjelp i fra meg , ved at de får bedre livskvalitet ved at de ser verdien ved å tømme seg via samtaler også massasje er også en godt å ha sammen ,ofte så deler vi opp det med en del samtale , andre delen massasje dette er det kunden og jeg som blir enige om , slik at det skal bli perfekt for å hjelpe kunden til en bedre hverdag. Får bare hele tiden nå tilbake meldinger på at jeg gjør en unik jobb der de får en bedre livskvalitet , det gjør meg veldig godt.

 

Jeg får motivasjon ved at jeg våger å følge det jeg selv ønsker i livet mitt. Jeg har selv opplevd mye i livet mitt som har bidratt til at jeg er den modige karakteren jeg er . Det er også det jeg digger med meg selv at jeg nå ser min verdi også er jeg modig . Tørr å stå i mine drømmer også gjør jeg det jeg drømmer om .  Det er herlig også ha denne tryggheten der jeg ikke er redd for hva andre måtte mene om meg. Det er jeg ferdig med . Ved å ha levd via andre hele tiden av mitt liv er det veldig deilig også leve sitt eget liv som jeg vil det skal være ved å ikke slette meg ut. Mange mener jeg sletter meg vel ut ved at jeg ikke tar meg fri i min hverdag? men jeg må være ærlig jeg får energi ved å gjøre det jeg gjør. Det som tar energi det minimerer jeg eller kutter jeg det helt. Merker så snart når jeg må ta grep også ta meg tid til egen pleie der jeg får energi til å gjøre det drømmer om det er også ta vare på andre. Det betyr mye for meg å få være den hjelperen som jeg er. Det å ha en egen evne for å gå min egen vei, er vel også fordi jeg har anerkjent alt jeg har opplevd, å ikke satt meg selv i en offer situasjon men jeg har heller gjort dette om til at jeg får hjulpet andre også mekrer jeg så snart da jeg selv må ta egen tid. Det hjelper veldig.

Min største motivasjon er da jeg merker om ande ikke har trua på meg da kommer den indre kampen jeg har hatt hele livet der jeg har vært den som ikke har vært den som har blitt best ivare tatt også de aller fleste hadde ikke trua på meg , den følelsen av å vinne over de er ikke til  å beskrive , det er en indre styrke også seier hele tiden at jeg er så uavhengige av andre til lykkes i livet mitt, vet at jeg kan oppfattes som en ensom bohem som valser alene i livet mitt, men jeg har masse omsorg også god kontakt , jeg får hele tiden gode tilbakemeldinger via jobben , så har jeg også skapt meg en ny familie. Jeg har jo ikke noen kontakt med min biologiske familie, bare mine barn . Det var tøft i starten men det er ikke tøft i dag, det er bare en lettelse også ikke ha de i livet mitt. Ved å bare ha nederlag eller merke at jeg aldri passet inn eller bare ble brukt av de. Så har jeg det utmerket ved å ikke gi eller være i deres energi lengre. Det jeg hele tiden sier til mine kunder, vi bestemmer selv for hvordan vi skal ha det i livet , skal vi leve å ha det litt bra ? eller skal vi leve også ha det godt på alle plan selv om du ikke har alt enda som du ønsker deg men uansett leve som om at du allerede har da i livet ditt ? da har du tross alt mer indre ro også er du i mer harmoni og balanse mellom alt. Det er vel også blitt slik da jeg så at mine barn ble avvist av mine at jeg fikk også en sterkere sorg, derfor måtte jeg også ta valg som bidro for hva som er rett for meg også mine verdier. Det er viktigere enn å bare være i noe som er halv godt , det er noe du også bør tenke på. Fordi du gir deg selv ikke noe bra ved å være i dårlige vibrasjoner du  styrker deg ikke heller. Du blir hva dine tanker er, derfor være mer tilstede i ditt liv ved at du tar vare på deg selv om du ønsker andre skal  gjøre med deg, så vil også andre behandle deg med respekt også de som ikke behandlet deg med respekt vil til slutt ikke være syndelige, men det er vel ikke vondt ? det vil jo bare være magisk ikke sant? Derfor alltid følge ditt eget hjerte i din vei i livet , ikke føle at du er verdi løs fordi du betyr enormt masse andre sitt liv og ikke minst deg selv også.

 

ønsker deg en nydelig kveld .

kjærlig hilsen 

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg