Har du en sikker plattform ?

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg er så takknemlig for at alt jeg fikk hjelp til å endre her til dyra mine i går . Da jeg ikke kan gjøre alt selv . Dette med å være i rute  med det en skal gjøre så føler jeg i grunn at jeg er det. Det er bare det at ting nå i dag begynner å falle mer på plass her . Å i grå så ble dyra fulltallig igjen . Den ene kylling høna her hadde selvfølgelig klart å kom seg ut samme dag som jeg henta de . Det er ikke lett å få tak på de. Det som er så herlig er at de vet hvor de hører hjemme da de er kommet til en ny plass. Takk og lov for det. Til tross for at den ikke hadde vært sammen med de andre i lufte gården . Jeg måtte få litt hjelp av minste sønnen for dette med å fange en høne er ikke lett helt alene . Denne karakteren var veldig bestemt på å være på farten .

 

 

Takk og lov for at yngste sønnen fikk tatt men det hadde ikke gått alene . Det er godt at en har gode mennesker rundt seg . Det er jeg evig takknemlig for . Dette med å være en som tørr å være seg selv er vel meg det i både godt også det som er mindre hyggelig . Du velger alltid selv om du vil møte min gode side eller dårlig side . Det er bare slik det er. Jeg er ikke en kamelon som kan endre meg på en falsk måte for å være hyggelig . Det synes meget godt hva jeg mener uansett .

 

 

Takk og lov for alt

 

 

 

Dette med å være i det en trives i så er jeg uendelig takknemlig for den hjelpen som sagt jeg mottar i fra venner og familie. Det er veldig fint å se at nå kan jeg kose meg meg dyra her . Å ordne til uten å måtte ha på nakken i fra visse at høna eller en hane er på rek. Dette med at jeg enda ikke vet om hanen er død eller om den bare er er trist. Det var ikke slik jeg så for meg at det skulle bli men jeg kan dessverre ikke råde over alt.

 

 

Dette med å ha fått ting i mer system som jeg hadde tenkt meg å så for meg mer eller mindre. Dette med å lage en lufte går som var idiot sikker slik at de dyra ikke kommer seg ut så var det veldig fint å få den hjelpen her som av avgjørende for at jeg fikk dette i havn . Det ble sikkert ikke det mest vakreste bygget men dyra de koser seg veldig . Det er dette som er hoved saken for meg at de har det bra. Det er nå det som betyr aller mest. Dette med å se at ting bare ordner seg mer for oss her så er det nydelig jeg gleder meg veldig til å kunne gjøre mer av det jeg egentlig hadde lyst til . Nå er endelig roen for å gjøre mer her kommet .

 

 

Dette med å være selvstendig å ikke ha en sikker plattform men hvem har i grunn en sikker plattform da ?

 

 

Jeg registrerer veldig hvor ofte folk er falske de lever som store skravle kjerringer , snakker om å ikke med . Dette med å se det tydelige bilde er så rart å være ikke en del av det men jeg er en som observerer dette tydelig . Det er ett samfunns problem der det er mer viktig å følge med naboen eller venner som ikke har det så ok enn å se på sine egne problemer . Dette med å ha de jobbene som jeg har så opplever jeg dag støtt å måtte hjelpe mennesker som har alt i verden men de har ikke livs glede. Hvor tok den veien ? da en har alt ? kjære deg det er nettopp ikke dette som betyr noe egentlig om vi kjøre dyre biler . Eller har ett fint hus . Det er vårt indre som er avgjørende for vår egen helse.

 

Hvordan kan vi så hjelpe de ? dette er ett godt spørsmål det er ikke en fasit for hjelp til mennesker som sliter. Mange har lidd hele livet noen føler ikke at de strekker til . Andre igjen ser det tydelig ut som at det er en krise som har oppstått . Det andre jeg også merker er at en må prestere , ha alt være trendy eller være en av de kule . Det har oppstått en teit greie i grunn for hvordan vi skal være akseptert. Dette med å være tøff om du uansett går ut i en pysjamas eller om du sminker deg å ser smud ut så hva så du er jo uansett den samme personen med eller uten make up. Dette er den ytre fasaden  som alltid må stemme overens. Det som skjer da er at en aldri finner den indre lykken den du hadde da du var ett lite barn . Var kreativ å var fornøyd med å sitte i en sandkasse å leke . Det kan jeg huske godt at jeg likte ikke så veldig godt dette med å leke som barn jeg ville jobbe . så det har nok alltid lagt i meg . Dette som jeg ville litt til bunnen i her med det som gjør at folk ikke har godt helse . Er fordi den indre delen vår der vår følelser er i grunn fast låste vi har gått oss bort på en måte. En blind vei men den ytre skal synes at det er bra. Så jobber vi aldri ut noen om vi stenger alt inne i oss.

 

 

Noen tenker at jeg kan hjelpe de på veien jo det kan jeg men du selv må jobbe mentalt med dine egne problemer . Dette er noe som veldig mange sliter med i dette samfunnet der luksus , status , være attraktiv gjelder . Da får vi mer av de som faller i mellom selv om de har alt . De klarer ikke å finne lykken i seg selv . Det er nesten som at lyset i grunn er slukket. Det er trist å få disse samtalene , men jeg håper alltid på at jeg kan være den som gir de den energien til å se deres verdi å vi kan jobbe sammen med ett godt mål for at de skal få en mye bedre hverdag.

 

 

Dette med å ha en slik jobb som jeg har betyr at jeg ikke vil ha drama opplevelser , vil ikke være med mennesker som suger energi eller falske folk som bare er for opplysninger . Det å være en bestemt dame som jeg krever i grunn baller for enkelte skulle noen gange tro jeg hadde det på ekte men jeg har ikke det takk og lov for det. Dette med å være i gode omgivelser så gir dette meg mer enn bare å kose seg . Det er nydelig også se hva en kan klare å få til uten å gjøre så veldig mye . Det er så herlig at jeg har ikke ord. Dette med å jobbe målrettet hele tiden er ett mål i seg selv for at jeg skal klare meg mye mer . Det er ikke alltid lett men jeg er takknemlig selv om jeg ikke er i mål med alt , så er det nok jeg som har den aller beste helsen rundt om. Det kreves mye å stå i alt en har måtte opp igjennom årene . Det har gitt meg styrke , karakter også ikke minst jeg er lesnings orientert. Dette hjelper meg i alt jeg holder på med. Dette med å være den som ser på ting på en negativ måte kan jeg ikke gjøre over tid . Da tar det alt av mine ressurser . Det tillater jeg ikke deg som prøver å kneble meg eller de som bare vil være vonde . De trekker jeg meg unna . Det er det sunneste å en ser jo mye mer vekst da en går ut av det som er energi tappende .

 

 

Dagen i dag skal feires , da en har fått flere ting i mål . Takk og lov jeg er takknemlig å rørt over å ha så mange nydelige mennesker rundt meg . De gir meg kraft livsglede også ikke minst de gjør at jeg føler meg veldig livsglad.

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg