Har alltid funket å jobbe tøffere enn alle andre 🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

 

Bra håper jeg at du har det , jeg må si jeg merker godt at frøken strøken har stått på i snart 2 år uten fri det tar på en kropp som alltid er på vei til en eller annen ting . Dette med å være grunder er herlig jeg digger det selv om jeg kan merke at noen dager går litt trått . Det er bare slik det er . Nå har jeg vent meg til det så jeg bryr meg ikke det går like fort over som om du sier at du skal komme på besøk å aldri dukker opp her .

 

Vi kan i blant føle at ting ikke alltid er som vi først ville , men da trenger vi i grunn bare å se litt mer på hva vi faktisk har klart å lyktes med så er det en god start må jeg si . Jeg er veldig takknemlig for alt jeg holder på med å jeg tenker ikke så mye annet på at jeg skal klare å lykkes mer med mine prosjekter . Det kommer seg det kommer seg .  Jeg er nærmere mål enn jeg først hadde trudd så jeg er veldig takknemlig for å se hva som bor i meg i grunn. Det er ikke bare litt Power Woman i meg men det er mye å jeg gir meg ikke så alt for lett. I dag hadde jeg en liten pause på byggingen det er rart med dette men det er krevende å stå på dag ut og dag inn , selv om jeg er fysisk sterk så blir faktisk jeg å sliten å det merkes . Det hadde vært veldig fint å fått huset ferdig denne uken så jeg satser på at jeg får mer ferdig denne uken enn sist uke, Det er noe jeg vil skal skje . Så la oss håpe at det er ferdig i løpet av denne uken tiden vil vise så jeg gleder meg det er en prosess som er i gang uansett så vi får se.

Hvorfor jeg fikk innfallet ved å skaffe meg høns også ender

Jeg hadde høns da mine barn var små å jeg likte denne tiden veldig godt. Nå i dag er jo barna mine voksen å jeg har ikke like mye med dem å gjøre som da de var små . Det å skaffe seg noe jeg kan holde på med for å få mer å gjøre å samtidig ha noen å være viktig for var for meg veldig avgjørende for å starte opp driften igjen . Det er derfor jeg har holdt på her i sommer å endret her i hagen å bestemt meg før jeg orket å fortelle de jeg vet hadde ledd av meg eller dere som ikke forstår dere på noe . Så det er ingen vits å fortelle føler i grunn det er bare gir meg null mening å fortelle dere det så jeg har holdt dette for meg selv å det er det aller beste.

 

Jeg merker så godt også at jeg har trukket meg bort i fra gamle venner de er liksom ikke det de en gang var . Det er litt merkelig men jeg tenker det synes jo veldig godt hvordan vår energi er mot hverandre så jeg tror at vi alle ender oss . Det har jeg også gjort så jeg kan ikke forvente at alle er som jeg ved å kontakte å være for alle som jeg alltid har vært for deg. Det skjønner jeg veldig godt. Det er ikke noe jeg kan forvente ikke en gang ifra de som er nær familie . Det er vi selv som bestemmer hvor mye kontakt vi ønsker å ha med hverandre så lenge vi lever.

 

 

Jeg har bare kommet til at jeg ikke orker å være den som skal være for alle om ikke alle er for meg også. Det er en pris vi alle må betale om vi ikke orker å være i det vi har lyst til eller legge vår energi der vi tenker blir bra for alle. Det er noe med vennskap det på pleies om det skal skinne akkurat som ett ekteskap det må også pleies for evig å alltid . Det er lett å glemme å ta rede på det som alltid har vært der. Det er en følelse en ikke bare kan ta i fra å bygge opp. Det er en ting vi alle må tenke over om vi ønsker å beholde det vi har .

 

 

Hva er målene for oktober da ?

 

Har i grunn mye planer for oktober jeg har ikke glemt å sette meg litt mer hårete mål . Det har blitt min store velsignelse å jeg fikk i dag en ny start på Gruben Massasje , ble oppringt av en som skulle hjelpe meg å få en ny look for da du kontakter meg til Gruben Massasje det er noe jeg gleder meg veldig til . Det er ikke så bra som det er akkurat nå . Ande huset skal være ferdig i denne mnd pluss at jeg skal fortsette med å stå på som før . Det er ingen som holder på med å jobbe så mye som jeg men , jeg gleder meg veldig til å kunne ferie mer her ved å være mer i mål med mine prosjekter å det vet jeg at jeg skal ha i mål . Dette med å feire ting skal jeg bli mye flinkere til å gjøre. Da feirer jeg at jeg klarte det . Det er så gøy å se at hard arbeid alltid lønner seg . Det har alltid lønt seg å stå på litt mer en vanlig å jeg vet som alltid at jeg skal seire igjennom dette også jeg . En staere person finner du aldri så jeg bare fortsetter her også jobber videre så får du ha en fin dag etter du har lest dette.

 

Håper du får en nydelig dag for det skal nettopp jeg ha det er en sann glede .

 

 

Kjærlig Hilsen

 

Elin – Weronika

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg