Hånd veska blir som bilbelte på bilen klarer ikkje å kjøre uten 🙌💯🔥

Hei kjære lesere 🥰

 

Hvordan har du det I dag?

Bra håper jeg at du har det.  Det er weekend å helg til å kan ladde opp batteriene dine igjen.  Håper du får gjort akkurat det I helgen.  Jeg fikk sovet i dag litt mer en vanlig å det var veldig bra. Vi trenger påfyll med livskvalitet.  Har du litt planer for dagen I dag ? I dag orker ikke jeg å ta meg ut . Vil kun være her hjemme å ladde opp batteriene å lytte til musikk også jobbe med veileder samtale. Den er nå slått på om ikke så lenge til.  Først en dusj så er den på . Kan sikker føles meget anstrengt egentlig men har bare blitt min livsstil jeg trivdes godt med å kunne hjelpe andre mennesker som sliter.  Det burde andre mennesker å se at verdien ved å være tilstede for andre er mye mer enn hva luksus gir deg .  Da skjønner du at når du gir tiltrekker du deg gode opplevelser.  Du får igjen det du selv gir andre mennesker.  Jeg bruker å alltid tenkte over hvilke signaler sender jeg nå ut.  Fordi jeg får tilbake det jeg gir. Litt ok å tenke over.

 

Te tid med tapas og kvalitet tid er vidunderlig nydelig 🥰

 

Yes nå var dusjen gjennomført å vidunderlige nydelig å ta seg litt tid til selv selv.  Jeg fikk fiksa nå en nydelig tapas ifrå butikken min. Jeg har nå inne så mye spennende produkter At du er nødt til å ta turen innom veien til lykke 🥰 livskvalitet er å ta vare på deg selv å gi deg litt mer glede å samtidig energi til å fortsett videre med dine drømmer om fremtiden.  Jeg har drømmer å mål,  jeg jobber iherdig for å nå de. Ser nå mer at jeg er nære målet mitt.  Jeg ønsker å roe ned tempoet mitt i weekend å da få kjenne på en forskjell selv om jeg jobber da også.  Uansett føler jeg at jeg utgjør en forskjell i samfunnet siden jeg nå viser alle sammen at det er fantastisk mulig å stå på litt mer over tid å klare å lykkes med dine egne drømmer.  Vi må ordne plass til noe som gir deg positiv energi.  Dette er min måte å realisere mine drømmer å mål.  Viktigste er at jeg har det gøy på veien til lykke.

 

 

Jeg er en livsnyter

 

Jeg er nok en soss egentlig har vokst opp i rikmannshjem å har mine ekstra vaner . Helt ifra jeg var et barn hadde jeg en kjærlighet til vesker.  Ble forbannet om jeg glemte den i bilen eller hjemme.. til og med da jeg måtte på ski tur var hånd veska mi med. Den ble etter mye om å men bytta ut med et handle nett . De hadde sikkert sagt noe som dette håndveska de blir ødelagt når den er i snøen . Vet jeg var et barn uteom det vanlige på den tiden.  Så skjeldent at det ble dessverre bare en kopi.

Håndveske  blir som bilbelte på bilden jeg klarer ikke å kjøre bil uten Håndvesken eller å ha bilbelte på meg dette går hånd i hånd.  Som livet vårt er er jo også hvordan vi har skapt det.

 

Jeg gleder meg virkelig til å få nyte lørdagen å samtidig få gjort litt mer her hjemme.  Tatt opp litt rakfisk til meg selv i dag.  Gleder meg veldig til å ta å lage god mat av det.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg