Hadde jeg fortalt at jeg skulle ?

Heisan kjære lesere 🧡

 

 

 

Hvordan har du det ?

 

Jeg håper at du har det fint jeg , å kan nyte dagen din selv om ikke alt er helt på plass i livet ditt. Dette med å være en klage mur eller lage seg selv til ett offer så blir vi jo ikke mye bedre enn vi ønsker vi blir faktisk bare være . Dette med å aldri gjør en endring i livet vårt så får vi heller ingen endringer . Noen må faktisk miste venner eller miste seg selv før de ser jeg må gjøre en endring selv da kan livet være tøffe tak . Selv om dette gjelder for oss alle så er det noen som takler ting mye dårligere enn andre igjen. Å det er her min veileder jobb kommer til syne jeg er så glad for alle nedturer jeg har hatt . Den erfaringen jeg har lært å veien ut av de hvordan jeg har løst dette. Dette er i grunn nøklen min for å hjelpe andre i dårlige situasjoner .

 

 

Søndag er en hvile dag for de aller fleste men for meg så er det aldri det

 

 

Trivsel her er på høyt nivå må bare si det jeg gleder meg veldig til alt som en skal gjennomføre her det er mye men været ble ikke helt som jeg hadde forventet meg denne helgen men , håper vi kan klare å løse ting for det . Det er ikke alltid vi klarer det men vi må bare gjøre det aller beste ut av de situasjoner som vi får i livet vårt . det er ikke for alle å ha så mye som jeg har . Det er noe jeg har skjønt at alle takler ikke de utfordringer som en har stått i men , det kommer seg bruker jeg å si det er nå det er å bringe action for fremtiden å få en god sving på alt vi ønsker skal bringe mer tilbake til oss.

 

 

Manifesteringene mine fungerer alt jeg ber om kommer min vei , takknemlig for alt må bare være ærlig med deg i akkurat det. Vi må bare ikke være redde for å be om ting så mottar vi det . Jeg visualiserer alt jeg vil ha å ser for meg at jeg allerede har  mottatt det . Derfor så er jeg heller aldri i en negativ energi eller fokuserer på mine tap så mye som jeg gjorde før . I dag så ser jeg mer på hva jeg skal klare å hvordan jeg skal jobbe mer med å tiltrekke  meg det jeg vil møte på.

 

Noen tap i livet bidrar til at du og jeg åpner oss mer opp for å være i pakt med oss selv. Det er i blant en grunn for at du skal tape det du gjør men det er ikke noe du skal fortsette med heller . Selv om en grunder kan tape på ulike ting en tester ut så er dette noe vi alle grundere gjør . Det  er risiko fylt med alt vi gjør men om vi ikke takler litt risiko så har vi ikke noe i grunder verden å gjøre.

 

Jeg ser i alle negative ting som har skjedd i bedriften min så har dette åpnet opp for mer nye ting

 

 

Jeg har blitt mer moden i bedriften også mer trygg . Det er ingen frykt i meg lengre så det kan virke underlig men nei , jeg eier ikke frykt jeg vil bare ha mer spenning eller nå vil jeg ha mer ro for det har vært en lang periode med mye spenning så jeg har i denne perioden vokst som menneske å utviklet meg enormt men jeg ser jo også hva jeg har valgt bort . Det er mye i grunn også skal vi være mer i kroppen vår å tørre å være den vi er . Jeg orker ikke å ta stor plass for jeg har så mye på agendaen i jobb også karriere så jeg ønsker ikke så mye støy ellers i mitt private . Da vil jeg kun være i ro også ha harmoni mellom meg også alt.

 

 

Jeg ser tydelig at ting blir jo mye mer tydelig at en har bestemt seg for hva en skal gjennomføre å gjør det jeg må si jeg er veldig dyktig å løsnings orientert så jeg er veldig takknemlig for absolutt alt her i grunn det er en tid for det meste å jeg må si jeg gleder meg så til å kan si jeg seiret veldig å jeg klarte dette med stor seier å ikke mist dette med å vinne over seg selv å bare dette å få makten min mer tilbake å klare det jeg har bestemt meg for .

 

 

Når en har disse herlige dyrene så krever de sitt jeg har ender , løpe ender også moskus ender å de har fått være litt inne her hos meg . Fått badet de å det må jeg si har vært så herlig det er en fryd å ha de her å jeg må si jeg nyter å høre deres pludring i karet så jeg begynner å tenke tilbake til da mine barn var små å pludret på sin måte – Dette er harmoni også kjærlighet . – Det som er så fascinerende med at moskus ender de ville sitte på nakken min etter at dem hadde badet her . De kommer til å bli veldig tamme for dette er bare å fortsette med å så vipps så er de som en hund å regne å kan se litt på barne tv her .. jeg må le litt for jeg har sett ulike film snutter på nettet der de har bleie på ender også lar de ligge å se på tv også ha litt kos også spise de bare elsker det.  Jeg hadde en undulat da jeg var barn som ble meget tam som snakket til oss også var veldig tillitsfull så jeg bare elsker dette med å være i denne reisen her jeg det er noe helt eget med dyr enn med mennesker de er bare så magiske å tillitsfulle da de får kjærlighet .

 

 

Hadde jeg fått fortalt at jeg skulle

 

 

Endre på alt her etter mange år i fast jobb å bli grunder som jeg ble i 2017 så hadde jeg nok ikke trudd det. Det var en drøm men jeg trodde ikke jeg hadde det som skulle til fordi jeg var så nede i min egen selvtillit. Dette med å bygge opp den med deg selv eller sammen med andre er noe vi alle må gjøre . Vi må endre de tanker som gir oss bedre selvtillit for å ha truen på oss selv . I blant er vi vår egen energi tyv der vi snakker oss ned å det gir oss ingen kraft for å ha det bra eller at vi kan si at vi klarte det. Vi klarer ingen ting når vi snakker oss ned . Da mister vi truen på oss selv å vi trur at vi ikke kan det vi skal gjøre.

Derfor så få opp din egen selvtillit ved å endre dine egne tanker for hva du sier til deg selv ¨ å deg selv ¨ Da vi snakker oss ned , blir energien vår lav også tiltrekker vi oss mer av disse tankene som gir oss negative energi vi får ingen flyt eller harmoni også vil vi egentlig være misfornøyd med ett liv der du har alt . Så ser du ikke verdien av det som i grunn er veldig fint . Da vi kan kjenne på misnøye for hvordan vi har det så må vi endre det vi ikke liker . også endre på hvordan en selv er mot seg selv . Andre vil behandle oss dårlig om vi ikke behandler oss selv bra. Derfor er jeg meget bevisst på hvordan jeg snakker til meg selv ¨å om andre påfører meg deres drama så trekker jeg meg unna det. Dette med å være bevist på hva er mitt også hva er andre sitt . Da er vi mer på plass i kroppen vår. Er det slik at vi alltid må være i drama så er vi heller ikke på plass i kroppen vår å har mye som er usortert å vi liver i en misnøye . Da må en selv ta rydde jobben for å endre det en selv ikke liker.

Nå er det litt kaffe tid her med litt refleksjon for hvordan dagen skal bli mer av her. Jeg tenker så det knaker å jeg må si jeg gleder meg veldig til absolutt alt som skal skje. Det er mye endringer å en del jobb ute i dag som jeg ser fem i mot. Dette med å være på plass i livet mitt er noe jeg er å takknemlig for alt må bare si det helt ærlig . Dette med å være takknemlig sende ut gleder til de du bryr deg om så tiltrekker du deg mer av godheter . Vi bør tenke mer over hvordan vi er i stede for hvordan vi måtte mene hvordan andre er . – Jeg husker mor hadde ett skilt på do døra si , Den som taler meget får sølv den som tier får gull . Dette ordtaket betydde i grunn dette her – Ved å lytte også prate mindre får du med deg de usagte ordene som ikke kommer frem da vi hele tiden må lytte til vår egen stemme . Verd å ta med seg i alle samtaler at en lytter for å forstå ikke lytte for å gå til motangrep det tjener oss ikke .

Kjærlig Hilsen

Elin – Weronika

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg