Grunnlag for fremgang ❤️🎅

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan går det med deg I kveld?

Jeg har det helt rolig her å veldig nydelig.  Liker aller best å ha det rolig. Orker ikke stress mellom alt her..  det gjør godt å kan være her å ha det godt. Lytte nå på litt podkast mellom veiledere samtalene i kveld.  Det er så godt å bare Lytte å ikke må prate eller annet fokus nå er trivselen meget godt med jobbene mine ser jo tydelig at disse øke de mine inntekter . Bare å kunne ladde opp batteriene mine.  Merker godt å være så på rett hygge i livet.

 

Hadde alt vært normalt

 

Så hadde jeg vært samlet sammen med masse fok. I går var vi sammen. Veldig hyggelig.  Det blir flere ganger men i dag ble det litt rester som smakte nydelig. Vi har det utrolig godt å merke nå at jeg trenger ikke så mye hele tiden.  Men er meget godt å kose oss.

 

Podkast er så spennende

 

Podkast er virkelig noe jeg liker egentlig veldig godt.  Lytte å bare være.  Få litt informasjon om det en ønsker å bare være.  Det er egentlig veldig avslappende i tillegg.  Dette er faktisk lære å kjenner at det gir meg faktisk energi av å få inspirasjon via å lytte på podkast liker jeg meget godt.

 

Vi styrer vår egen suksess

Det er vi selv som bestemmer om vi skal ha suksess eller nederlag.  Derfor må vi også ta ansvar for oss selv.

1 juledag

 

En fantastisk nydelig dag har fått gjort mye her I dag.  Jobbet bra å I tillegg fått ladde opp batteriene mine.  Det å få hvile er så godt.  Er nå klar for årets siste uke i morgen.  Tenk at dette året er snart historie.  Kjenner jeg er klar for nye utfordringer og muligheter.  Jeg gleder meg virkelig til fremtiden min ser jeg seriøst lykkes mer med mine drømmer. Siste uka kommer til å bli meget spennende. Gleder meg veldig.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg