Gründer Skarstad Holmen ❤️💯🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Tenkt siste dagen i november i dag 🥰 surrealistiske egentlig At tiden egentlig har gått så inn i helvete fort.

Jeg gjør alltid opp regnskap på den siste dagen i måneden. Hva lære jeg av nyttig informasjon og erfaringer. Hvordan klaret jeg å nå mine drømmer og mål. Hva skal jeg ikke gjør igjen.  Du skjønner time vil vise.  Jeg ser jo tydelig vekst i bloggen min,  veileder samtaler,  butikken min,  veileder privat og den faste vokser mye.  Gruben Massasje har også vokste i denne perioden.   Meget takknemlig.  For å kunne ha vekst må du ha nye kunder og faste kunder som igjen kommer tilbake.  Ikke alle er like ofte. Men mange er faste vær uke.

 

Tenk at lille meg har utviklet min lille bedrift til å livnærer meg selv.  Helt på egenhånd.

Dette er bare surrealistiske egentlig å igjen ingen tilfeldighet egentlig.  Alt skjer for én grunn.  Vi må være lykkelig over at vi har presentert å hva jeg har lykkes med.  Jeg ser tydelig at mange er sjalue på meg.  Skjønner ikke hvorfor jeg har lykkes.  Mange mennesker har gjort flere forsøk på å spenne ben på meg via bedriften.  For å klage over hvordan jeg jobber eller utfør jobben.  I starten var det tøft å få høre negative ord om meg selv.  Jeg ser veksten jeg har hatt disse 5 årene.  Hadde jeg vært så klein som noen få mennesker påstår… så hadde jeg aldri hatt vekst.

 

De ga meg styrke til å se min egen verdi. Hva som egentlig bor i meg.

 

Jeg er takknemlig for alt jeg har fått til å realisere.  Jeg ser at Gründer Skarstad Holmen er vidunderlige nydelig. Jeg ble egentlig oppdratt til å klare meg selv.  Som Gründer opplever så må vi stå støtt alene. Jeg viste tidlig tegn på at jeg ønsket å prestere.  Jeg er glad for hva jeg fikk lov til å vise.  Via min Barndom så var jeg en tydelig kreativ sjerl.  Som likte meget godt å ha tøffe jobber.  Hjelp alltid til der det var nødvendig. Mine foreldre var meget strenge å dedikert begge to.  Jeg ble er produkt som de fikk avla opp ikke masse produksjon her snakker vi sjelden varer siden jeg blei alene så måtte det nok være vanskelig å få til flere. Hadde vært nydelig å hatt en bror eller søster som var biologisk. Har ingen som er det.  Greit nok vi tar det vi får.

 

Når jeg har lykkes med mine drømmer så kjenner jeg nå på savnet etter mamma.

Hun hadde så god tid til å lytte til meg.  Å Hun ble alltid så lykkelig over da jeg lykkes med mine drømmer å mål.  Jeg vet du sitter å følge mye med meg mamma.  Føler ofte hennes energi rundt meg.  Spesielt når jeg hadde det jævlig men merker at nå vil hun egentlig holde rundt meg.  Er en slik sterk energi rundt meg nå.  Takknemlig for livet mamma 🥰

Mamma ønsket over alt i verden at Massasje måtte jeg jobbe med.

 

Vet mamma satte stor pris på mine barne hender som masserte henne opp igjen hele min Barndom. Helt til hun døde i 2013 , så var jeg hennes faste massør. Jeg tenker ofte på henne å hvor takknemlig hun ble da jeg tok meg tid til henne.  Å jeg ser på alle mine kunder som er til meg å jeg klare å hjelpe.  Du verden det er så farlig nydelig.

 

Nå er det litt kvalitets tid her før neste kunde kommer.

 

 

Kjærlig hilsen

 

 

Elin Weronika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg