Gratulerer så masse med dagen din 🔥🎉🌹❤️

Hei kjære lesere ❤️

Min  eldste sønn 23 år i dag 🔥🔥🔥akkurat like gammel som jeg var da han så dagens lys. 🎉

surrealistiske egentlig at barnet tar meg innpå å er nå voksne å regne. Det har gått opp for meg at de er voksne men må innrømme at jeg synes det er rart uansett.  Selv om jeg er glad for å se de vokser seg uavhengig av oss foreldre.  Det er vel dette som er det vi foreldre synes er underlig å ikke må være den viktigste personen i ders liv akkurat nå.  Men jeg merker jo at når det gjelder så er vi foreldre fortsatt like viktig for barna. Bare ikke I like stor mengde som før.  Dette er jo egentlig veldig godt på en  måte å se at dem er blitt meget selvstendig å dedikert i sitt eget liv.

 

Jeg erindre så godt da jeg flyttet ut hjemme fra

Da mine mamma mente hun hadde rett på å styre i min leilighet hvordan jeg skulle ha det.  Det likte jeg overhodet ikke,  sa i fra å hun gikk gråtkvalt ut . En slik mammaen ønsker ikke jeg å være. Der jeg skal drive på å overstyre de . De må bare selv finne ut hvordan de ønsker å ha det i sitt eget liv.  Så er jeg på besøk hos de så akseptere jeg hvordan de har det.  Selv om det ikke er etter min smak.  Det som er forskjellen mellom meg å mitt opphav jeg fremhever det jeg synes er pent hos de . Å roser dem for valg eller slik  fokusere aldri på noe annet.

Spennende ting som skjer nå for tiden jeg er så lykkelig over mine drømmer som steg for steg skal gå mer i oppfyllelse dette året.

 

Nå nærmer vi oss i rekord fart weekend og helg igjen. I dag er jeg bedd på middag til min sønn.  Jeg gleder meg virkelig til å få feire sønnen å ikke minst få smake på god mat ikke minst.  Det blir stas kjenner jeg veldig sterkt på.  Jeg er for det aller meste hjemme å jobber 24/7 så bare å få invitasjon på middag sammen er noe som er veldig flott.  Tiden mot helg denne uken gikk så fort.  Jeg må si jeg klarer ikke å henge helt med her . Dagen I dag er virkelig nydelig.  Været er magisk  , nydelig med sol og godt vinter vær . Slike øyeblikk er magisk egentlig å jeg merker godt at kroppen min responderer bedre på sol og nydelig vær enn grå vær.  Selv om det også I blant er magisk egentlig å. Jeg er veldig takknemlig for alt jeg har fått gjort til nå. Sov i dag mye lenger enn normalt men jeg trenger hvile.  Så jeg kunne nok ha Sovnet litt mer om det ikke var for avtale jeg har om litt.  Skal nå snart snakke med mentor i me&i som. Jeg nå skal starte på med å selge.  Jeg tok en ringe runde i går på noen om de kunne tenke seg å samle litt gjester.  Men for enkelte var dette meget vanskelig.  Jeg kommer nå fremover kun til å være positiv til fremtiden å jobbe med hva jeg skal utvikle. Å de som sier nei takk for det.  Dere hjelpe meg kun med å gi meg mer motivasjon,  til å se nye veier.  Nå er det bare å fortsette jobbene mine I likhet med andre mennesker så er jeg meget vanlige ting som ofte kan bli litt lei om en ikke oppnår de resultater eller mål . Når jeg kontakter andre for å innviter til salg å de er negativ så avslutter jeg samtalen med én gang.  Ser ingen poeng å opprette noe som en blir avvist I.  Dette kan sikkert føles rart i andre enden.  Men jeg bruker ikke min tid på å høre på 1000 unnskyldninger de er uinteressant.  Jeg er jo på jobb da jeg innviterer jeg har ikke fri som du og de aller fleste som jobber kun 09 til 16 , jeg jobber sikkert opp mot 70 timers uke.. eller mer også. Blir det i perioder å da skjønner ikke jeg hva andre mennesker klage over?.men lite vi kan gjøre med andre mennesker.  Det e bare å overse å gå videre.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg