Glem aldri hva du først hadde ❤️

Hei kjære lesere ❤️

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg har det meget bra, sovet lenge i dag igjen er vidunderlig. Å være 100 % uthvilt når jeg våkner opp til en ny flott dag igjen.

Været i dag ble meget bra sol og over 20 gr dette liker vi meget godt. Jeg elsker nydelig vær å sol og sommer. Så nå nyter jeg livet på en nydelig måte.

Avslappende musikk å bare lytte til naboen eller fugler ute. Å jeg bare er der er perfekt start på dagen min 🥰

Jeg har ikke mange krav til verden eneste at de jeg har rundt meg er snill og grei. Viser omtanke å gir glede rundt seg. Klarer ikke negativt rundt meg. Jeg blir rett og slett syk av de.

Mange er ikke klar over at negative mennesker suger energi å ikke gir god feedback. Når vi ikke er i rett balanse mellom alt så er det lett å ikke få med seg absolutt alle ting som vi kan reagere på negativt. Det jeg har blitt mer bevisst på er hvordan er jeg etter jeg har vært i den forbindelse som jeg nettopp var i. Å da reflekterer over hva har igjen av den relasjon og hva ga det meg.

Er det slik at det gjør at jeg er mer sliten eller nedbrutt? Så avslutter jeg den reaksjonen kvikt jeg.

Jeg bruker ikke lenger tid på mennesker som bare skal fortelle meg hvordan livet mitt skal leves. At uansett gjøre mitt liv og mine barns liv negativt. Det har jeg vært alt for lenge i.

Alle jeg har vært meget glad i har såret sjela mi dypt, å kappet vårt vennskap ved å påfør meg mer smerte og lidelse enn nødvendig. Når det i tillegg går utover mine barn så kuttet jeg flere relasjoner som ikke var heldig. Mine foreldre var heller aldri helt til stede i livet mitt, jeg var bare i veien for de. Så det tydelig ut som. Når en starter på Nytt etter et samlivs brudd. Glem aldri hva du først hadde. Det første barnet ditt er mitt gode råd og tips om du er glad i barnet ditt.

Om du aldri ringer, eller bidrar med noe for at det barnet skal føle seg sett og verdifull hvordan skal det barnet klar seg alene i livet? Her er jeg. Jeg ble det barnet som måtte kjempe for min plass å alltid bli avvist å se tydelig at jeg var i veien. Måtte ordne alt selv som de voksne burde ha ordnet for meg.

Hvorfor skulle de på død å liv lage meg? Mange ganger har jeg reflektert over akkurat det… Siden de aldri tok godt nok vare på meg.

Mange mennesker som har bare hørt brudd stykker om livet så skjønner de ikke hvordan jeg har lykkes med det. Å har klart å bygge opp min business og i dag har tre jobber.

Du er meget sterk som har lykkes med det du gjør.
Jeg holder på med et bok prosjektet har holdt på med det i mange år, det er mye refleksjon å tror det kunne ha blitt meget bra å fått ned på papiret. Vi får se jeg har uansett jobbet ut mine tøffe situasjoner på strak arm.
Sier ikke at det har vært lett men ingen ting er lett.

Ikke den beste jobben er alltid like enkelt heller.

Jeg har tre barn som har gode verdier og holdninger til verden. Mye pga av min oppvekst å de har fått erfare hvordan dette har påvirket meg og de opp igjennom årene. Vi har for det meste vært uten stor familie på min side. Dessverre men vi har lykktes med våre mål å ambisjoner uansett.

Drivkraften min er hele tiden mens jeg lever å se at mine barn har det godt. Da får jeg gjort mitt for at mine barn gir det samme til sine egne barn når de vet hvordan jeg ble behandlet å hvordan det har påvirket meg i livet.

I dag har jeg det vidunderlig nydelig jeg klager ikke, jeg er takknemlig for at jeg har så mange fast kunder å nydelig barn og flotte venner. Familie er de jeg har tatt til meg opp igjennom. Det er ikke biologisk men de har vist meg kjærligheten jeg trenger.

Vis omtanke for de rundt deg ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg