Gleder meg til nye planer

Hei kjære leser .

Hvordan er din dag i dag ? bra håper jeg . Det er godt kjenne at kroppen er utvilt nå holder jeg på å koke meg litt god kaffe,  skal lage meg litt deilig is kaffe . Er blitt helt hekta på det. I butikken min så selger jeg kaffe i mage variasjoner , som er bare så herlige har nå fått mange kunder som handler fast hos meg. Det er fantastisk bare det å klare å bygge opp en bedrift i fra 0 til å kan se at dette er det mulighet for å leve av.

Ved siden av Gruben Massasje, så jobber jeg som sakt med veileder jobben  som jeg også ønsker å utvide mer. Det å gjøre noe nytt også at en eksponerer seg mer enn før er jo noe som for en del år siden var helt utenkelig , men det er nødvendig for å kan bygge opp bedriften min slik jeg ønsker . Da må en også være mer tilstede er kunder er.

 

Det å legge gode planer som jeg har gjort også sette del mål er noe som bidrar til at jobben frem mot målet er overkommelig også dette skal jeg realisere. Det er fredag  i morgen også helg følelse , jeg bruker å finne på noe hyggelig sammen med noen som gir meg livsglede også samtidig om jeg også kan gi de det så er det bonus . Det har jeg nå planer om å finne en kul ting også ha på planen på lørdag. Søndag har jeg allerede fått en av mine barn som ønsker massasje så det skal de selvfølgelig få, men da tar vi middag også litt sosial stund sammen det gleder meg veldig til det.  Det å sette seg selv på time planen er så viktig att en ikke har bare jobb også må ting på den .

Jeg vet at jeg er vel mye jobb,  merker godt at kroppen min trenger sårt mer fri , har ikke bevilget meg en fri dag i år ,  å ja det må jeg få til . Det å ha gått igjennom det tapet som var under i fjor så er det mye også holde styr på da jeg er helt alene om absolutt alt. Det som er godt er at jeg ikke har noen andre akkurat nå å må ta hensyn til en barna mine. De er.  livet helt enkelt , men merker jeg blir klar av mas i fra utenfra folk som synes jeg virker interessant . Da tenker jeg at jeg er ikke klar for noen relasjoner enda jeg , men det er helt supert.  Det å ha det godt må ikke være for at du har en mann i livet selv om det også hadde sikkert vært koselig.

Det jeg ser  tydelig at når jeg har balanserte meg hele tiden med nok søvn og hvile , mat ernæring også ha det koselig i tillegg så er det helt utrolig hva kroppen vår egentlig klarer også bli presset på. Dette har vært en mestrings prosjekt også få alt i balanse etter mye ned stenging av bedriften . Det å ha funnet veileder jobben så åpent det opp nå for mer jobb også en ny stepp i bedriften min ved å jobbe mye mer inn i denne målgruppen . Det er mange mennesker som trenger å få hjelp til å finne kursen sin i livet helt enkelt. Får ofte mange ulike spørsmål for hvordan jeg kunne få en slik jobb? Det handler om at jeg bruker absolutt alle mine erfaringer opp i jobben ,  jeg kan love jeg har opplevet mye i mitt unge liv. Det er ikke for amatører det jeg har gått igjennom men , det har bidratt til at jeg har nøkkelen for å veilede andre til å få en mye bedre hverdag.

Mange av mine kunder i massasje , har slitt med mye tøffe situasjoner som jeg har rådet de til hvordan de kan få det bedre i livet sitt. Det har alltid vært min glede av å kunne være for hjelp til de som trenger min stemme også er det alltid hyggelig også se at neste gang de kommer har de bedre energi også ser jeg at det de sier stemmer. Det er gøy det da får jeg jo også bekreftet at det jeg gjør er jo faktisk noe som er helse gevinst at de får en mye bedre hverdag det er meget nydelig også vite at jeg var den som hjalp de . Derfor er jobben min meget spennende, å samtidig er den jo også utfordrende jeg vet jo så klart aldri helt hvordan den blir men det er ubetydelig .  Husker enda min første veileder samtale i desember i fjor , da jeg mottok den første telefonen så nervøs jeg var, det er jo egentlig en sunn ting også være da er en også mer skjerpet også ser jeg meg nå i dag den rolige , lyttende også nå er jo faktisk mange som ringer blitt gode venner også å regne. Får lett dialog med mennesker også er det å registrerer at de får hjelp av meg en nydelig tilbakemelding jeg får i fra de.

Nå skal jeg kose meg litt med iskaffe også lage litt planer for fremover så snakkes vi . Gleder meg veldig til å høre i fra deg. Vi snakkes.

Kjærlig hilsen

Elin – Weronika

0 kommentarer

Siste innlegg