Gjør ting jeg ikke kan men det går nok bra …

Hei kjære lesere 💛

 

 

Hvordan har du det i dag ?

 

Bra håper jeg at du har det, jeg har det helt topp her hjemme. Det er nydelig sommer temp i dag også . Dette er jo bare helt magisk. Det været her kan jeg lett like for å si det enkelt. Dette med å ha sommer også ha en del på planen så er det alltid noe som må gjøres først å noe som åker ut å blir sist . Dette med å se at jeg holder på å endre alt her hjemme . Det er så nydelig at jeg har i grunn ikke ord.

 

Dette med at jeg helt alene er med på dette å jeg har ikke noen som hjelper til eller er å står i veien . For å være en liten plage kan ikke skylde på noen om det går for tregt eller fort . Det må bare gå i dette tempoet fordi det er her farten er best. Dette med å gjøre litt her og litt der . Det gir mer og mer resultater for å være helt ærlig med deg. Dette synes mer og mer at her er det til det bedre.

 

 

Sommeren er her det er helt magisk i grunn for meg så trenger jeg ikke reise bort da jeg har det så topp som det er nå. Dette med å reise i fin vær orker jeg ikke . Det er heller mer slitsomt enn det er gøy . Så jeg tenker heller at en nyter tiden her å gjør det jeg har startet med å gjennomføre at jeg skal rydde opp her også skape en drømme hage her som jeg også du kan si wow dette ble nydelig for å si det enkelt .

 

Jeg elsker å gjenbruke ting det er jo akkurat som å overta en brukt mann det er jo også gjenbruk for å si det slik er det ikke ?

 

 

Vi kan jo ikke forvente at de ikke har brukt seg den mannen den er jo delvis brukt men det er jo akkurat som med gjenbruk da det er jo delvis brukt av andre det også. Noen aksepterer ikke at en mann har hatt flere liv eller flere damer , noen aksepterer ikke at en dame har hatt ett liv før ett nytt forhold tar fart . Hvorfor er det noen som på dø og liv må bruke tiden sin på sjalusi ? dette har jeg så absolutt ikke forstått meg på. Dette med å være oppi noe som er ferdig . Det betyr jo i grove trekk at en har mye grums i sitt eget da en er sjalu på andre. Det er ofte slik at de som er mest sjalu har mye svin på sin skog. Eller at de ikke vil ha noen som har hatt en fortid men , det er noe vi alle har hatt . Å vi må påregne at det er litt bonus barn med på kjøpet med en ny mann.

 

 

Dette kommer vi aldri i fra men hvorfor er det så skummelt med å bli kjent med den du er glad i sine barn ? Det har jeg ikke skjønt meg helt på? er det ikke bare å være seg selv ? min far han serverte lungemos på sin første date til hans utkårede . Det synes jeg i grunn var lit modig men jeg tenker vi serverer akkurat det vi ønsker å gir det en sjanse . Dette med å godta andre sine barn før en involverer deg i deres liv så er dette super viktig for å være ærlig med deg.

 

Fuglekvitter også meditasjons musikk på

 

Å snart en kaffe kopp i hånden kan en ha det bedre da ? jeg leser nå over alt med alle som skriver en tekst på ett bilde på fb kan vi ha det bedre nå ? jeg har ofte så lyst til å skrive ja du kan faktisk ha det bedre enn nå men , jeg vet ikke helt når den dagen kommer . Jeg hadde ett hyggelig besøk av min datter i går det er alltid hyggelig . – Hun er så lik mamma på en måte at det er en lyst å høre på henne. Dette med å se seg selv i henne er jo også helt sykt at jeg en dag var på hennes alder. Så ja jeg er så heldig , huns snakker rett fra levra å jeg merker at jeg ser hun er mer ærlig enn jeg våget å være på hennes alder. Det er fint å modig gjort i stede for at en skal bare face alt å bare si ok å gå videre.

 

Dette med å ha nydelig ting på gang her med alt som jeg skal få gjennomført så blir det en reise til Nesna for å hente ett hundehus det blir stas å få det på plass her til lille Milo. Det blir stas også kan reise sammen vi alle her så jeg gleder meg veldig til det. Det er ikke mye utflukter på meg men vi har det så topp her i Rana at jeg vil ikke reise av sted . Det er en slik ro å sitte ute å nyte kaffen i fred og ro å lytte til fuglene å bare være . Dette er jo min meditasjon i seg selv. Dette kan jeg lett leve med i hele sommer så får jeg den roen også ikke minst tid til å restituere meg mer så blir det bra.

 

Gjør ting jeg ikke kan men det går nok bra.

 

 

Jeg gleder meg til å få bygget ferdig røykeriet her hjemme . Dette med å ha planlagt dette en periode så er det så mye annet som jeg måtte ordne opp i før det kan skje. Nå er det ikke mye igjen før det kan startes på denne prosessen. Det kommer til å bli så artig jeg ser for meg at jeg kan få til å lage mye bra i røykeriet mitt . Det er jo ikke for alle sammen å klare alt men jeg tenker at vi må jo uansett ikke være redd for å forsøke. Jeg jobber en periode med å sette ting sammen for å se hvordan det kan funke. Så må jeg la det modne litt før jeg starter så rydder jeg plass til det så jeg ser nå at denne uken så kan jeg få satt det mer i system å herregud så gøy. Det er alltid artig å være mer kreativ også ikke være redd for å gjøre noe helt selv . Det er utfordring men samtidig lærerikt.

Jeg finner alltid så mye annet jeg bare må ta rede på under veis her

I denne prosessen så finner jeg selvfølgelig andre ting som er kastet som jeg kan ta rede på å bruke i hagen min. Hvem som har kastet dette her jeg vet jeg ikke men tenker det er naboen som har bare kastet ting her av seg selv. Dette var i grunn for pent til å la gå. Det kan bli veldig fint her egentlig så jeg må ja dette får et forsøk med å hente dette opp å rydde plass for det. Blir spennende å se når jeg får det på G så kan jeg bruke dette som heller her i hagen . Det vil faktisk gjøre hagen mye mer finere på en måte. Dette med å lete etter skrot eller ta rede på det jeg finner det ligger i meg fra jeg var ett barn . Ikke alt jeg tar rede på men det jeg kan bevare å hente opp livet i tar jeg rede på. Det er så harmonisk her  hjemme nå også ute . Det er slik jeg vil det skal være jeg mekrer at ting er i mye mer harmoni og likevekt . Elsker når jeg har klart å snu noe negativt om til noe som blir suksess jeg klarer meg alltid jeg å ingen kan stoppe meg om jeg har bestemt meg for å nå ett mål så går jeg kun for gull.

Kjærlig Hilsen

 

 

Elin – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg