Gjør mot andre det du selv tåler ❤️

Hei kjære lesere ❤️ hvordan går det med deg i dag? Bra håper jeg at du har det.

Nydelig høst dag helt sikkert. Takknemlig for å være til å kan nyte stillheten og bare være.

Hvordan går det ann å ha det så bra egentlig i livet sitt? Så takknemlig for at jeg har lykkes med alt fra jobb til å være en mamma som ser barna sine 🥰

Ikke bare mitt eget barn men absolutt alle andre barn også. Tror jeg har det genet i meg pga av min oppvekst.

Eneste jeg ikke klarer å glemme så er det forskjell behandling, gjøre andre vondt eller hevne seg og sjalusi. Disse tingene liker jeg ikke verken å se andre måtte lide under det. Eller jeg selv blir påført det.

Jeg glemmer aldri slike ting som dette så lenge jeg lever.

Men nå har jeg endret meg radikalt. Jeg går ikke bort til person å kan fortelle hvordan jeg syns den har oppført seg mot meg.

Du merke det ved bare å se på meg.

Men før ble jeg aldri ferdig men nå i dag har jeg full kontroll å ser alt her i fra et annet perspektiv.

Hvordan kan vi endre oss? Hvordan kan vi gjøre selv en forandring?

Ved å se med et blikk for hva som er bra å gjøre mot andre er også hvordan du selv ønsker å bli behandlet.

Jeg bruk å si gjør mot andre mennesker det du kan tåle å gjøre mot deg selv.

Når vi har skjønt det så er det her endringer liggg bedre for oss.

Å vi klarer å gjøre noe annet enn å kun fokusere på problemet.

Jeg må sett på litt musikk eller tving meg selv til å endre fokus det hjelper også.

Test det ut så kan jeg love deg at du kjenner endringer i alt ved deg.

Fordi når vi bruker krefter på negativt så påfører vi kroppen negative energi å vi er på lav energi.
For å få en bedre energi må vi tilføre livsglede.

Jeg blir syk av å være med mennesker med lav energi for lenge. Blir tom for energi å klarer ikke da å eksistere.

Min metode hele tiden er å være med mennesker som gir meg Glede og harmoni.

Da får jeg vekst og utvikling.

Når vi har passert mandag å kommet til tirsdag føler jeg vi har helg snart..
Dagene de går unna helt sikkert.

Jeg venter på en kunde som har booket tid hos Gruben Massasje det blir spennende en helt ny kunde.

Skap deg en nydelig dag ❤️

Kjærlig hilsen

Elin Weronika.

0 kommentarer

Siste innlegg