Girl Power så takknemlig 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I kveld?

Jeg håper du har det bra I kveld,  å har fått startet februar bedre enn du først trodde den skulle starte å bli.  Februar er en nydelig mnd , jeg liker denne mnd meget bra.  Så ser jeg nå mer sola skinner rundt meg,  å det liker jeg utrolig godt.  Jeg må si det er bedre selv om det er litt kaldere ute nå . Enn med mye nedbør.  Om jeg kunne få velge så håper jeg at det bare kunne holde seg stabilt akkurat nå.  Jeg har I dag jobbet med alle jobbene mine igjen.  Meget takknemlig.  Ikke alltid jeg gjør det,  å det er viktig å kunne tenke at jobbene de former meg mer . Må være flinkere til å ta litt mye mer tid til å kobbe ut jobbene å leve og være.  I dag fikk jeg virkelig ladda opp batteriene mine med å ro også i mellom alt her.

Spesielt uke nå

 

Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på ny mnd. Det gir meg egentlig mye Det å ikke vite hvordan fremtiden blir er jo likt for oss alle sammen.  Det som er viktige å holde motivasjonen oppe slik at jeg klarer å nå mine drømmer og mål for fremtiden.  Jeg skal nå bli flinkere til å sette av tid til meg selv mellom absolutt alt her. Ikke så lett å huske på,  men ingen dager er like heldigvis.  Jeg merker nå tydelig at jeg slapper mye mer av ..mine tyngde med negativt balanse på utgiftene er kraftig redusert.  Noe som jeg virkelig elsker å se . Jeg merker nå at jeg må ta dette mer til meg.  Fordi når du over så mange år under pandemien å nå så har jeg hatt tre meget tøffe år .. der jeg knapt har hatt penger eller jeg har ikke hatt penger.  Til mat og luksus…  å da folk spør hva har du i lønn.. så har jeg ikke tatt ut en krone å har mye utgifter enda utestående har vært brintøft å værevsmilende å  alltid hyggelig.  Den følelsen nå å vite at kjære Elin Weronika , for første gang på alle disse årene.  Så er du nærmer målet mitt enn jeg kunne ha drømt om… jeg nesten konkurs er meget takknemlig for at jeg sto løpet ut .  Jeg har solgt mye mer i butikken min å yes det synes utrolig godt.  Så ja har bestilt opp litt mer varer.  Datteren min e i bakhodet mitt må du ikke overdrive mamma ..å takknemlig for at jeg har ho der å at jeg er villig til å lytte ikke alltid jeg ønsker innblanding .  Jeg er takknemlig for At jeg ser nå at hva jeg legger I alt jeg gjør,   det manifestering seg nå mer og mer.  Jeg er et rå skinn å stå på,  å takknemlig for absolutt alt jeg har klart å jeg gleder meg veldig til å kunne nyte neste lønnen som kommer inn . Uansett så lenge mine utgifter og inn. Går i null er det ok alt ordner seg for snille damer.  Nå kan det bare gå en vei å det er oppover.  Jeg vet at ting kommer til meg mer og mer med tiden så er denne erfaringen meget viktig, for andre opplevelser lenge frem i tiden.  Nå får jeg en av mine faste kunder på Massasje,  alltid hyggelig å kunne å åpne for faste kunder,  nå må jeg ordne til her . Ønsker dæ en nydelig kveld.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg