Gi meg en god grunn Kjekken 💯🙌🥰

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det i dag? Bra håper jeg at du har det.

Jeg våknet opp tidlig i dag igjen veldig bra. Godt å kom opp å få dagen med seg.  Selv om jeg egentlig ikke helt skjønner hva som skjer rundt meg.  Jeg jobber hele tiden. Sover egentlig lite å nesten som jeg skulle være forelsket.  Å jeg har mange beilere som vil ha meg, 🥰🙌💯

Jeg har jo egentlig ikke tid eller jo jeg har tid til det som gir meg grunn til at jeg skal ha tid for deg.  Så gi meg en god grunn da kjekken 🙌🙌🙌💯

 

Til da så peis æ på å jobbe mitt dedikerte tempoet som om du skulle tro jæveln var etter mæ.

 

Fikk nesten veileder samtale med en faste kunde.

Takk for at jeg har fått denne unike jobben min jeg gleder meg hele tiden for å kunne hjelpe andre mennesker.  Denne kunden har jeg hjulpet opp igjennom hele året.  Mange bruker meg i stedet for å dra til psykolog eller at de bruker meg i tillegg.  Jeg får tilbakemelding på at jeg er mye bedre enn psykolog og andre behandler.  Fordi jeg ser kunden å gir de rett veiledning.

 

 

De klarer faktisk å roe ned lettere i samtale med meg.

Jeg her en terapeutisk evne å gode erfaringer med å få til å se hvordan løsninger kan være relevant for denne kunden.  Så er det jo jævlig viktig å lytte til å høre hva de ikke sagt ordene. For ved å lytte må vi følge med.  Å stille de riktige oppfølging spørsmål for å kartlegge mer. Å igjen få de til å åpne opp for mer informasjon.  Dette er primært for å få opp traumer og det som må bearbeides for å bli hel igjen.

 

Takknemlig for at jeg har opplevd absolutt alt av negativ situasjoner.  Som påført meg smerter.  De lærte meg om meg selv i tillegg.

Da jeg opplevde overgrepene i mitt liv var jeg ikke den som lot andre komme under huden på meg. Å jeg våga heller ikke å snakke om hvordan jeg Hadde det.  Helt til den dagen jeg knakk sammen… dette skjer med oss alle mennesker.  Jeg hadde jo ikke sett for meg politiet skulle ta meg i avhør i nesten et døgn uten mat å kun repetisjoner om hvordan jeg opplevde situasjonen underovergrepene som startet da jeg var 14 år.  Jeg fikk jo ikke et forvarsel på at jeg ble henta av politiet en gang.  Å sitte i politi bilen å bli frakta å hele skolen fikk se dette gjorde noe med meg i tillegg.  Hele samfunnet fikk jo vite dette… jente var jo da bare et barn . Dette hadd pågått ifra jeg var 14 år ..  jeg hadde ikke kontroll på noe å turte ikke å snakke om det til noen.

Tenk å gå alene med disse tøffe erfaringer.

Det å oppleve traumer og misbruk er noe som er alltid med deg hele tiden. Å det preger deg alltid.  Jeg hadde ikke trua på meg selv. Trodde alltid at alt var bare min feil.  Jeg var redd for å ikke være snill pike for alle de voksne…  siden jeg blei vant med å bli misbrukt.  Blei jeg jo misbruk på andre områder i livet.  Å selv hat og mitt redusert selvbilde av å hele livet hadde fått høre hvor stygg og feit jeg var . Så hata jeg min kropp.  Ingen ting var bra nok med meg…  tydeligvis…for jeg dugde jo ikke å være en datter som var ønsket i tillegg …

 

Jeg kan fortelle deg alt er bra med oss alle.  De ordene vi får i fra andre mennesker.

Må vi ikke sug til oss.  Jeg har klart å leve godt men tok 37 år først før jeg kan på ærlig måte si at i dag har æ det nydelig å mene det.  I dag  har jeg heller ingen kontakt med min familie.  Å ingen Som misbrukt meg , han ble anmeldt å jeg fikk advokat.  Jeg måtte jevnlig oppover å ordne med dette da jeg var under 18 år . Det var tøft å være alene om absolutt alt I livet mitt.  Men det er livet.  Å ikke alt er like lett men dette var med på gjøre livet mitt uholdbart,  i tillegg til alt annet jeg ble påført.  Det å oppleve sårbare opplevelser gir oss styrke.

Veldig mange mennesker som kjenner meg å vet om min fortid å alt jeg har gått igjennom.  Sier de hadde aldri sett for seg at jeg skulle lykkes med å bygge opp min egen bedrift.  Som i dag har fire inntekter og bloggen I tillegg som genererer til økt inntekter. Fordi de mener at jeg burde være så psykisk skadet å ikke kunne ha et godt liv.  Dette beviser jo at mine måter å behandle på er rett. Siden jeg aldri selv har fått profesjonell hjelp. Kun hjulpet meg selv.  Viser jo at jeg ikke er så blåst som mange kan mene at jeg er .  Jeg har en egen evne til å klare absolutt alle utfordringer.  Ingen utfordringer er for skummelt for meg. Takknemlig for absolutt alt jeg har erfart selv de værste handlinger har bidratt til at jeg aldri hadde klart å gi andre den samme behandling.

 

Nå skal jeg kos meg litt så nå skjønner du sikkert hvordan jeg kan være veileder? Siden jeg selv har opplevd livet mitt på det værste.  Men jeg har omgjort alt til å se det som erfaringer å dele dette med dere igjen.  Styrker meg mer som om jeg ikke var sterkt nok. I fra før så blir jeg i alle fall mye sterkere nå. Å jeg merker godt at jeg er litt glad for å ha delt noe så tøft med deg.

 

Kjærlig hilsen

Elin weonika

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg