Gi litt mer Fan 🔥🔥🔥

Hei kjære lesere ❤️

 

 

Hvordan har du det I kveld ?

Bra håper jeg at du har i kveld,  jeg har det utrolig bra I kveld.  Ble en meget hyggelig kveld sammen med en god venninne av meg. Hun hadde laga utrolig godt middag til oss , det er fantastisk å kunne dele tid med gode venner.  Det setter jeg stor pris på.  Livskvalitet er å ha tid til å være positiv og sammen med gode venner. Dette er trivsel på høyt nivå da å gir meg faktisk energi og livsglede tilbake. Livet mitt har en tendens til å bli litt mer alvorlig enn nødvendig.  Siden jeg jobber mye å har mest jobb på min agenda.  Jeg kjenner sterkt på kroppen min at dette er nødvendig å ta rede på meg selv.

 

Livskvalitet er

 

For meg så er livskvalitet å få være I god relasjon med de jeg bryr meg om.  For å opprettholde en god helse så må vi være i harmoni og balanse mellom alt her. Du kan se på alle som er syk på ulike grunner.  Ofte så er de aller fleste mye negative å lever et usunt liv . Der de nære seg på negative opplevelser.  Dette gir redusert helse.  Derfor må jeg alltid være I god relasjon å klare ikke for mye negative energi rundt meg.  Jeg kjenner på kroppen min at jeg har fått tilført kroppen min mye mer livskvalitet og bare ha fått ladde kroppen min sammen med andre ting enn å ikke være bare alene hjemme som jeg egentlig gjør aller mest.  Selv om jeg trivdes godt med jobbene mine så trenger jeg å tilført meg nye ting og gjør fine øyeblikk sammen med andre.  Dette ga meg mer igjen å jeg merker godt at kroppen min trengte omsorg og kjærlighet.  Bare dette å være bedd bort til andre,  å bli satt pris på . Dette er jeg ikke vant med.  Så dette gleder meg virkelig.

 

Takknemlig

Så god feeling for fremtiden å takknemlig for alt jeg opplever.  Dette er meget spesielt,  alt skjer for én grunn.  Å jeg merker nå mer og mer at jeg er synkronisert , alt jeg skal være i det tiltrekker jeg meg. Bare det at jeg må være I en takknemlig vibe,  det er hvordan mitt tiltrekningspunkt skal være så må jeg være positiv og god energi. Jeg vet jeg er på rett sted nå.  Å igjen takknemlig for all læring som jeg har vært I.  Nå er det bare en vei å det er oppover.  Når vi ønsker å realisere mine drømmer,  så må jeg gjøre dette.  Jeg er så Takknemlige for hva jeg har lykkes med,  å igjen jeg gir nå mer fan over hva andre mennesker måtte mene noe om mine drømmer å hva jeg driver med.  Trur det er viktig for meg selv,  så lenge jeg jobber med min drivkraften og gjør det jeg gleder meg virkelig til,  å elske å holde på med,  da gjør jeg det i kjærlighet.

 

 

Kjærlig hilsen

 

Elin  – Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg