Gi deg selv positiv anerkjennelse 🙌Glemmer aldri dere som støtter meg opp ❤️

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det?

Bra håper jeg at du har det.  Nå er det litt kvalitets tid her . Eldste sønnen kom hjem en kjapp tur. Før å dra igjen.  Godt å se de litt.  Herregud hvor har årene gått? Nå tok han Dodgen å jeg får låne Hannes råe BMW 💥🙏💯

 

Vi er en BMW familie som elsker biler med lyd . Takknemlig for at jeg får låne den . Så jeg har mulighet om jeg ønsker å ta meg en tur.  Litt rart dette egentlig.  Når vi ikke har bil å ta oss fremover. Så må vi på død og liv bort.  Når du har 1000 biler uten for huset.  Så er det ok å være hjemme.  Skjønner du ? Er vi egen ikke litt rar? Men bare å ha mulighet så er det så mye lettere.

 

Jeg har nå gjort opp litt av regnskapet for november. Men litt gjenstår. Arbeidets dagen er ikke over for meg før i kveld.

Alltid gøy å regne ut hvordan vi står da på tallene.  Herregud tenk at jeg kommer til å bli mer bevisst på fremover hvordan jeg skal jobbe videre.  Nå ser jeg seriøst mer hvor jeg er.

 

Jeg nyter stunden her nå .

Avslutning på november må si jeg er meget takknemlig for å ha lykkes med mine drømmer å mål.  Jeg ser tydelig at jeg gjør mye rett her å takknemlig for det.  Jeg merker godt at kroppen min er sliten på en god måte.  Hvordan klarer du egentlig å jobbe så mye som du har gjort til nå ? Jeg har motivasjon nå til å stå på.  Jeg glemmer ikke de som støtter meg opp . De er med på å hjelpe meg så bedriften min klarer holder hjulene i gang.

 

Jeg trivdes veldig godt

 

Jeg trivdes veldig godt med jobbene mine.  De bidrar til at jeg har det utrolig godt i livet mitt.  I dag så har jeg 6 inntekt kilder. Å øke de er meget koselig.  Å igjen jeg skal jobbe mye videre til å manifesterer livet mitt.  Som jeg ønsker å leve.  Drømme livet mitt. Drømmen min er å ha alt som gir meg livskvalitet. Det er bare for meg å sette I gang.

 

Jeg er stolt over alt jeg nå har klart å realisere .

Jeg må klyp meg i armene å fokusere på meg selv å gi meg en go kjæke.  Tenk at jeg lykkes så med mine mål å drømmer.  Takknemlig 💥 Drømmer er viktig at vi har. Uten de så hva et vi egentlig? Vi er jo ingen ting.  Jeg har nå fått unna gjort jule gaver til kidsa.  Tidlig ute I år. Velg spennende egentlig. Alltid spørsmål å se hvordan de reagerer kidsa.

Når jeg nå har så mye frihet så blir jobb og karriere fokus som jeg gir mest energi til. Selv om jeg vet at jeg må fokusere på livskvalitet å gjøre hyggelig ting fremover.  Det blir mer av det fremover å kjenner litt på kroppen min at jeg har god grunn til å være positiv.  Jeg ser tydelig at mine manifesteringer skjer.  Noe kommer fortere å noe tar litt lenger tid.  Egentlig ikke så nøye men jeg liker godt å se at jeg nå har mye sterkere energi og livskvalitet enn jeg hadde i januar. Å  nå har jeg modnet mer via alt som skjer rundt meg.  Jeg tar avstand fra mennesker som ikke ønsket meg vel. Eller de som ikke gir meg livskvalitet å glede.  En må være lykkelig å ha det godt for å realisere dine drømmer.  Husk alltid på at du er dyktig og dedikert.  Minn deg på hvor verdifullt du er . Vi glemmer ofte bort å gi oss selv ros.  Dette er meget viktig.  For vekst og utvikling og at vi er I balanse og harmoni mellom alt. Takknemlig for alt som skjer.

 

 

Nå er det kvalitet tid mellomrom veileder samtaler.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

0 kommentarer

Siste innlegg