Fuck off Do it 🙌🙌🙌🙌

Hei kjære lesere ❤️

 

Hvordan har du det I kveld?

Bra håper jeg at du har det.  Jeg har det bra her.  Sovnet av litt her å kunne sikker bare ha Sovnet litt mer videre.  Så kom min sønn en liten tur hjem . Da må en ta seg litt tid til han. Jeg erindringer selv da jeg var på hans alder. At jeg likte meg meget godt I min verden. Litt surrealistiske at nå er jeg den som er lite viktig. Dette er jo så klart helt normalt. Å igjen takknemlig for at han har det Nice i livet sitt. Å har alt som skal til.

 

Jeg ser litt på en serie på tv også har en god  stemning her.

Jeg fikk for ikke så lenge siden i kveld en invitasjonen sammen med tremeningen min i morgen.  Det blir stas gleder meg virkelig.  Se folk å igjen ta meg litt tid til å være kun meg selv.  Det er godt.  Jeg har hele tiden så mye alvorlig i dagen.  Det jobb og være er løsningen.  Ved å ta meg litt fri ifra jobbene så klarer jeg å bare å være meg selv.

Å være sosiale og møte kjente så har jeg opplevd at jeg promotere bedriften og meg selv ved å bare vise meg mer frem litt.  Det er fint å gjøre å en blir jo Takknemlige for all positiv oppmerksomhet en får i hensyn til bedriften.

Jeg vet at jeg lever litt vel sterkt på mine områder.  Der mitt hovedformål er å realisere mine drømmer. Da er ikke noe annet viktig enn å få dette til.

For å kunne lykkes må jeg ha det godt I livet mitt.  Å bare ta meg litt ut av min faste situasjon så er det mye lettere å jobba når jeg kommer hjem igjen.  Ved å få  et inntrykk av energi og livskvalitet.  Gir meg nå mer næring til å bygge videre på det jeg drømmer om,  større suksess og frihet til å vokse.  Jeg har jo friheten min den er viktig. Huset er bare mitt.  Jeg liker å klare å redusere mine drømmer å mål. Uten at noen på død og liv må ha æren min. Slik som det alltid var da jeg jobbet i en annen jobb.  Da deler vi på suksess å ære.  Nå i dag er det jeg som må ta den å være ydmyk.

Jeg har sykt mye spennende ting jeg jobbet med. Veileder samtale.  I dag fikk jeg en utfordring. En som ikke klarte å se positivt på noe.  Ved å fake en latter så påvirke vi oss selv positivt. Dette ble ikke så lett.  Men jeg fant ut Fuck off Do it  . Så sier jeg  ta å fake en latter så starter jeg i telefonen å hun gjør akkurat det samme som jeg.  Jeg knekke  sammen hun lermeget lett.  Så sier jeg du starter nå . Får konsekvent nei.  Å må da begyn med litt annen teknikk da for å få kunden til å klare å omprogramer sitt negativ tanker mønster over år.  Dette er ikke gjort på 1,2 3 men jeg har trua.  Vi skal få til dette.

Ved å jobb med mennesker å ikke være redde for å gå litt ut av konfotsonen så har vi så mye positivt å jobbe mot.  Jeg har trua på fremtiden.

 

 

Nå er det kvelden her.  Opp gørr tiden i morgen igjen. Ha en fin kveld å nyt den.

 

Kjærlig hilsen

 

Elin Weronika

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg